Littlemanie Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Poop Loop. - LoL - My Foot Smells Funny - Just Another Day Nigga' - Roger That Mr. Cool - Killermachines ^^ Killermachines Fjantiga namn tycker jag på en stunt film ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 "Thats the day when i got lade" Men allvarligt, vilket av dom som har sagts ska vi ta? Eller har någon något nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) "Thats the day when i got lade" Men allvarligt, vilket av dom som har sagts ska vi ta? Eller har någon något nytt? *Laid. Jag vill inte se sådan där keff engelska i den här filmen. Så jag hoppas att du använder en uppslagsbok när du skriver credits och dylikt. Chill med namnet, det är knappast det viktigaste just nu. Redigerad 22 mars, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 High Above? ..känns dock som att det borde ha varit använt både en och två gånger innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 *Laid. Jag vill inte se sådan där keff engelska i den här filmen. Så jag hoppas att du använder en uppslagsbok när du skriver credits och dylikt. Chill med namnet, det är knappast det viktigaste just nu. Sure thing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Cowabunga! - Välkänt uttryck när man gör något våghalsigt. Ger en lätt 'funky' känsla och tar bort en del av det seriösa från det vilket gör det lättare att få folk att gilla den om vi inte har så fruktansvärt nya och bra stunts med i filmen. Ett förslag. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Cowabunga! - Välkänt uttryck när man gör något våghalsigt. Ger en lätt 'funky' känsla och tar bort en del av det seriösa från det vilket gör det lättare att få folk att gilla den om vi inte har så fruktansvärt nya och bra stunts med i filmen. Ett förslag. :s Mjo, inte dåligt Edit: Alla som inte är anmälda får ikväll och imorgon på sig på att göra det, sen ska Qouad börja med den supersnygga ramen Redigerad 22 mars, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Breathless.... Allt jag kommer på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 "Confusion" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Kan jag få grön fin färg på framsidan? Jag har ju skickat Edit: Ganska bra namn... Gonatt Redigerad 22 mars, 2007 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 "Confusion" ? Slår du bara upp något random ord i en ordbok och skriver det här, eller finns det någon baktanke i dina val? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Kan jag få grön fin färg på framsidan? Jag har ju skickat Edit: Ganska bra namn... Gonatt Det ska jag fixa Lajnux: Jag skriver namn som jag tycker passar till en stuntfilm. Vickex: Du får ta och skicka ditt pick och pack igen, allt jag hade på C försvann när jag köpte en ny hårddisk Redigerad 22 mars, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Det ska jag fixa Lajnux: Jag skriver namn som jag tycker passar till en stuntfilm. Du har inte läst vad jag har skrivit. Om du inte tänker på det jag har skrivit så.. Ja, du kommer inte komma nånvart i mediavärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Inverted Phantogram. ---- Skärp er nu, namnet är helt oviktigt. Satsa på stunten istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Tards R us? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) "Confusion" ? Låter bra, det bästa jag sett i tråden hittills. Du har inte läst vad jag har skrivit. Om du inte tänker på det jag har skrivit så.. Ja, du kommer inte komma nånvart i mediavärlden. Det är inte så förbannat viktigt, vem sa förresten att han ville komma någonstans i "mediavärlden"? Lägg ner den dryga attityden och var lite hjälpsam istället. Redigerad 24 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Det är inte så förbannat viktigt, vem sa förresten att han ville komma någonstans i "mediavärlden"? Lägg ner den dryga attityden och var lite hjälpsam istället. Video editering säger mig nog om att han kommer välja ett media gymnasium när han går ur högstadiet. Chansen är stor iaf. Och vilken dryg attitiyd? Jag försöker hjälpa. Inte mitt fel om du ska vara en pain in the ass och inte fatta ett skit av vad jag skrev. Redigerad 24 mars, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Video editering säger mig nog om att han kommer välja ett media gymnasium när han går ur högstadiet. Chansen är stor iaf. Tvivlar på det. Själv tycker jag video- och bild-redigering är kul men det är en hobby inte något jag kommer jobba med. @Confusion: Redigerad 24 mars, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Tvivlar på det. Själv tycker jag video- och bild-redigering är kul men det är en hobby inte något jag kommer jobba med. Tittar bara på Antes personlighet och hans passion för videoeditering. Iaf hur jag har uppfattat det som. Bara och kika senare, om några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Tvivlar på det. Själv tycker jag video- och bild-redigering är kul men det är en hobby inte något jag kommer jobba med. Samma här, video och bild redigering är skojj. Men det finns nog bättre jobb än att redigera bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts