Merkky Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Tävlingen om vem som ska redigera! Men jag har ingen aning om när tävlingen ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Hur går det med repsen Mr magic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Hur går det med repsen Mr magic? Blir klart till imorgon, om inte söndag. Har inte haft lust att stunta idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Blir klart till imorgon, om inte söndag. Har inte haft lust att stunta idag. Hmmm...jag är borta från Söndag till Fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Hmmm...jag är borta från Söndag till Fredag Sa däremot inte att jag kommer ladda upp dem då eller att tävlingen startar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Har fått ordning på datan nu skulle kunna tänka mig att var med... tycker det är kul att redigera med orkar inte göra det yill en comvid... anmäler mig om det inte är för sent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Har fått ordning på datan nu skulle kunna tänka mig att var med... tycker det är kul att redigera med orkar inte göra det yill en comvid... anmäler mig om det inte är för sent Nemas problemas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Btw skulle jag kunna ta hand om redigering, om jag slipper introt, och bara tar själva stuntdelen och outro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Btw skulle jag kunna ta hand om redigering, om jag slipper introt, och bara tar själva stuntdelen och outro.. Läs förra sidan. Laddar upp paketet så fort jag fixat musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Läs förra sidan. Laddar upp paketet så fort jag fixat musik. Läste inte det föräns nu (lol) Men hur många stunt vill ni ha till denna filmen? (per deltagare?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Läste inte det föräns nu (lol) Men hur många stunt vill ni ha till denna filmen? (per deltagare?) Kör bara. Du kan skicka in 10 om du vill men kanske 2-4 som blir uttagna. Packat o klart - 10 replays, musik och min font om någon känner att den behöver det. Skriv ett inlägg eller ett PM till mig om du ska delta i tävlingen, så vet vi ungefär hur många som vill vara med. Och klaga inte på mina stunts, öppnade SA 3-4 gånger och jag har inte stuntat på totalt två år. Redigerad 4 mars, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Laddar hem och sätter igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Kör bara. Du kan skicka in 10 om du vill men kanske 2-4 som blir uttagna. Packat o klart - 10 replays, musik och min font om någon känner att den behöver det. Skriv ett inlägg eller ett PM till mig om du ska delta i tävlingen, så vet vi ungefär hur många som vill vara med. Och klaga inte på mina stunts, öppnade SA 3-4 gånger och jag har inte stuntat på totalt två år. Kanske drar hem och kollar på det ikväll för skojs skull... Ska man redigera en kort Intro och outro bit till det också eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Ska man redigera en kort Intro och outro bit till det också eller?? Nej, det är inget måste. Eftertexter räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Nej, det är inget måste. Eftertexter räcker. K, Ska kolla på det sen ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Jag är inte med på tävlingen isf, skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Jag är inte med på tävlingen isf, skit samma. Inte jag heller, rep:sen funkar inte på min V.1:a av SA SA Crashar när jag försöker spela upp... Edit: Ohhwshiibowhs! Min Post nr, 1337!!!! Redigerad 5 mars, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Mina replays är filmade i standard versionen av SA som man får när man installerat, inga patcher. Dessutom tror jag att det ska gå att kolla på även om det är en annan version. @Merkky: För att? Kan sätta deadline på 2 månader om ni känner för det. Det viktigaste är att alla fokuserar på sina stunts och sedan kan vi börja oroa oss om redigeringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Mina replays är filmade i standard versionen av SA som man får när man installerat, inga patcher. Dessutom tror jag att det ska gå att kolla på även om det är en annan version. @Merkky: För att? Kan sätta deadline på 2 månader om ni känner för det. Det viktigaste är att alla fokuserar på sina stunts och sedan kan vi börja oroa oss om redigeringen. K, men ja, kan kolla på det en gång i kväll men händer samma sak så orkar jag nog inte... Har i nån ungerfärlig deadline än (både stunts och Redigerar tävling?) Edit: Förresten kan man skicka in äldre stunts om man inte hinner skrapa ihop något märkvärdigt? Redigerad 5 mars, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 K, men ja, kan kolla på det en gång i kväll men händer samma sak så orkar jag nog inte... Har i nån ungerfärlig deadline än (både stunts och Redigerar tävling?) Edit: Förresten kan man skicka in äldre stunts om man inte hinner skrapa ihop något märkvärdigt? Ante är projektledare så jag antar att han ska sätta en deadline. Ja du kan skicka in gamla stunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts