Jump to content

Story

Phil Cassidy
 Share

Recommended Posts

När du har klarat allt det så får du "huntern"! En stridshelikopter med automatkanon och raketer.. Bygger på en Apache.. Den kommer till millitärbasen norr om flygplatsen. För att få tag i den, utan att bli dödad av millitärerna, så måste du åka till polisstationen i Washington Beach (den östra ön). Där går du in i omklädningsrummet direkt till vänster, och tar poliskläderna. Sen åker du till millitärbasen och kan bara gå in utan att bli attackerad. Tänk bara på att inte slå, sikta mot eller skjuta på nån millitär - De blir lite sura då! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du menar demdär fula lila och vitklädda mupparna som springer omkring vid "Kaufman cabs" och "Printworks"? Bra.. Dem förtjänar det verkligen!! Så jäkla trött på dem.. :shifty:

Förresten, dina medhjälpare - dem som går omkring vid dina olika "assets", dem ska ha fått MP5 eller ngt annat trevligt automatvapen, så försök locka dit nån haitian så får dem lite stryk där också!

*I never asked your sister out, Mario*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är en M16. Jag tror inte ens att M4:an var uppfunnen då. Och om du inte visste har Colt gjort M16 också.

Jag vet att det heter colt m-16 men när man köper m-4:an i ammonation så står det colt M-4 ovanför vapnet. Åk till ammonation i downtown (om du har gta vice city) och kolla

Redigerad av MP5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du menar demdär fula lila och vitklädda mupparna som springer omkring vid "Kaufman cabs" och "Printworks"? Bra.. Dem förtjänar det verkligen!! Så jäkla trött på dem.. (w00t)

Förresten, dina medhjälpare - dem som går omkring vid dina olika "assets", dem ska ha fått MP5 eller ngt annat trevligt automatvapen, så försök locka dit nån haitian så får dem lite stryk där också!

*I never asked your sister out, Mario*

grabbarna som springer runt med "RELAX" tröjorna ska ha stryk dom e på mig hela tiden :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du har klarat allt det så får du "huntern"! En stridshelikopter med automatkanon och raketer.. Bygger på en Apache.. Den kommer till millitärbasen norr om flygplatsen. För att få tag i den, utan att bli dödad av millitärerna, så måste du åka till polisstationen i Washington Beach (den östra ön). Där går du in i omklädningsrummet direkt till vänster, och tar poliskläderna. Sen åker du till millitärbasen och kan bara gå in utan att bli attackerad. Tänk bara på att inte slå, sikta mot eller skjuta på nån millitär - De blir lite sura då! (w00t)

Får man verkligen huntern? Jag har klarat "keep your friends close" men vad jag vet så har jag inte fått nån hunter. Men jag e inte så säker, jag har bara flugit över militär basen. Om huntern ska stå på det där stora h:et så har jag inte sett huntern från LUFTEN :mellow:(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DJ Rajin: Det är för att huntern står längst norrut på basen..! Bakom gallerstaketet, brevid tältet.. Ta poliskläder och gå in där och leta istället - lättare att se då..

maik: Vad är det fusket?! Måste ha..! :mellow:

Tommy.Vercetti: Är det dem lila..? Dem är jag på hela tiden..! (w00t)

Fan vad schysst du e Tigerr måste kolla direkt (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DJ Rajin: Vill juue hjälpa sina medmänniskor! :D

Du vet hur man lättast får tag på poliskläderna va?

Östra ön.. Ta vägen från "Starfish Island" (som ditt hus ligger på) rakt in mot centrum.. Du kör över en liten bro, och på andra sidan så ligger polishuset.. Gå in där, och direkt till vänster så ligger duscharna.. gå in där.. poliskläderna ligger i rummet..

Tänk på att Huntern är lite mer tungstyrd än en vanlig Maverick, så lär dig hantera den innan du ger dig iväg på "Brown Thunder" (samma som Vigilante) missions! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DJ Rajin: Vill juue hjälpa sina medmänniskor! :D

Du vet hur man lättast får tag på poliskläderna va?

Östra ön.. Ta vägen från "Starfish Island" (som ditt hus ligger på) rakt in mot centrum.. Du kör över en liten bro, och på andra sidan så ligger polishuset.. Gå in där, och direkt till vänster så ligger duscharna.. gå in där.. poliskläderna ligger i rummet..

Tänk på att Huntern är lite mer tungstyrd än en vanlig Maverick, så lär dig hantera den innan du ger dig iväg på "Brown Thunder" (samma som Vigilante) missions! :D

Det är d enda sättet att få tag på poliskläder :D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor