antepanteboy Skrivet 16 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Bra stunt Kebab, skicka det du ( Jag börjar att bli lite trött på dina "Gammal som gatan" komentarer, Simon) Och om ingen annan tar initiativ så tar jag och editerar. Redigerad 16 mars, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Du märkte definitivt inte att jag skrev att det är ett väldigt bra stunt fortfarande? sheez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Du märkte definitivt inte att jag skrev att det är ett väldigt bra stunt fortfarande? sheez Jaja, vill du ta hand om editeringen eller ska jag ta hand om skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Jaja, vill du ta hand om editeringen eller ska jag ta hand om skiten? Inte om du är på det där humöret. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Jag är inte på dåligt humör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 För i helevete. Är ni fortfarande och tjatar vem som ska editera? Om ni inte är gulliga så tar jag och editerar den. Och det är ingen vacker syn ska ni veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Ok, verkar som att ingen annan vill, så jag tar hand om det. Skicka era Fonts, Reps och save filer ihop zippade till mig den första april. ante_gta@hotmail.com ------------------------- Så, då var det problemet ur världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Namnförslag till filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Namnförslag till filmen? Poop Loop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Crash - Intro. Någon duschtug editing, t.ex Ante som då ska editera. Jag har iaf en ide. Om det ska vara Crash - (Minus) Så fadas Crash - in efter någon typ av intro. Och sedan vänds -'et 90 grader vilket då blir |. Sedan fadas Minus in med den där linjen som den första linjen från vänster i M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Vilka var det som ville redigera, tycker inte att man ska göra en redigeringstävling av det. För då ryker det för dom som inte är superbra på Vegas. En poll skulle vara en lösning. Någon mer som tycker som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Har några stunts att skicka så jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Kan ju försöka slänga in några i den här filmen... Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Crash - Intro. Någon duschtug editing, t.ex Ante som då ska editera. Jag har iaf en ide. Om det ska vara Crash - (Minus) Så fadas Crash - in efter någon typ av intro. Och sedan vänds -'et 90 grader vilket då blir |. Sedan fadas Minus in med den där linjen som den första linjen från vänster i M. Det namnet är bra , Fast jag gillar Crash som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Poop Loop. Klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Jo Ante. Crash är fint. Men, jag tyckte det kunde låta lite noobigt. Som ett namn för en film där man försöker att stunta men inte lyckas. Edit: Eller "While Waiting". Ni förstår nog vad jag menar med den titeln. Redigerad 19 mars, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Du är väldigt kreativ på det här VickeX ^^, det är öppet för fler förslag fram tills den första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Du är väldigt kreativ på det här VickeX ^^, det är öppet för fler förslag fram tills den första Du kan föresten skriva en liten text efter alla som är med. T.ex Antepanteboy - Font och Sparfil Saknas Qouad - Font, Sparfil och Stunts Saknas VickeX - Färdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 - Wierd As Possible - True fakers - Whoop Da Jumpers - Take Cover Bitches - That Was The Day I Was Reborned. Kan inte bättre.. *LoL* Om jag tänker efter vad dom ganska dåliga, men skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 - Wierd As Possible - True fakers - Whoop Da Jumpers - Take Cover Bitches - That Was The Day I Was Reborned. Kan inte bättre.. *LoL* Om jag tänker efter vad dom ganska dåliga, men skit samma - LoL - My Foot Smells Funny - Just Another Day Nigga' - Roger That Mr. Cool - Killermachines Kan inte bättre.. *LoL* Om jag tänker efter vad dom ganska dåliga, men skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts