Stevex Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Exakt Stevex, och Tackle har gett mig en bra main låt som kommer att andvändas Nu saknar jag bara intro musik... jag kan hitta något nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Jag kanske kan hjälpa dig få SAVC att funka, jag lyckades då fixa mitt Det skulle vara jättesnällt om du kunde hjälpa honom med det. Har suttit på de där stuntsen alldeles för länge nu, även fast dom är rätt så bra. EDIT: @Ante: Jag är inte 100 på att den sången är helt "ny", men jag kan inte komma ihåg den från någon annan film. Redigerad 29 mars, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Okej nu. Ante, att installera SAVC är inte så svårt, do like this 1: Kopiera din San Andreas map, lägg den i Program och döp om den till GTA SAVC 2: Kör MapCleaner i C:\Prograns\GTA SAVC 3: Kör installationsprogrammet i mappen c:\Programs\GTA SAVC 4: Spela. Lyckas du inte, säg till så hjälper jag dig på MSN Redigerad 29 mars, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Okej nu. Ante, att installera SAVC är inte så svårt, do like this 1: Kopiera din San Andreas map, lägg den i Program och döp om den till GTA SAVC 2: Kör installationsprogrammet i mappen c:\Programs\GTA SAVC 3: Spela. Lyckas du inte, säg till så hjälper jag dig på MSN Minns jag inte helt fel, så måste man faktiskt använda map cleaner också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 doh. Visste att det var något jag glömde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Okej nu. Ante, att installera SAVC är inte så svårt, do like this 1: Kopiera din San Andreas map, lägg den i Program och döp om den till GTA SAVC 2: Kör MapCleaner i C:\Prograns\GTA SAVC 3: Kör installationsprogrammet i mappen c:\Programs\GTA SAVC 4: Spela. Lyckas du inte, säg till så hjälper jag dig på MSN Vilket installationsprogram? När jag packar upp "SAVC install" så får jag bara fram 3 ihoppackade mappar som endast inehåller Data, txd, models och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Ajdå, förväxlade visst med Gostown-modden. :/ Du kopierar in, t.e.x data-mappen till deras rätta plats i SAVC-mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Nu har jag fått in stunts från alla utom kattälskaren och P_C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Hörde att du började spela in klippen ca 15:32 (då skrev du till mig på msn) igår (One kvart to go så är det i förrigår ). Så jag undrar om du börjat redigera idag eller någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Det är klart tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Det är klart tydligen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 va? Jo, redigeringen är tydligen klar. Det sa han iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jo, redigeringen är tydligen klar. Det sa han iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jo, jag blev också rätt så överaskad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Vad i farao? Är den klar, redan? Säg inte att det blir någon halvtaskigt ihopslängt krafs som du bakat ihop på en rast i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Äsch, jag känner på mig att det här blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Äsch, jag känner på mig att det här blir bra. Jag brukar inte känna på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag brukar inte känna på mig... Det är din förlust. --- Om Ante känner sig nöjd blir det väl bra. Även om jag gärna skulle se att han la ner lite mer tid för att få den BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Det är din förlust. Om Ante känner sig nöjd blir det väl bra. Även om jag gärna skulle se att han la ner lite mer tid för att få den BRA! Ärs. Tycker det verkar lite för snabbt. Men sure whatever. Jag hade dock inte haft något problem med att låta honom editera tills sista april. Då blir den säkerligen mycket bättre, och samtidigt får vi ett roligare releasedatum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Alltså.. Ma Cipriani är fortfarande inte medlem på det här forumet, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts