hell_boy Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Ta en titt på Chronicles. @VickeX: Jo, nu var det ju så att det lät som att 4-5 personer ville redigera. Men om det bara är två eller tre så kan de enas om det via PM eller MSN. Såg den för längesen och var asbra den med men det här känns större! Edit: Lite tråkigt att nån som inte ska medverka i filmen satte igång en ny sida... Redigerad 12 mars, 2007 av hell_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Varför är det så stor uppståndelse om att skriva första inlägget på en ny sida? Man skriver på ett forum för att andra ska kunna läsa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Det finns nu en Deadline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Alldeles för tidig imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Varför så viktigt med deadline? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Ok, då får ni ange ett datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Varför så viktigt med deadline? Bra att veta hur mycket tid man har på sig, typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Ok, då får ni ange ett datum Jag tycker då första april blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 För sent, ni skulle vara klara förra året. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 För sent, ni skulle vara klara förra året. :'( Hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Hmm? OMMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG JÄÄÄVLLLARR DUUU, DU POOSTTHUNTTARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrr. Ante skrev fel. Han skrev 06 istället för 07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 OMMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG JÄÄÄVLLLARR DUUU, DU POOSTTHUNTTARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrr. Ante skrev fel. Han skrev 06 istället för 07. Om du kunde ha skrivit den förra posten så man förstod, så hade det aldrig behövt bli såhär, retard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Om du kunde ha skrivit den förra posten så man förstod, så hade det aldrig behövt bli såhär, retard. Eller så har man lite humor eller så är man lite fakta-baserad och tittar på första sidan och förstår vad man menar. Inte så svårt att förstå, gullet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Jag bara sitter och njuter av filmen, då jag är klar med mina tre stunts. Tre är lagom för mig som är en nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Det verkar som att majoriteten säger att det blir den första april, men vi måste hur som helst bestämma vem som editerar, och det är nu. Och det verkar som att Det bara är GF och jag som vill editera nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Får nog flska på lite nu om Jag måste vara klar 1a April, åker ju bort till Slen en vecka nu ockås. har bara ett stunt i nu läget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Jag kom på att jag aldrig gav dig nåt stunt. Har inte försökt med fler och kommer troligen inte göra det, men jag har ett stunt som satt som hand i handske. Faktisk riktik stålt hest! Download! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Eller så har man lite humor eller så är man lite fakta-baserad och tittar på första sidan och förstår vad man menar. Inte så svårt att förstå, gullet. Jag kom på att jag aldrig gav dig nåt stunt. Har inte försökt med fler och kommer troligen inte göra det, men jag har ett stunt som satt som hand i handske. Faktisk riktik stålt hest! Download! Najs! ---- Jag har en fråga. Är den här gamla godingen värdig att vara med i den här filmen? (Och med värdig menar jag "inte för gammal") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Gammal som gatan, men fortfarande väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Gammal som gatan, men fortfarande väldigt bra. Skickar väl in den sen då. Hur blir det med editeringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts