Topp3 Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Världen respekterar inte Sverige för det fina land det är! Tänk hur världen skulle va utan Sverige: Inga rullbandsbälten i bilarna. Inga justerbara skiftnycklar. Och viktigast av allt: Inga snygga toplesstjejer! Man får väl bara hoppas att dem (feta amerikanare) inte skjuter upp releasedatumet ännu mer, då hamnar det på månen! Och ingen åker väl dit och köper spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Amerikanerna har snyggare toplessbrudar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Amerikanerna har snyggare toplessbrudar min lille vän... vad "the big Vercetti" är att vi har äkta varor... det har inte amerikanarna... varje barn som föds har en stor gummi klump med sej ut som skall sättas in senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Vad menar de med det? "Beroende på tiden det tar att begränsa/inskränka spelet för Sverige"??? Vad då begränsa? Sverige har väl inga speciella lagar eller så som kräver att spel censureras eller liknande..?! Inte begränsa utan "förlägga/placera/fastställa platsen för". Alltså, "... beroende på tiden det tar att förlägga spelet till Sverige". Verkar vara nått fel på KE Media... har aldrig gillat dom... Fast vi fick ju PS2-versionen i tid (nästan iaf, sverige fick 30% av kopior som vi skulle ha). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 hoppas dom släpper det i finland tidigare (16maj) för jag är hos min pappa och han bor i haparanda så jag behöver bara gå över till finland och hämta det 16maj om det släpps vid det datumet! (Ha-Ha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Amerikanerna har snyggare toplessbrudar yep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 yep nee det har dom inte, inte om ni gillar indianer, amerikaner är indianer inte vita, dom vita kom 1630 talet. Indianerna kom redan på 200 fkr. Ursprungligen traska några stenålders människor på 4000 fkr till USA från Japan. Vi har bara tagit över landet. Och ska man kalla folket från USA något så är det väll usa:re. en liten historie lektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Sant Sant ..... Väldigt intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 jag befinner mig i ett kris läge, var lungn, FAN DET E JU EN HEL JÄVLA VECKA KVAR JAG BLIR GALEN aaaaaaaaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 jag blir inte galen för jag har det på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 ARGH!!!!! Inte Prata WAREZZZZZ !!!!!! din lilla tjuv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 ARGH!!!!! Inte Prata WAREZZZZZ !!!!!! din lilla tjuv han bor i finland... och vc släpptes där igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 jag blev fan ledsen :'( och när ja fick reda på att det släpps först 23 maj istället för 16 här i skandinavien...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts