Merkky Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Men däremot är det bra att ha samma skapare av outro och intro iaf. Gärna Main också. Så man får samma stil på det hela. Amen to that brother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Eftersom att jag inte kommer vara med i denna communityvideo så borde igentligen jag stanna utanför det här. Men jag har en åsikt jag vill dela i frågan om redigerare. Hoppas ingen tar illa upp nu, men jag skulle gärna vilja se någon annan än antepanteboy redigera main pga att han redigerat ett stort antal stuntvideor och enligt mig är det ungefär samma "stuk" i alla filmerna. Skulle vara skönt att få något helt nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 SAVC- Installationsfiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Well, why not? Har börjat stunta lite och kan säkert få ihop något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Skriv upp mig på listan. Fixade det igår och landade 2 stunts jag är nöjd med idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 SAVC- Installationsfiler Inte nån störande signatur.. Nej neej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Eftersom att jag inte kommer vara med i denna communityvideo så borde igentligen jag stanna utanför det här. Men jag har en åsikt jag vill dela i frågan om redigerare. Hoppas ingen tar illa upp nu, men jag skulle gärna vilja se någon annan än antepanteboy redigera main pga att han redigerat ett stort antal stuntvideor och enligt mig är det ungefär samma "stuk" i alla filmerna. Skulle vara skönt att få något helt nytt. En fråga bara, Vad menar du med samma stuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 En fråga bara, Vad menar du med samma stuk? Han syftar antagligen på bl.a på följande: Är det bara jag som tycker att den ser nästan likadan ut som resten du bajsar ut varje vecka?...Men musiken har lite halvkasst tempo vilket gjorde att filmen kändes seg. Den låga FPS:en bidrog också till det.Jag ville gråta vid pizzaboy grinden. Sist men inte minst, planstunts! Så himla tråkigt ibland. Du har flera sådana i varrenda film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Ok, vi låter väl någon annan ta hand om redigeringen då , Men annars så tyckte jag att GF:s förslag var ganska bra. Att dom som vill redigera får en zip med 5-10 stunts och gör något utav det så får vi se vilken vi tar? Redigerad 1 mars, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Ok, vi låter väl någon annan ta hand om redigeringen då , Men annars så tyckte jag att GF:s förslag var ganska bra. Att dom som vill redigera får en zip med 5-10 stunts och gör något utav det så får vi se vilken vi tar? Ja det tycker jag låter bra. Langa en zip med 5 stunts, de behöver inte vara speciellt bra eller några av dem som ska vara med i filmen. Alla som vill redigera den riktiga postar, tankar och gör sin version. Sedan skapar vi en poll där alla får rösta. Låter det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Ja, bör alla utgå från samma sång också? Redigerad 1 mars, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Ja, bör alla utgå från samma sång också? Precis, glömde det. Så har någon lust att skicka upp c.a fem kassa stunts?? Annars kan jag ta tag i det imorgon. Redigerad 1 mars, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Sätt helst mer än 5, för 5 räcker inte till att visa hur mycket man har att ge i min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Precis, glömde det. Så har någon lust att skicka upp c.a fem kassa stunts?? Annars kan jag ta tag i det imorgon. Jag har 3 kassa stunts. Är ju nybörjare och är med för att lära mig, kan försöka hitta på några nya och sen lägga upp dom så kan du få imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Om ni ska börja nån redigerar tävling nu så backar ju ur på redigerar fronten. Dels så orkar jag inte tävla mot andra, och jag har inte heller fått en ny dator än. Så jag chillar lite, kanske skickar några reps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jag har 3 kassa stunts. Är ju nybörjare och är med för att lära mig, kan försöka hitta på några nya och sen lägga upp dom så kan du få imorn. Jag har 7 så PM:a dem till mig så slår jag ihop en zip med allt som behövs. @Merkky: "Tävlingen" behöver inte vara snart, så var med du. Själv tror jag inte att jag ska bidra eftersom jag inte riktigt kommer att ha tid eller ork att göra det framöver OM jag skulle vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jag har 7 så PM:a dem till mig så slår jag ihop en zip med allt som behövs. @Merkky: "Tävlingen" behöver inte vara snart, så var med du. Själv tror jag inte att jag ska bidra eftersom jag inte riktigt kommer att ha tid eller ork att göra det framöver OM jag skulle vinna. Vfänta nu vad är det du ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Vfänta nu vad är det du ska göra? Zipfilen med det som behövs för att delta i tävlingen? Men glöm det, jag fixar. Redigerad 2 mars, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Jag har 7 så PM:a dem till mig så slår jag ihop en zip med allt som behövs. @Merkky: "Tävlingen" behöver inte vara snart, så var med du. Själv tror jag inte att jag ska bidra eftersom jag inte riktigt kommer att ha tid eller ork att göra det framöver OM jag skulle vinna. Okejdå, jag försöker luska fram 8000 så fort jag kan. Datorn nu är så dålig, kvalitén kommer att skrika "Hej kom och hjälp mig". Redigerad 2 mars, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Vilken tävling? Nä mina hade jag tänkt ha med i filmen. Du kan ju göra någon tävlingsredigering med någonting annat Skickar mina till den som blir vinnaren, om ni nu ska ha någon tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts