Merkky Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Mina replays är filmade i standard versionen av SA som man får när man installerat, inga patcher. Dessutom tror jag att det ska gå att kolla på även om det är en annan version. @Merkky: För att? Kan sätta deadline på 2 månader om ni känner för det. Det viktigaste är att alla fokuserar på sina stunts och sedan kan vi börja oroa oss om redigeringen. Men, somsagt. Jag behöver en ny dator om jag ska kunna filma, och 8000 är inte lätt att hitta nergrävt. Men jag gullar med min pappa, så det märks väl. Men om tävlingen är igång nog länge så kan jag vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag tycker bara vi väljer någon, sedan får väll någon annan editera nästa stuntfilm om han/hon vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Vill de tävla, så låt dem tävla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 kommer vi få rösta vem som får redigera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Kommer att bli ascoolt! Jag gillade Evilized så mycket , Lycka till antepanteboy Och ni andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Om jag får SA installerat ikväll, om jag hittar CDn så kanske till och med jag skickar in ett försök på att få vara med i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Kommer att bli ascoolt! Jag gillade Evilized så mycket , Lycka till antepanteboy Och ni andra! Ta en titt på Chronicles. @VickeX: Jo, nu var det ju så att det lät som att 4-5 personer ville redigera. Men om det bara är två eller tre så kan de enas om det via PM eller MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Är hemma nu ska ta hem filerna och börja redigera ikväll. EDIT: Ähum, AntePante sjunger solo? xD Redigerad 9 mars, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Är hemma nu ska ta hem filerna och börja redigera ikväll. EDIT: Ähum, AntePante sjunger solo? xD Legal issues. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Antepante sjunger ganska likt Jimmy Eat World... coincidence. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Dessvärre så funkar inte repsen , Mitt SA kraschar när jag testar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) *Tagit bort Dubbelpost* Redigerad 10 mars, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Inte jag heller, rep:sen funkar inte på min V.1:a av SA SA Crashar när jag försöker spela upp... Dessvärre så funkar inte repsen , Mitt SA kraschar när jag testar. Lustigt. Jag tog hem filerna (bara för att kolla läget, jag tänker inte editera nånting), och det funkade utan några som helst problem för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Skit i det då. Ni som vill redigera får lösa det genom conversation 'n' hennessy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Har det något att göra med om man har Dannyes main.scm eller inte? En annan fråga angående repsen. Hur gjorde du för att få dem så korta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Kanske det bara är jag, men jag vill se en ny person redigera faktiskt. Endast en ny eller Mr. Magic imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Har det något att göra med om man har Dannyes main.scm eller inte? En annan fråga angående repsen. Hur gjorde du för att få dem så korta? Ja, kanske. Har ingen aning. Replayn startas på nytt varje gång man teleporterar. Men ibland funkar det inte så man får starta om dem manuellt genom att trycka F3. @Mordos: Tack, men jag är inte säker på att jag vill tbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Aja, jag hoppar av redigeringen, allt har bara blivit bortkastad tid. Den är många som säger att jag inte ska redigera och det respekterar jag. Och jag röstar på att GF ska få editera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jag kan editera Jag skämtar... har ju för fan inte första ännu lagad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jag kan editera Jag skämtar... har ju för fan inte första ännu lagad... xD Hur går det med Sky high btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts