antepanteboy Skrivet 4 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Nu vill vi ha filmen, Ante Pante Boj! Jag är inte klar med finslipnineg än, relax , ville ni inte att den skulle bli bra? Lajnux: Japp, tidigast Torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag är inte klar med finslipnineg än, relax , ville ni inte att den skulle bli bra? Exakt, låt det ta den tid det tar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jo, vi vill att den ska bli bra. Tänkte bara att du kunde lägga upp den nu - eftersom du sa att den var klar. Men jag är inte stressad. Du får lägga ut den på julafton om du vill. Tänkte bara att du kunde lägga upp den nu - eftersom du sa att du var klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jo, vi vill att den ska bli bra. Tänkte bara att du kunde lägga upp den nu - eftersom du sa att den var klar. Men jag är inte stressad. Du får lägga ut den på julafton om du vill. Tänkte bara att du kunde lägga upp den nu - eftersom du sa att du var klar. Han sa aldrig att den var klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jo, vi vill att den ska bli bra. Tänkte bara att du kunde lägga upp den nu - eftersom du sa att den var klar. Men jag är inte stressad. Du får lägga ut den på julafton om du vill. Tänkte bara att du kunde lägga upp den nu - eftersom du sa att du var klar. Antagligen inte mening men ser lite roligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Antagligen inte mening men ser lite roligt ut Höhö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Vad säger ni, Vill ni ha en HQ,MQ och LQ eller räcker det med HQ och streaming? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Vad säger ni, Vill ni ha en HQ,MQ och LQ eller räcker det med HQ och streaming? Gimmie the whole package, son. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Börja med HQ och youtube, och släng upp de andra sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Dags att renda då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Du får edit-upedit-updatera oss med rending-processen då. Hur många procent som är färdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) Rendar HQ rätt fort Har rendat i 3 min och är på 6%, borde vara klart innom en timme eller 2 Redigerad 5 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Rendar HQ rätt fort Har rendat i 3 min och är på 6%, borde vara klart innom en tille eller 2 En tille eller två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hoppas du snart får lagt upp den, åker bort imorgon. Det vore bra att få sett den före det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Ganska ironiskt att alla klagat på honom att han lägger ner för lite tid och nu vill alla att han ska skynda på med renderingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Ganska ironiskt att alla klagat på honom att han lägger ner för lite tid och nu vill alla att han ska skynda på med renderingen...*fniZz* -------- Btw; Heja heja Ante! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) % Completed - 100% Oj, såg nu att den blev 600 Mb får allt ta och komprimera den innan jag tankar upp den. Redigerad 5 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Bör den inte vara klar nu? 2% per minut. 100/2 = 50. 50 minuter. Har jag fel ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Bör den inte vara klar nu? 2% per minut. 100/2 = 50. 50 minuter. Har jag fel ? :S Det går alltid snabbast i början när det mest är text och sånt, titta en post över dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 % Completed - 100% Oj, såg nu att den blev 600 Mb får allt ta och komprimera den innan jag tankar upp den. I vilket format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts