VickeX Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 @Confusion: Word... Säger åter igen mina förslag. Som dock kanske ingen gillar, men jag vill ändå säga dem. While Waiting. Ni förstår nog vad jag menar med den titeln. Crash - Intro. Någon duschtug editing, t.ex Ante som då ska editera. Jag har iaf en ide. Om det ska vara Crash - (Minus) Så fadas Crash - in efter någon typ av intro. Och sedan vänds -'et 90 grader vilket då blir |. Sedan fadas Minus in med den där linjen som den första linjen från vänster i M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Tittar bara på Antes personlighet och hans passion för videoeditering. Iaf hur jag har uppfattat det som. Bara och kika senare, om några år. Läser detdär om och om igen, och asgarvar varje gång. KOM IGEN! Passion för videoeditering... Och för att inte spamma: High Sky? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Läser detdär om och om igen, och asgarvar varje gång. KOM IGEN! Passion för videoeditering... Och för att inte spamma: High Sky? Passion för video editering, ja. Är det något fel med det? Jag uttrycker mig på ett.. Relativt udda sätt, men det är åtminstånde korrekt. Precis lika som att ha en passion för musik eller att spela. Videoredigerare älskar sitt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Passion för video editering, ja. Är det något fel med det? Jag uttrycker mig på ett.. Relativt udda sätt, men det är åtminstånde korrekt. Precis lika som att ha en passion för musik eller att spela. Videoredigerare älskar sitt jobb. Heh... Ante redigerar inte mycket mer än någon annan på GTAS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Passion för video editering, ja. Är det något fel med det? Jag uttrycker mig på ett.. Relativt udda sätt, men det är åtminstånde korrekt. Precis lika som att ha en passion för musik eller att spela. Videoredigerare älskar sitt jobb. Har du någonsin hört ordet hobby? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Mordos, han tycker det är ett roligt tidsfördriv i mina ögon sett. Hade han en passion skulle han lägga ner enormt mycket mer tid på varje film, vilket skulle resultera i kassa stunts, men kanonbra redigering (han skulle stunta ihop något skitsnabbt för att få leka i Vegas i timmar). Säg snarare passion för att släppa filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Are you boys really fighting about me? Men allvarligt, Ja jag ska söka till media, Nej, Jag har ingen "Passion" för att redigera filmer, det är bara ett kul tidsfördriv. Och en sak till allvarligt Mordos: Jag tycker faktiskt inte att du har hjälpt till särskilt mycket i det här projektet, visst att du har föreslagit ett namn, men annars så har du bara klagat på andras namnförslag. Du ska ju ffs inte ens vara med i filmen. Lägg ner den negativa inställningen! Det är inte första gången du får höra det... Redigerad 25 mars, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Och för att inte spamma: High Sky? GTASajten Community Video 4: "Sky High" Nej. Fast du kanske var ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 (redigerad) GTASajten Community Video 4: "Sky High" Nej. Fast du kanske var ironisk. Var du ironisk? Att vända på orden var ju hela poängen med hans "förslag". Jag kom på en sak, har fortfarande ett stunt kvar från SA som jag inte använt. Skickar det och dom där SAVC stuntsen, ifall du vill och kan filma dom också. Redigerad 26 mars, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Trailer på SA-MP Beta 0.2 Titta på den nedre filmen. Och då tänker jag på editeringen. Tänk om snubben som gjort den kunde editera våran film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Trailer på SA-MP Beta 0.2 Titta på den nedre filmen. Och då tänker jag på editeringen. Tänk om snubben som gjort den kunde editera våran film Det var väl inget speciellt med den, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Det var väl inget speciellt med den, eller? Kanske inte, jag tycker den var grym iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Nu är det så att jag inte får SAVC att funka, är det någon som har det som skulle kunna filma Tackles stunts åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Nu är det så att jag inte får SAVC att funka, är det någon som har det som skulle kunna filma Tackles stunts åt mig? Jag kanske kan hjälpa dig få SAVC att funka, jag lyckades då fixa mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Det är snart dags förinlämmning av stunts va? Vem ska man skicka det till? Ska man Zippa ner, stunts, font, och save och skicka? Eller är det nått mer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Det är snart dags förinlämmning av stunts va? Vem ska man skicka det till? Ska man Zippa ner, stunts, font, och save och skicka? Eller är det nått mer?? Första april. skicka Savefil, stunts font och skin om du har något till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Första april. skicka Savefil, stunts font och skin om du har något till mig K, savefile räcker nog i och med att jag bara har vanliga kläder från spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Hmm. Vad borde vi ha för låtar då? Jag har två förslag till outrolåtar iaf. Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh) & Foreigner - I want to know what love is Sen kanske Raise Against - Give It All till Main? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Hmm. Vad borde vi ha för låtar då? Jag har två förslag till outrolåtar iaf. Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh) & Foreigner - I want to know what love is Sen kanske Raise Against - Give It All till Main? Jag och antepante har redan hittat en outrolåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Exakt Stevex, och Tackle har gett mig en bra main låt som kommer att andvändas Nu saknar jag bara intro musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts