Littlemanie Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hoppas verkligen att den kommer upp inom en halvtimme. Du sa själv att den skulle komma upp på torsdag. Och jag skiter i om du var med dina kompisar eller om du tog dig i röven eller något.. Sagt är sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hoppas verkligen att den kommer upp inom en halvtimme. Du sa själv att den skulle komma upp på torsdag. Och jag skiter i om du var med dina kompisar eller om du tog dig i röven eller något.. Sagt är sagt. Det kommer den inte, vilket du fattar om du läser det han skrev. --- Kan inte alla bara sluta tjata så förbannat på honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) Jag säger som jag sa till Lajnux, om ni inte slutar att tjata så ger jag fan i att lägga upp den. Jag har inte lovat någonting och den kommer när den kommer, jag sliter som ett djur för att fixa till den så att den blir bra. Först klagar ni på att jag är för snabb och nu för att den aldrig kommer upp. Men Visst, vill ni ha en sketen version där man knappt ser namnen och med ryckningar i bilden så visst. Kan alla vara tysta och vänta snällt på den nu? Redigerad 5 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) *Väntar tyst och stilla* Juste ja, Snällt också! Redigerad 5 april, 2007 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Jag säger som jag sa till Lajnux, om ni inte slutar att tjata så ger jag fan i att lägga upp den. Jag har inte lovat någonting och den kommer när den kommer, jag sliter som ett djur för att fixa till den så att den blir bra. Först klagar ni på att jag är för snabb och nu för att den aldrig kommer upp. Men Visst, vill ni ha en sketen version där man knappt ser namnen och med ryckningar i bilden så visst. Kan alla vara tysta och vänta snällt på den nu? Du behöver inte lägga upp den för mig, jag behöver inte se den. Hur tolkar du att du arbetar som ett djur? Ett djur som sliter för få den färdig i ett datum som du sa innan eller ett slött djur som hänger med kompisar och kollar på bio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hey, let go. Den kommer när den kommer, nu slutar vi tjata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Du behöver inte lägga upp den för mig, jag behöver inte se den. Hur tolkar du att du arbetar som ett djur? Ett djur som sliter för få den färdig i ett datum som du sa innan eller ett slött djur som hänger med kompisar och kollar på bio? Ge dig. Han håller på för fan. Det går inte snabbare för att ni sitter och klagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hey, let go. Den kommer när den kommer, nu slutar vi tjata. Ge dig. Han håller på för fan. Det går inte snabbare för att ni sitter och klagar. Totally Agree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Du behöver inte lägga upp den för mig, jag behöver inte se den. Hur tolkar du att du arbetar som ett djur? Ett djur som sliter för få den färdig i ett datum som du sa innan eller ett slött djur som hänger med kompisar och kollar på bio? Om man hänger framför datorn hela dagarna som du verkar göra så är man slö om inte annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Om man hänger framför datorn hela dagarna som du verkar göra så är man slö om inte annat Oooh, nu jääävlar. Jag har på datorn hela dagen, jag sitter inte vid datorn hela tiden, ser du skillnaden? Och du har inte en susing om vad jag gör på min fritid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Men tyst nu! Den här tråden har inte handlat om något vettigt sen sida 12! Och förresten så kommer inte filmen komma upp förrens imorgon, så gå och lägg er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Min offtopicometer står här och blinkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Fredag idag. Kul om det blir release idag - Jag gillar fredagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Fredag idag. Kul om det blir release idag - Jag gillar fredagar. Jo, set skulle sitta fint =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Om alla sitter fint och väntar så kommer den antagligen idag. Redigerad 6 april, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Japp, har rendat en ny version nu, om allt går bra så är den nog uppe idag, men jag lovar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Om alla sitter fint och väntar så kommer den antagligen idag. .... Japp, har rendat en ny version nu, om allt går bra så är den nog uppe idag, men jag lovar inget. Om vi ligger eller sitter - fult eller fint så gäller antagligen det där fortfarande. Att den troligtvis kommer upp idag, om ingenting går snett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuntare:SuB Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 jag skulle vilja vara med ifall jag får. Mitt stuntnamn är såklart SuB Jag skulle vilja vara med. Mitt stunt namn är ju såklart SuB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 eh, topicen är jätte gammal. och stammar du eller va fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 jag skulle vilja vara med ifall jag får. Mitt stuntnamn är såklart SuB Jag skulle vilja vara med. Mitt stunt namn är ju såklart SuB http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44690 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts