Gäst Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Jag vill gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Me2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Jag kan ställa upp om någon grafisk grejs behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Kom på en sak... Har två ganska bra stunts gjorda i SA's LC mod liggandes. Om stunts gjorda i den tillåts, mot förmodan, så skickar jag gärna in dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Den borde tillåtas tycker jag, nästan ingen VC video som släpps nu förtiden har inte LC-modden med, och eftersom LC var tillåtet i "Sky High" så ska det vara tillåtet här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Kom på en sak... Har två ganska bra stunts gjorda i SA's LC mod liggandes. Om stunts gjorda i den tillåts, mot förmodan, så skickar jag gärna in dom. Visst Men då är bara problemet om jag editerar, jag har inte LC modden till SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Då får du väl ladda hem den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Gah, menade SAVC. Men du har troligen inte den heller, därför ska jag försöka leta upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Måste ha missat något nu, SAVC modden släpps ju i April? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Vad har du för dig nu Tac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Den gamla SAVC modden. En sketen beta mod. Men den dög för att göra några stunts iaf... Vi i TMS gjorde en film i den, "Vice City Reloaded". Dom här två jag har över gjordes för sent, så dom kom inte med i den filmen. Sen dess har jag inte gjort något med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Det har ju inte funnits några fungerande länkar till den på åratal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Det har ju inte funnits några fungerande länkar till den på åratal... Nån i TMS kanske har den kvar, ska höra med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Gah, menade SAVC. Men du har troligen inte den heller, därför ska jag försöka leta upp den. Tack , Om det något jag är dålig på så är det att leta upp saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Hey Ante hur gick det, funkade mina replays? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Japp Härligt. Kanske kan fixa några till. Kanske... ska nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Kan vi inte göra som i Evilized? Någon tar Intro, någon Main och någon outro? Redigerad 28 februari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Nej, imo. Evilized blev skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Kan vi inte göra som i Evilized? Någon tar Intro, någon Main och någon outro? Nej, imo. Evilized blev skit. Jag kan säga såhär. Evilized blev inte riktigt skit. Men däremot är det bra att ha samma skapare av outro och intro iaf. Gärna Main också. Så man får samma stil på det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts