Henkibojj Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Intressant frågeställning: Om ni fick/vann en konsol och ni inte fick sälja den, vilken skulle ni föredra? Vilken skulle ni minst önska att ni fick sälja? Många (jag också) klagar på PS3-priset, men om den faktorn slås ut för samtliga konsoller, vilken vill ni då ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 360 får exklusivt nedladdningsbart material, PS3 får något annat exklusivt nedladdningsbart material. Ja? Exakt det som jag skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Den som säger att Ps3 har bättre grafik: Kolla på spelen som finns...Gears of War har bättre grafik än Metal Gear 4 eller 5 (de som kommer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Den som säger att Ps3 har bättre grafik: Kolla på spelen som finns...Gears of War har bättre grafik än Metal Gear 4 eller 5 (de som kommer) Hahahaha inte sant .Du kan inte säga att 360 har bätter grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Ja? Exakt det som jag skrev? Jaha, det lät som att du menade nåt annat. Trodde du menade, ehh... erm, alltså... äsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Hahahaha inte sant .Du kan inte säga att 360 har bätter grafik! Jasså? Jämför spelen då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Intressant frågeställning: Om ni fick/vann en konsol och ni inte fick sälja den, vilken skulle ni föredra? Vilken skulle ni minst önska att ni fick sälja? Många (jag också) klagar på PS3-priset, men om den faktorn slås ut för samtliga konsoller, vilken vill ni då ha? Den som har billigast spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Jasså? Jämför spelen då!! gamespot m8 så kan du jämföra ,tro mig ps3 spel är snyggare testa sj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Den som säger att Ps3 har bättre grafik: Kolla på spelen som finns...Gears of War har bättre grafik än Metal Gear 4 eller 5 (de som kommer) Det beror helt på spelskaparna. Vissa gör längre handling och skär ner lite på grafiken. Men ps3 har större möjligheter för bra grafik, vare sig du vill det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara så märkbar skillnad med Wii-grafiken, men den är ju rätt bristfällig i GS-videon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 gamespot m8 så kan du jämföra ,tro mig ps3 spel är snyggare testa sj Gå in på IGN och kolla på deras tester, X360 har bättre grafik på samtliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 PS3 och Xbox 360 kan och kommer alltid att prestera lika bra. Man kommer kunna göra större spel till PS3 pga bluray skivorna, men bara för man får plats med mer på skivorna så betyder inte det att det blir bättre grafik för det. Man kan helt enkelt inte få mer prestanda än vad maskinen klarar av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Det tror jag inte alls. Hårdvarumässigt ligger PS3 och XB360 ungefär lika. Och om man kollar jämförelsen mellan de tre konsollerna i Call of Duty 3 så ser man att skillnaden knappt är märkbar mellan Playstation och Xbox. Döm själv. Aldrig att jag köper PS3. Jag trodde (pga. den feta sprisskillnaden) att spelen till ps3 är mycket snyggare än Xbox. Men i denna film tycker jag det ser ut som att det är snyggast på xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara så märkbar skillnad med Wii-grafiken, men den är ju rätt bristfällig i GS-videon! Själv var jag förvånad över hur FULA PS3 och XB360-versionerna var. Vi talar om konsoler som är ca 10 ggr så kraftfulla som Wii, ändå rör det sig om så små skillnader. Texturerna var inte lika snygga i Wii-versionen, ett fåtal objekt var lite kantigare, och varje grässtrå var inte renderat för sig... Om Wii-versionen klarade av det borde PS3-versionen ha fotorealstiska gubbar och omgivningar med så hög texturupplösning att man inte ens tänker på att ytorna är uppbyggda av texturer... Ska jag betala mer än dubbelt så mycket för en liten, liten graffuppdattering+ HD, trots att jag inte har en HDTV? NOPE! Förresten, här är en bra bild på vad Wii klarar av: Wii-versionen av Blazing Angels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 HAha! Tror du det är in-game? Lägg in en sådan bild istället. Kolla på exite truck ser ut som Ps One för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Aldrig att jag köper PS3. Jag trodde (pga. den feta sprisskillnaden) att spelen till ps3 är mycket snyggare än Xbox. Men i denna film tycker jag det ser ut som att det är snyggast på xbox. Skojar du ellr ps3 har bättre grafik och den klarar mycket mer,360 är 2år gammal teknik tbh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Skojar du ellr ps3 har bättre grafik och den klarar mycket mer,360 är 2år gammal teknik tbh Det märks att du inte har kollat efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Lite bilder. Alla är In-game. (Klicka och förstora) Ingame från Excite Truck. Wiis hitils snyggaste spel. http://image.com.com/gamespot/images/2006/317/reviews/933000_20061114_screen016.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2006/317/reviews/933000_20061114_screen007.jpg Full Auto till XBox 360. http://image.com.com/gamespot/images/2006/news/01/23/xecap_screen010.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2006/012/reviews/928116_20060113_screen001.jpg MotorStorm till PS3. http://image.com.com/gamespot/images/2007/050/928393_20070220_screen007.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2007/050/928393_20070220_screen006.jpg Redigerad 4 mars, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Lite bilder. Alla är In-game. (Klicka och förstora) Ingame från Excite Truck. Wiis hitils snyggaste spel. Full Auto till XBox 360. MotorStorm till PS3. PGR3 är snyggare och roligare än Full Auto. http://images.21m.co.uk/pgr3/hr/pgr3_enzorufchase.jpg Redigerad 4 mars, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Skojar du ellr ps3 har bättre grafik och den klarar mycket mer,360 är 2år gammal teknik tbh Jag kommenterade filmen som Panimala länkade till. Titta på den själv innan du svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts