GTA3 freak Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Men huntern har både kulspruta och raketkastare Raketkastare? Man kanske använder båda Ctrl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Jag har lagt ut originaldokumentet på GTAsajten, ni kan ladda ner det här: http://www.gtasajten.com/temp/VC_release.doc Jag synade dokumentet tidigare ikväll och gissa vad jag hittade? "Senast sparad av: Richard Kruger" Richard Kruger är samma person som reggat gtasanandreas.com Jag är nästan helt säker på att han jobbar för Take2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag har lagt ut originaldokumentet på GTAsajten, ni kan ladda ner det här: http://www.gtasajten.com/temp/VC_release.doc Jag synade dokumentet tidigare ikväll och gissa vad jag hittade? "Senast sparad av: Richard Kruger" Richard Kruger är samma person som reggat gtasanandreas.com Jag är nästan helt säker på att han jobbar för Take2. He he. Saftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Jag har lagt ut originaldokumentet på GTAsajten, ni kan ladda ner det här: http://www.gtasajten.com/temp/VC_release.doc Jag synade dokumentet tidigare ikväll och gissa vad jag hittade? "Senast sparad av: Richard Kruger" Richard Kruger är samma person som reggat gtasanandreas.com Jag är nästan helt säker på att han jobbar för Take2. he he!! "bossen,du får kolla upp honom...verkar han misstänkt så sök upp honom och blås skallen av honom".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 he he!! "bossen,du får kolla upp honom...verkar han misstänkt så sök upp honom och blås skallen av honom".. (:!!! helt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wuwomba Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 USA: 13 maj Europa: 16 maj När det släpps i europa släpps det förmodligen i dom större länderna som tyskland frankrike....... men då laddar man det från nätet < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wuwomba Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 oj mitt fel dumt att ladda från internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Varför skulle det inte släppas överallt i Europa samdidigt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 oj mitt fel dumt att ladda från internet mm, mycket dumt Och dessutom släpps (självklart) VC samtidigt över hela Europa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 oj mitt fel dumt att ladda från internet Du låter som Dobby i Harry Potter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 den var bra dobby,, ja o min kompis håller på o asgarvar.. .. den var bland det bästa jag hört Dobby har en hedersplats i Gtasajtens forum(eller hur hultan?).. o dobby sitter i skamvrån.. Najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 Releasedatumet för GTA: Vice City PC är med största sannolikhet uppskjuten en vecka. :'( Det nya releasedatumet är alltså den 23 maj. Läs mer här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 jag tror inte att terroin om E3 mässan inte stämmer helt, eller det kan ju va en av flera anledningar. För den 15 maj har Enter the Matrix premiär, och de kommer bli stort!!! Om vc skulle släppas en dag efter hade inte det fått nån stor uppmärksamhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Vi får se, jag har sent iväg ett mail till KE Media (kunde inte gör det tidigare ) där de ska få förklara sig. Varför skulle vi vara det enda landet i Europa som får releasedatumet framskjutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Fick ett mail från "Tati" (produkt-manger på CDON). CDON har mailat KE Media och fick idag bekräftat att VC släpps den 23:e maj. Både KE Media i Norge och Danmark har uppdaterat sin sidor idag och ändrat datumet från 16 till 23 maj. KE Media skyller allt strul på att en del har haft semester (vilket de även skyllde på när jag ringde dom för ett år sedan och frågade efter releasedatumet till GTA3: PC). Så där dog det ljuset... jag ska maila Take2 Interactive och R* Webmaster också i hopp om att de kan berätta något mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Okej, nu kom dödsstöten... jag fick nyss mail från R* Webmaster (han var snabb idag) ... I talked to the product manager here and he says it is going to be out on May 23rd because of the time it takes to localize the game for Sweden... Skandinavien kommer att bli bland de sista länderna i hela världen att få Vice City (PC) :'( Jag ska skriva en nyhet om det senare men det verkar vara lite problem med GTAsajten just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Okej, nu kom dödsstöten... jag fick nyss mail från R* Webmaster (han var snabb idag) Skandinavien kommer att bli bland de sista länderna i hela världen att få Vice City (PC) :'( Jag ska skriva en nyhet om det senare men det verkar vara lite problem med GTAsajten just nu... då får man väll bara vänta lite till då... men jag gillar inte stämpeln: sisst i världen ! hoppas att dom packar i nått extra då... (glöm det !) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 ... because of the time it takes to localize the game for Sweden... Vad menar de med det? "Beroende på tiden det tar att begränsa/inskränka spelet för Sverige"??? Vad då begränsa? Sverige har väl inga speciella lagar eller så som kräver att spel censureras eller liknande..?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Vad menar de med det? "Beroende på tiden det tar att begränsa/inskränka spelet för Sverige"??? Vad då begränsa? Sverige har väl inga speciella lagar eller så som kräver att spel censureras eller liknande..?! jo du förstår... det finns ett land som heter "Amerika"... i det landet bor det ett folk som kallas för "amerikaner"... (låter ju smart) dessa så kallade "amerikanerna" är inte de smartaste p åvåran planet... så dom har nog inte kollat på sin karta över länder som väntar leverans förens nu... ja du... jag säjer bara "amerikaner"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts