Mr.Magic Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Ok, så jag kan vara med även ifall det ser ut som något jävla tetris?, ränder över hela skärmen.. Isåfall så är jag med, men skriv inte med mig förrän jag har skickat .reps..det kanske inte blir bra ändå. Jodå. En .rep fil är iprincip bara en textfil, där det står fordon,fordonsfärg,koordination o.s.v. som Vice City kan läsa av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Jag är med, men jag är ganska rutten, stuntar inte lika mycket längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Jag kan tyvärr inte kontributera med något den här gången, men önskar er alla lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Jag kan tyvärr inte kontributera med något den här gången, men önskar er alla lycka till. Svengelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Svengelska? Tänkte inte på det där när jag skrev. Har använt alldeles för mycket engelska den senaste tiden. "Bidra", menade jag förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Så synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Ser mörkt ut med nån ny dator den närmaste tiden, men kanske. Får se om jag avbetalar den. Men jag kan alltid hoppa in med ett stunt eller så, men om jag inte får en ny dator så kan jag inte redigera nånting.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Efter att ha berättat att vi skulle ha en ny com vid, så ville Östis också vara med *Gone Henkibojj * Redigerad 27 februari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Problemet med dina videos är att du själv sätter så korta tidsgränser, som jag och flera andra påpekat. Varför så bråttom? Låt det ta sin tid istället för att allt arbete ska gå till spillo bara för att du satt en så jäkla kort deadline. Jag är med, btw. Har ett riktigt bra stunt än så länge, men jag får väl kolla lite fler hotspots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Kul Då var vi 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Kul Då var vi 9. 9 små moppepojkar mecka utan måtta. En mecka för mycket, sen var de bara åtta. Tror jag ska installera SA på laptopen, så om den sprängs så bryr jag mig inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Jag vet "vem" Ma Cipriani är och sådär men att låta honom vara med i en community vid när han inte är medlem här...jag vet inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Han är Medlem , Han kan bara inte logga in på sin msn och få mejlet så att han kan aktivera sin användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Klassas det som att vara medlem? Skaffa en ny hotmail, gmail eller gtanytt mail då? Så att han kan göra en användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Öhum då.. lägg till mig på Kanskelistan. Vet inte om jag får ihop något stunt som inte blir vikt åt BlSu, men det ska nog lösa sig ändå. ----edit. Ang. editeringfrågan tycker jag att man borde ha en inbördes tävling om det, alla som är intresserade av att redigera får en .zip fil med kanske 5 stunts, sen får alla använda samma låt och försöka göra så bra som möjligt av det. Han som vinner allting ska redigera filmen imo Redigerad 27 februari, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Eller så kan alla få alla reps och alla får göra varsin film, lägga upp varsin film. Det kan bli intressant. Eller så bestämmer man den bästa av dom? Jag kan inte redigera förrns jag skickat efter min nya dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Eller så kan alla få alla reps och alla får göra varsin film, lägga upp varsin film. Det kan bli intressant. Eller så bestämmer man den bästa av dom? Jag kan inte redigera förrns jag skickat efter min nya dator... Tror inte direkt att det skulle funka den här gången. Eftersom det är många fler än två som vill redigera, antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Tror inte direkt att det skulle funka den här gången. Eftersom det är många fler än två som vill redigera, antar jag? ' *Räcker upp handen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Jag tycker mitt förslag var bra iaf. (H) -- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Gör iordning en lista och kolla vilka som vill redigera då. Jag vill gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts