Martin-123 Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 % Completed - 100% Oj, såg nu att den blev 600 Mb får allt ta och komprimera den innan jag tankar upp den. OMFG! Hur fan lyckas du? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hur går det för dig APB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Känns som lite "GTASajten Community Vid 3 Kaos Style" här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Känns som lite "GTASajten Community Vid 3 Kaos Style" här lol, jo det verkar lite hmh, vad ska man säga inte direkt kaos, men spännt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Ja, snacka om att bygga upp förväntningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Vi vill se film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Nu har han ju faktiskt rendat den och så. Och sist var ju allt klart men den var för stor - Och sidan han skulle lägga upp den på var nere osv osv. Nu har han väll lagt sig och sovit. AnteBäjbyBoj, eller nåt. Han har inte varit online på någon timme iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Det går alltid snabbast i början när det mest är text och sånt, titta en post över dig Men vafan. Det var ju bara några sekunder före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Jag börjar bli förbannad på han. Man säger inte att man ska släppa en film när man inte kan det. Det var likadant förut, han säger att allt är klart etc. sen börjar folk bli otåliga och vill se den. Och nya problem uppstår gång efter gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Sorry för att jag har ett liv, för att jag inte hänger framför datorn hela dagarna. Jag har varit på bio med några kompisar och ska fixa upp filmen så fort jag kan nu, för att göra er nöjda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Jag börjar bli förbannad på han. Man säger inte att man ska släppa en film när man inte kan det. Det var likadant förut, han säger att allt är klart etc. sen börjar folk bli otåliga och vill se den. Och nya problem uppstår gång efter gång. Men.. håll käften. Lite spänning förhöjer bara stämningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Saken är inte den att vi klagar för att du har ett liv. Vi klagar för att du säger att någonting är klart när det inte är det. Sen kan du helt plötsligt försvinna och komma nästa dag och säga att du var trött och ville sova. Då kan du lika gärna säga att du skjuter upp det en dag för att du inte är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Men.. håll käften. Lite spänning förhöjer bara stämningen. Saken är inte den att vi klagar för att du har ett liv. Vi klagar för att du säger att någonting är klart när det inte är det. Sen kan du helt plötsligt försvinna och komma nästa dag och säga att du var trött och ville sova. Då kan du lika gärna säga att du skjuter upp det en dag för att du inte är klar. Instämmer. Men nu ska vi alla vara glada! Han har redigerat åt oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Jag är glad. Men jag är såååå taggad! vIl se fimen nuu typp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 FIIILM!!! KOMMER DET NÅGOON FIIIIIIIIIIILLM!?!?!? Nej då Men jag vill veta på ett cirka när den kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Han skrev att HQ:n är klar om drygt 2 timmar. Han hade beräknat att allting skulle vara klart vid halv 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Magic man har gett mig nya rendnings inställningar, jag tankar upp den så fort den är färdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) Han skrev att HQ:n är klar om drygt 2 timmar. Han hade beräknat att allting skulle vara klart vid halv 4. Men i vilket fall som helst är den upp någon gång... SO BE HAPPY! Magic man har gett mig nya rendnings inställningar, jag tankar upp den så fort den är färdig. Härligt! Redigerad 5 april, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Låt mig se nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Men i vilket fall som helst är den upp någon gång... SO BE HAPPY! Instämmer. Sluta gnäll nu, Lajjan. Du är ändå uppe hela nätterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts