Mathias Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Alltså.. Ma Cipriani är fortfarande inte medlem på det här forumet, eller? Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Ska han vara med i Våran com video när han inte är medlem här? Sucks to be us Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Ja, lite fel är det allt. Svårt att registrera sig, liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Äh bryr mig inte. Daffy och Ralleee var med i Sky High. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Ja, lite fel är det allt. Svårt att registrera sig, liksom. Han har inget bredband, om ens internet. Då kan det vara svårt, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Varför ska han då få vara med? GTASajtens community vid 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Äh bryr mig inte. Daffy och Ralleee var med i Sky High. Daffy och Ralleee är medlemmar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Daffy och Ralleee är medlemmar här. Ma cipriani är också medlem här ffs, han kan logga in men inte skriva i någon tråd för att han inte har fått sitt registrerings mejl än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Daffy och Ralleee är medlemmar här. Ralleee regga sig för att vara med i den. Daffy hade 2 posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 And...? Dom är medlemmar. Ante; Man kan inte hitta Ma Cipriani i medlemslistan, eller någon annanstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Nej, okej då, men han har bara ett stunt så whatevva. Angående om filmen är klar eller inte så, ja jag har gjort klart intro och MP men jag har ju finslipningen kvar Qouad ska bli klar med ramen också, så jag räknar väl med att den är ute på Torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Nej, okej då, men han har bara ett stunt så whatevva. Angående om filmen är klar eller inte så, ja jag har gjort klart intro och MP men jag har ju finslipningen kvar Qouad ska bli klar med ramen också, så jag räknar väl med att den är ute på Torsdag. Wohooo! Finslipning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 And...? Dom är medlemmar. Ante; Man kan inte hitta Ma Cipriani i medlemslistan, eller någon annanstans ...And they're not real members of GTAsajten. It's supposed to be a GTAsajten community video not a collaboration between us and them, since GTAstunting outshine the small time stunting members of GTAsajten. Get my drift? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 ...And they're not real members of GTAsajten. It's supposed to be a GTAsajten community video not a collaboration between us and them, since GTAstunting outshine the small time stunting members of GTAsajten. Get my drift? Du vill bara flasha med att du är grym på engelska. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 ...And they're not real members of GTAsajten. It's supposed to be a GTAsajten community video not a collaboration between us and them, since GTAstunting outshine the small time stunting members of GTAsajten. Get my drift? Riktiga medlemmar hit och dit, samma sak som att säga att jag inte skulle få vara med i en GTAStunting com. video. Är dom medlemmar, låt dom vara med. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Riktiga medlemmar hit och dit, samma sak som att säga att jag inte skulle få vara med i en GTAStunting com. video. Är dom medlemmar, låt dom vara med. =) Nej det är inte samma sak just för att vi är en sådan liten community, liten och liten men få stuntare. Dessutom har du fler än 100 posts där. Inte posts som avgör om man tillhör en community eller inte men du fattar nog vad jag menar. Redigerad 3 april, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag skulle inte direkt bli nekad att vara med om jag springer in med tre posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag skulle inte direkt bli nekad att vara med om jag springer in med tre posts. Ingen liten stunting community heller. Det var inte posts som var huvudsaken som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Nu vill vi ha filmen, Ante Pante Boj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Nu vill vi ha filmen, Ante Pante Boj! Han sa några poster över din att den släpps på torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts