Misterwhoopee Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Kul! Om inte datumen ändras så drastiskt blir det ju i samma veva som forumet fyller år... Fast jag kommer nog inte kunna spela förrens ett par veckor efter att det släppts.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Jag skall köpa det direkt när det kommer.... Men blir det multiplayer kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Hoppas att de inte é för höga systemkrav... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 ÄNTLIGEN! Hoppas det inte blir några förseningar hoppas de håller datumet annars sliter jag av mig huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 jag kommer nog inte köpa det...mitt grafikkort är dåligt.... :'( :'( :'( :'( :'( annars skulle jag köpa det direkt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Härliga nyheter Till dem som har kassa datorer.. det är minst 3 månader kvar tills release.. så jag föreslår att leva på vatten och bröd tills dess, så man har råd med både dator och spel sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 de kommer ut i europa på min födelsedag perfekt tajming att fylla år på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 F*n vad jag längtar till VC ska släppad till pc!! Och jag ska inte prova det på ps2.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 ÄNTLIGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Jag har GF2 MX 400 64mb och om VC hackar tänker jag f-n köpa GF4 128mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 får skaffa en ny dator tills dess... fyller snart femton så man kanske får nåt kul då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 jag tror att gtavc kommer att hålla sitt datum ganska bra. Dom har ju Jobbat med det så länge. Jag har iaf köpt nytt 3d-kort nyligen så jag oroar mig inte så värst inför VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Undrar hur man skall kunna sikta med huntern i Vice city pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Innan JAG köper spelet ska jag kolla om jag kan spela det. Alltså om systemkraven är som dom ska... 2 GHz räcker väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Undrar hur man skall kunna sikta med huntern i Vice city pc? Man kanske trycker på aim knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Undrar hur man skall kunna sikta med huntern i Vice city pc? musen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Det beror på har du 2GHz, 32 RAM och voodoo 2 så går de inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 musen Det blir nog jobbigt eftersom man antagligen behöver båda händerna till att styra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 musen Men huntern har både kulspruta och raketkastare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Ja men musen har både vänster och höger knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts