D.E Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Om jag har fattat det rätt, så, dom tjänar miljoner på att köra runt i cirklar ? Hejjade på Michael (ferrari) förr i tiden.. Edit: stavfel Jag tycker inte det här ser ut som en cirkel, tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Om jag har fattat det rätt, så, dom tjänar miljoner på att köra runt i cirklar ? Och fotbollsspelare tjänar miljoner på att springa runt och sparka på en boll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Och fotbollsspelare tjänar miljoner på att springa runt och sparka på en boll? Och ishockeyspelare tjänar miljoner på att åka runt på is och skjuta på en liten svart plastbit? Råkar den sedan gå in i en bur med nät runtomkring så får de ytterligare några miljoner? Redigerad 17 maj, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Och ishockeyspelare tjänar miljoner på att åka runt på is och skjuta på en liten svart plastbit? Råkar den sedan gå in i en bur med nät runtomkring så får de ytterligare några miljoner? Vi kan fortsätta med alla sporter vi kan komma på om du vill, eftersom du inte verkade förstå mitt budskap.. Iallafall, är väldigt imponerad av Hamiltons insats hittils i år, riktigt skillad förare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Vi kan fortsätta med alla sporter vi kan komma på om du vill, eftersom du inte verkade förstå mitt budskap.. Iallafall, är väldigt imponerad av Hamiltons insats hittils i år, riktigt skillad förare. Kan hända att jag inte fattade, nej. Jag skrev bara det första som ploppade upp i skallen Men håller iaf med ang. Hamilton. Han kör bara första säsongen, och leder hela årest F1-tävling redan. Otroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Sedan, vilket stall kör han för, McLaren Mercedes!!! Jämför deras bil med Red Bulls, kan slå vad om att Hamliltons bil kör 10 km/h snabbare än Coulthards, så att vara en skillad förfare e han, men han har också ett bra stall+bil som hjälper honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Jämför deras bil med Red Bulls, kan slå vad om att Hamliltons bil kör 10 km/h snabbare än Coulthards, så att vara en skillad förfare e han, men han har också ett bra stall+bil som hjälper honom. Självklart! En bra förare kan inte vinna utan bra stall/bil. Redigerad 17 maj, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Eftersom jag är polack, så följer jag Kimi o Kubica och bara Kubicas stall skulle vara i samma topp som Ferrari o McLaren, så skulle han vara med o fajtas bland de bästa varje race, kolla förra racet, alla 4 före Kubica var McLaren o Ferrari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Ok nu har det inte denna tråd varit så mkt i liv. Så ja tänkte nu väcka lite liv i den. Ja som ni vet så är det två veckor kvar tills det hela av görs, Nu står VM titern mellan Hamilton Alonso och Räikkönen, Om ni såg F1 imorse så såg ni att Hamilton fick avbryta direkt när han åkte in på depån så fastnade han med sin bil där ute vid sanden. Eller vad man ska kalla det för. Så då vann ju Kimi Räikkönen. Ställningen är nu Hamilton: 107p Alonso: 103p Räikkönen: 100p Så vem tror du tar hem VM titern nu inför det sista F1 tävlingen för säsongen. Ja är grymt nervös vem som kommer vinna nu Brasiliens GP och därimot ta hem hela VM titern själv hoppas ja på Räikkönen han kan ha en står chans nu om Alonso och Hamilton gör bort sej totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag hoppas på Kimi, men jag tror Hamilton inte kommer ha några större problem att fixa hem segern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Räikkönen har alltid en chans att vinna, och jag hejar ju på honom. Men jag tror ändå att det blir Hamilton, tyvärr. För att Räikkönen ska blir världsmästare i år krävs att han kommer på åtminstone andra plats i nästa tävling, men då krävs också att både Hamilton och Alonso kommer på högst sjunde plats, vilket är ganska liten chans till att det kommer att ske. Så, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Själ vill jag se Hamilton vinna. Jag vill verkligen se en rookie vinna på sin första säsong som F1 förare. Men Kimi har såklart fortfarande en chans att ta hem titeln...men jag tror den chansen är väldigt liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Idag är det nu sista tävlingen för iår. Och ja hoppas starkt på Kimi Räikkönen. Och som ni vet så har Felip Massa Pole. Och ja hoppas att han gör allt för att hålla Hamilton borta och alonso från första platsen. F1 börjar kl 17.30 och när starten går det vet ja inte när den går. Ja tror starten går 18.00. HEJA KIMI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Idag är det nu sista tävlingen för iår. Och ja hoppas starkt på Kimi Räikkönen. Och som ni vet så har Felip Massa Pole. Och ja hoppas att han gör allt för att hålla Hamilton borta och alonso från första platsen. F1 börjar kl 17.30 och när starten går det vet ja inte när den går. Ja tror starten går 18.00. HEJA KIMI! En sak som jag och farsan satt och snackade om nyss var att om Massa kunde få både Alonso och Hamilton av banan i början. Då skulle bara Kimi behöva se till att han hålls på banan och komma i mål som segrare. Farsan berättade att ett liknande fall hände när Damond Hill ännu körde. Det var så att Hill hade chans att bli världsmästare, tillsammans med Schumacher. Schumachers stallkamrat Barichello ställde till det så att Hill for av banan, och så var det bara för Schumacher att ta hem segern . Men att det skulle hända ikväll är nog bara en önskedröm, tyvärr. Men ändå så tror jag att Hamilton inte kommer att klara kvällens lopp... Hur det går för Alonso ska jag inget säga, vi får bara se. Men jag hoppas som tidigare på att Räikkönen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Shieet. Såg ni vad som hände med Hamilton? Nu har han nästan kämpat sig tillbaka, men Kimi är på guldposition. Skulle bli roligt om alla hamnade på samma poäng . Då vinner Kimi ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) YEEESSSSSSSSS FAN VAD GLAD JA ÄR! . Good work kimi good work. Ja visste någ att Kimi skulle bli värdsmästare Vad tyckte ni om racet? ni som såg. Skit bra värt 10/10 @Kicken Aa ja såg vad som hände Tycker synd om Hamilton^^ Redigerad 21 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Yeees, gratz till Kimi, 4 år av jagande har äntligen gett resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Yeees, gratz till Kimi, 4 år av jagande har äntligen gett resultat. w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Enda roliga med F1 är när dom krashar... KRASHA DÅÅÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Tror ni på nån svensk F1 förare nästa år? Hoppas att Kimi får vinna nästa år igen. Längtar redan efter nästa säsong. Kan höra fortförande pappas glädje ljud som han gjorde när Kimi vann. Och när Hamilton fick problem med sin bil. Redigerad 21 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts