Jump to content

Formula 1

Solidsnake
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och fotbollsspelare tjänar miljoner på att springa runt och sparka på en boll?

>_<

Och ishockeyspelare tjänar miljoner på att åka runt på is och skjuta på en liten svart plastbit? Råkar den sedan gå in i en bur med nät runtomkring så får de ytterligare några miljoner?

:mellow::P

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och ishockeyspelare tjänar miljoner på att åka runt på is och skjuta på en liten svart plastbit? Råkar den sedan gå in i en bur med nät runtomkring så får de ytterligare några miljoner?

Vi kan fortsätta med alla sporter vi kan komma på om du vill, eftersom du inte verkade förstå mitt budskap.. >_<

Iallafall, är väldigt imponerad av Hamiltons insats hittils i år, riktigt skillad förare. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi kan fortsätta med alla sporter vi kan komma på om du vill, eftersom du inte verkade förstå mitt budskap.. >_<

Iallafall, är väldigt imponerad av Hamiltons insats hittils i år, riktigt skillad förare. :P

Kan hända att jag inte fattade, nej. Jag skrev bara det första som ploppade upp i skallen :mellow:

Men håller iaf med ang. Hamilton. Han kör bara första säsongen, och leder hela årest F1-tävling redan. Otroligt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jämför deras bil med Red Bulls, kan slå vad om att Hamliltons bil kör 10 km/h snabbare än Coulthards, så att vara en skillad förfare e han, men han har också ett bra stall+bil som hjälper honom.

Självklart! En bra förare kan inte vinna utan bra stall/bil.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 months later...

Ok nu har det inte denna tråd varit så mkt i liv. Så ja tänkte nu väcka lite liv i den. Ja som ni vet så är det två veckor kvar tills det hela av görs, Nu står VM titern mellan Hamilton Alonso och Räikkönen, Om ni såg F1 imorse så såg ni att Hamilton fick avbryta direkt när han åkte in på depån så fastnade han med sin bil där ute vid sanden. Eller vad man ska kalla det för. Så då vann ju Kimi Räikkönen. Ställningen är nu

Hamilton: 107p

Alonso: 103p

Räikkönen: 100p

Så vem tror du tar hem VM titern nu inför det sista F1 tävlingen för säsongen. Ja är grymt nervös vem som kommer vinna nu Brasiliens GP och därimot ta hem hela VM titern själv hoppas ja på Räikkönen han kan ha en står chans nu om Alonso och Hamilton gör bort sej totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Räikkönen har alltid en chans att vinna, och jag hejar ju på honom. Men jag tror ändå att det blir Hamilton, tyvärr.

För att Räikkönen ska blir världsmästare i år krävs att han kommer på åtminstone andra plats i nästa tävling, men då krävs också att både Hamilton och Alonso kommer på högst sjunde plats, vilket är ganska liten chans till att det kommer att ske. Så, ja... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Idag är det nu sista tävlingen för iår. Och ja hoppas starkt på Kimi Räikkönen. Och som ni vet så har Felip Massa Pole. Och ja hoppas att han gör allt för att hålla Hamilton borta och alonso från första platsen. F1 börjar kl 17.30 och när starten går det vet ja inte när den går. Ja tror starten går 18.00.

HEJA KIMI!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag är det nu sista tävlingen för iår. Och ja hoppas starkt på Kimi Räikkönen. Och som ni vet så har Felip Massa Pole. Och ja hoppas att han gör allt för att hålla Hamilton borta och alonso från första platsen. F1 börjar kl 17.30 och när starten går det vet ja inte när den går. Ja tror starten går 18.00.

HEJA KIMI!

En sak som jag och farsan satt och snackade om nyss var att om Massa kunde få både Alonso och Hamilton av banan i början. Då skulle bara Kimi behöva se till att han hålls på banan och komma i mål som segrare. Farsan berättade att ett liknande fall hände när Damond Hill ännu körde. Det var så att Hill hade chans att bli världsmästare, tillsammans med Schumacher. Schumachers stallkamrat Barichello ställde till det så att Hill for av banan, och så var det bara för Schumacher att ta hem segern :blink:. Men att det skulle hända ikväll är nog bara en önskedröm, tyvärr.

Men ändå så tror jag att Hamilton inte kommer att klara kvällens lopp... Hur det går för Alonso ska jag inget säga, vi får bara se. Men jag hoppas som tidigare på att Räikkönen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor