antepanteboy Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Efter som att Sky High blev så lyckad så tycker jag att vi borde göra en film i SA igen Om ni tycker att det är lite för tidigt att göra en ny så får ni säga till. Jag kan editera om inte någon annan vill, (Jag har ökat upp mina skills sedan Evilized) Vad säger ni? Än finns det ingen Deadline, men antagligen så blir den runt månadsskuftet: Mars, April Regler *Inga mods som förändrar stuntet på NÅGOT sätt *VC och LC modden är tillåten * Visst är alla stunts tillåtna, men vi vill inte ha saker som att hoppa ner från trappor osv Deadline: 1-4-07(!!!!) Editor - Theonly one Grafisk designer - Qouad Anmälda Theonly one (antepanteboy) VickeX Stevex Kattälskaren (Daniel) Ma cipriani Östis (Ostits) Henkibojj Tackleberry Mr.Magic P_C Chilli 13 Martin-123 C_J Kebab (Thehoff) Grönt = Stunts och font Redigerad 1 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Kul idé, har lagt SA på hyllan så jag kommer nog inte vara med. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Känns lite tidigt. Låt åtminstone Östis göra klart sin Sky High version. Om han känner för det när han kommer tillbaka. Jag själv kommer nog inte kunna vara med eftersom San Andreas är orsaken till att min dator har pajjat de tre senaste gångerna. Redigerad 24 februari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Jag KANSKE kan vara med ifall jag har lust att göra gta:sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 NEJ! INTE SA IGEN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 NEJ! INTE SA IGEN!!!! Får jag fråga, varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Jag har en liten aning att detta kommer inte bli av förrens Östis har gjort sitt i Sky High . Edit: WHATEVER Redigerad 24 februari, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Får jag fråga, varför inte? För jag har börjat intressera mig i VC stunting. edit.. Satan vad tidig deadline. ! edit2.. det här blir den fjärde videon. Mitt försök resulterade i tre stuntare. Knappast en communityvideo Redigerad 24 februari, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Ändrade Deadlinen nu, du hade rätt om att den var tidig God: Jag tycker också att VC är roligare än SA, men i SA finns det fler möjligheter och det är mer, tja ska jag säga spännande . Redigerad 24 februari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Skippa deadlinen och få med ganska mycket folk så är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Jag är väl med då. Bara för att... träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Jag är ledsen installerade om det nu och kom på att det suger röv på min dator! Low-graphic säger jag bara , skitdator, laggar sönder på bra grafik, jag pallar inte skicka in med den grafiken. Jag fick då för mig detta då jag vet hur VC flyter på datorn, men det var ju bara idiotiskt tänl för sådana prestanda-skillnader det är på de spelen.. Sry, jag kan nog inte vara med då. Antepanteboy, du kan ta bort mig från listan , jag får stunta på VC istället Redigerad 25 februari, 2007 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 ska försöka få lite klipp å skillz! Inga fraps-klipp. Skicka dina repriser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Inga fraps-klipp. Skicka dina repriser. Hehe, jag bara skrev 'klipp' , tänkte inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Low-graphic säger jag bara , skitdator, laggar sönder på bra grafik, jag pallar inte skicka in med den grafiken. APB spelar inte alltihop med sin egen grafik, du skickar dina repriser!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Jag skulle ha kunnat redigerat, men synd att min dator är så dålig, så jag kan inte filma repsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Kanske kan göra en version var då . Men ska jag räkna in dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Räkna in mig så länge!! Jag får ordna det på nåt annat sätt annars, kan sätta mig hos grannen i värsta fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Jag kan nog vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 APB spelar inte alltihop med sin egen grafik, du skickar dina repriser!! Ok, så jag kan vara med även ifall det ser ut som något jävla tetris?, ränder över hela skärmen.. Isåfall så är jag med, men skriv inte med mig förrän jag har skickat .reps..det kanske inte blir bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts