Phil Cassidy Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Tänkte ba fråga...när har man egentligen klarat ut storyn? e de när man har dödat Dance Lance? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 när man har dödat Lance vance dance..! och dendär Sonny snubben (samma uppdrag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 När du har klarat allt det så får du "huntern"! En stridshelikopter med automatkanon och raketer.. Bygger på en Apache.. Den kommer till millitärbasen norr om flygplatsen. För att få tag i den, utan att bli dödad av millitärerna, så måste du åka till polisstationen i Washington Beach (den östra ön). Där går du in i omklädningsrummet direkt till vänster, och tar poliskläderna. Sen åker du till millitärbasen och kan bara gå in utan att bli attackerad. Tänk bara på att inte slå, sikta mot eller skjuta på nån millitär - De blir lite sura då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phil Cassidy Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 okaj:D då jävlar ska ja hämnas på Haiterna ellr vafan de heter:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 du menar demdär fula lila och vitklädda mupparna som springer omkring vid "Kaufman cabs" och "Printworks"? Bra.. Dem förtjänar det verkligen!! Så jäkla trött på dem.. Förresten, dina medhjälpare - dem som går omkring vid dina olika "assets", dem ska ha fått MP5 eller ngt annat trevligt automatvapen, så försök locka dit nån haitian så får dem lite stryk där också! *I never asked your sister out, Mario* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phil Cassidy Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 de sak ja göra....får la ta en cabbie å lura in nån haitian:D mina medhjälpare har m16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Är du säker på att det är M16!? Hur mång procent har du? Jag vill också ha M16 gubbar juue.. Trevligt litet vapen! Förutom M16 så är det detdär stora man kan köpa hos "Phil" en favorit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Det heter colt M-4 . Det hade mina tjejer (mitt medhjälpargäng) innan jag hade klarat ut storyn men nu har dom uzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Det heter colt M-4 . Det hade mina tjejer (mitt medhjälpargäng) innan jag hade klarat ut storyn men nu har dom uzi Nej det är en M16. Jag tror inte ens att M4:an var uppfunnen då. Och om du inte visste har Colt gjort M16 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 (redigerad) Nej det är en M16. Jag tror inte ens att M4:an var uppfunnen då. Och om du inte visste har Colt gjort M16 också. Jag vet att det heter colt m-16 men när man köper m-4:an i ammonation så står det colt M-4 ovanför vapnet. Åk till ammonation i downtown (om du har gta vice city) och kolla Redigerad 15 februari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phil Cassidy Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 mitt favvo vapen e M60 som man kan köpa hos Phil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 du menar demdär fula lila och vitklädda mupparna som springer omkring vid "Kaufman cabs" och "Printworks"? Bra.. Dem förtjänar det verkligen!! Så jäkla trött på dem.. Förresten, dina medhjälpare - dem som går omkring vid dina olika "assets", dem ska ha fått MP5 eller ngt annat trevligt automatvapen, så försök locka dit nån haitian så får dem lite stryk där också! *I never asked your sister out, Mario* grabbarna som springer runt med "RELAX" tröjorna ska ha stryk dom e på mig hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Det heter colt M-4 . Det hade mina tjejer (mitt medhjälpargäng) innan jag hade klarat ut storyn men nu har dom uzi vadå tjejer?? man kan väll bara få fula snubbar eller?? kan man få tjejer ochså eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 vadå tjejer?? man kan väll bara få fula snubbar eller?? kan man få tjejer ochså eller? japp om du gör fusket tjeier ger vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 När du har klarat allt det så får du "huntern"! En stridshelikopter med automatkanon och raketer.. Bygger på en Apache.. Den kommer till millitärbasen norr om flygplatsen. För att få tag i den, utan att bli dödad av millitärerna, så måste du åka till polisstationen i Washington Beach (den östra ön). Där går du in i omklädningsrummet direkt till vänster, och tar poliskläderna. Sen åker du till millitärbasen och kan bara gå in utan att bli attackerad. Tänk bara på att inte slå, sikta mot eller skjuta på nån millitär - De blir lite sura då! Får man verkligen huntern? Jag har klarat "keep your friends close" men vad jag vet så har jag inte fått nån hunter. Men jag e inte så säker, jag har bara flugit över militär basen. Om huntern ska stå på det där stora h:et så har jag inte sett huntern från LUFTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 DJ Rajin: Det är för att huntern står längst norrut på basen..! Bakom gallerstaketet, brevid tältet.. Ta poliskläder och gå in där och leta istället - lättare att se då.. maik: Vad är det fusket?! Måste ha..! Tommy.Vercetti: Är det dem lila..? Dem är jag på hela tiden..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 DJ Rajin: Det är för att huntern står längst norrut på basen..! Bakom gallerstaketet, brevid tältet.. Ta poliskläder och gå in där och leta istället - lättare att se då.. maik: Vad är det fusket?! Måste ha..! Tommy.Vercetti: Är det dem lila..? Dem är jag på hela tiden..! Fan vad schysst du e Tigerr måste kolla direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 DJ Rajin: Vill juue hjälpa sina medmänniskor! Du vet hur man lättast får tag på poliskläderna va? Östra ön.. Ta vägen från "Starfish Island" (som ditt hus ligger på) rakt in mot centrum.. Du kör över en liten bro, och på andra sidan så ligger polishuset.. Gå in där, och direkt till vänster så ligger duscharna.. gå in där.. poliskläderna ligger i rummet.. Tänk på att Huntern är lite mer tungstyrd än en vanlig Maverick, så lär dig hantera den innan du ger dig iväg på "Brown Thunder" (samma som Vigilante) missions! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 DJ Rajin: Vill juue hjälpa sina medmänniskor! Du vet hur man lättast får tag på poliskläderna va? Östra ön.. Ta vägen från "Starfish Island" (som ditt hus ligger på) rakt in mot centrum.. Du kör över en liten bro, och på andra sidan så ligger polishuset.. Gå in där, och direkt till vänster så ligger duscharna.. gå in där.. poliskläderna ligger i rummet.. Tänk på att Huntern är lite mer tungstyrd än en vanlig Maverick, så lär dig hantera den innan du ger dig iväg på "Brown Thunder" (samma som Vigilante) missions! Det är d enda sättet att få tag på poliskläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Ge ta a Vajs Sitty: ja..? men är du säker på att "DJ Rajin" vet det..? Jag tycker inte att det är fel att vara tydlig.. Men förlåt mig om jag var övertydlig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts