Hultenius Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ett nytt GTA-forum har skapats, Stunting. Som namnet antyder är det till för stuntingtrådar. Samtidigt puttas GTA3-forumet ner i forumet Övriga/äldre GTA-spel och blir därmed ett subforum. Samma sak händer med forumet Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Skriver som i andra stuntingtråden, kul med förändringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ett nytt GTA-forum har skapats, Stunting. Som namnet antyder är det till för stuntingtrådar. Samtidigt puttas GTA3-forumet ner i forumet Övriga/äldre GTA-spel och blir därmed ett subforum. Samma sak händer med forumet Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Det finns redan en topic om det, denna borde låsas Man får tacka, det är ett tag sedan vi började tjata om det här, dock är intresset för det större än någonsin här på forumet just nu, inte en dag för tidigt. Bra att du gömde lite forum också så det inte tar så mycket plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Nice! Det händer mycket nu. Hoppas det blir mycket stuntingmöjligheter i GTA4, så stuntingdelen får mycket liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Move over, GTA-liknande spel. Vi har nu en forumdel som kommer bli ännu mer inaktiv! Och den nya mästaren är ... Stunting! Dududududu! *trumpeter och pukor* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Move over, GTA-liknande spel. Vi har nu en forumdel som kommer bli ännu mer inaktiv! Och den nya mästaren är ... Stunting! Dududududu! *trumpeter och pukor* Det där sätter jag emot. Du har möjligtvis inte märkt att SA och VC delarna överflödats av stuntingtopics den senaste tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Som Godfather säger, den där delen kommer inte bli inaktiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Tack så väldigt mycket Hultan Den delen ska postas sönder. Edit: Har du fått mitt PM om att jag vill byta namn till Theonly one? Redigerad 24 februari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Den delen ska postas sönder. Det tvivlar jag på. Tror nog att det är bara du som kommer göra videos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Det tvivlar jag på. Tror nog att det är bara du som kommer göra videos Där har du fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Där har du fel Haha! Kommer göra stunt trådar * Den kommer inte bli lika poppis som Allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Haha! Kommer göra stunt trådar * Den kommer inte bli lika poppis som Allmänt Det har ingen sagt? Kommer dock vara aktiv, var så säker. Ny com. vid på gång nu och lite andra projekt håller på så det kommer ploppa upp filmer. Jag sätter en vante på att det kommer hända mer i det forumet än i moddingforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Jag sätter en vante på att det kommer hända mer i det forumet än i moddingforumet. Ok. Då får vi se.. All in. Jag kan säga en sak, det blir segt i början, men efter några veckor så kommer det nog ploppa upp 2-3 filmer i veckan . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ok. Då får vi se.. All in. Jag kan säga en sak, det blir segt i början, men efter några veckor så kommer det nog ploppa upp 2-3 filmer i veckan . . Nja, så många blir det nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Nja, så många blir det nog inte. Va' du villa' ? Efter några veckor sa jag .. Cirka, 4-9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Chill! Gött med förändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Det tvivlar jag på. Tror nog att det är bara du som kommer göra videos Vaddå, bara för att min 3dje VC film snart är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Tycker att Hur man gör en film topicen som är klistrad är lite utdaterad. Jag gjorde ju en ny, kanske man kan lägga dit den? Klicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 What we really need är ett datorforum. ...och ett lekforum.^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 (redigerad) What we really need är ett datorforum. ...och ett lekforum.^^ Håller med Tihi^^ Redigerad 26 februari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts