Quattro Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) Vem har dubbla? agent47 / Solidsnake? Heja Kimi! Är Solidsnake bannad då? --- Hoppas det inte är nåt allvarligt problem med motorn. Det är väl tidskörning på Lördag, hoppas att han lyckas lika bra som förra gången. Heja Kimi! Redigerad 5 april, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vad tyckte ni om dagens Race på F1?. Sjävl tyckte jag att det var toppen. 1.Fernando Alonso 2.Lewis Hamilton 3.Kimi Räikkönen 4.Nick Heidfeld 5.Felipe Massa 6.Giancarlo Fisichella 7.Jarno Trulli 8.Heikki Kovalainen 9.Alexander Wurz 10.Mark Webber 11.Rubens Barrichello 12.Jenson Button 13.Takuma Sato 14.Scott Speed 15.Ralf Schumacher 16.Anthony Davidson 17.Vitantonio Liuzzi 18.Robert Kubica Det är alla som kom in i mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Vad tyckte ni om dagens Race på F1?. Sjävl tyckte jag att det var toppen. 1.Fernando Alonso 2.Lewis Hamilton 3.Kimi Räikkönen 4.Nick Heidfeld 5.Felipe Massa 6.Giancarlo Fisichella 7.Jarno Trulli 8.Heikki Kovalainen 9.Alexander Wurz 10.Mark Webber 11.Rubens Barrichello 12.Jenson Button 13.Takuma Sato 14.Scott Speed 15.Ralf Schumacher 16.Anthony Davidson 17.Vitantonio Liuzzi 18.Robert Kubica Det är alla som kom in i mål Underbart lopp! Fint upplagt, precis som ett F1 lopp ska vara! Alonso kan inte sluta imponera på mina ögon, han bevisar ju med bravur att han verkligen är seriens klart bästa förare, han gör det Kimi inte lyckades med, nämligen hantera sin McLaren. Hamilton är helt klart seriens sensation såhär långt, vilken jävla körning, sedan är det underbart att han även knäppte både Kimi och Massa på näsan. Nick Heidfeld var säker rakt igenom, och kul att Kovalainen tog sin första välbehövliga poäng, tråkigt ändå att det känns osm att Renault får sikta på att komma 4 i år. Jag vill redan inför nästa säsongsatas på någon ny och skrota Fisichella, han är bra, men han är ingen vinnare i dagens skede. Men om vi bortser från Hamilton, Heidfeld och Kovalainen och istället koncentrerar oss på Alexander Wurz, vilket lopp han gör! Han förtjänade helt klart en pinne. Redigerad 8 april, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Underbart lopp! Fint upplagt, precis som ett F1 lopp ska vara! Alonso kan inte sluta imponera på mina ögon, han bevisar ju med bravur att han verkligen är seriens klart bästa förare, han gör det Kimi inte lyckades med, nämligen hantera sin McLaren. Hamilton är helt klart seriens sensation såhär långt, vilken jävla körning, sedan är det underbart att han även knäppte både Kimi och Massa på näsan. Nick Heidfeld var säker rakt igenom, och kul att Kovalainen tog sin första välbehövliga poäng, tråkigt ändå att det känns osm att Renault får sikta på att komma 4 i år. Jag vill redan inför nästa säsongsatas på någon ny och skrota Fisichella, han är bra, men han är ingen vinnare i dagens skede. Men om vi bortser från Hamilton, Heidfeld och Kovalainen och istället koncentrerar oss på Alexander Wurz, vilket lopp han gör! Han förtjänade helt klart en pinne. Jo, Jag håller med att Alonso gjorde en bra start. Men det kan berå på att Kimi fick lite problem i starten. Och sånt. Men längtar tills nästa tävling. Redigerad 8 april, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jo, Jag håller med att Alonso gjorde en bra start. Men det kan berå på att Kimi fick lite problem i starten. Och sånt. Men längtar tills nästa tävling. McLaren var smarta i starten, sedan hade man lite tur med tanke på att båda bilarna hade första innekurvan samt att Massa gjorde en helt bedrövlig start. Men det smarta var att Hamilton tryckte sig in i första kurvan och sedan kunde hålla tillbaka, detta gav Alonso en lucka redan ibörjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 McLaren var smarta i starten, sedan hade man lite tur med tanke på att båda bilarna hade första innekurvan samt att Massa gjorde en helt bedrövlig start. Men det smarta var att Hamilton tryckte sig in i första kurvan och sedan kunde hålla tillbaka, detta gav Alonso en lucka redan ibörjan. Jo håller med dig. Att McLaren gjorde toppen start. Håller med att Massa gjorde lite onödiga saker och sen fattar jag ej varför Kimi försvarade ej andra platsen. Det som jag tror om Kimi hadde nu försvarat andra platsen och att han inte fick problem igår dvs att han fick det om han ej hadde fått det så kanske han skulle ha klarat sej. Men om han hadde försvarat andra platsen idag så tror jag att han skulle klarat sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Lite sent...men ; Hejja Lewis Hamilton! Imponerande! Redigerad 11 april, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 F1 börjar kl 13.00 på TV6 Hoppas detta blir toppen race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Dagens resultat: 1. Felipe Massa 2. Lewis Hamilton 3. Kimi Räikkönen 4. Nick Heidfeld 5. Fernando Alonso 6. Robert Kubica 7. Jarno Trulli 8. Giancarlo Fisichella 9. Heikki Kovalainen 10. Nico Rosberg 11. Alexander Wurz 12. Ralf Schumacher 13. Rubens Barrichello 14. Christijan Albers 15. Adrian Sutil 16. Anthony Davidson Räikkönen kom tredje, samma placering som förrra gången. Massa tog hem segern idag, följd av Hamilton på andra plats. Alonso gick det däremot lite sämre för idag, en femte plats bara. Hamilton har kört otroligt bra hittills, han ligger på första plats tillsammans med Räikkönen med 22 poäng. Inte illa för att vara hans första F1-säsong Alonso ligger på andra plats och Massa ligger väl på tredje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Rätt segt F1 lopp idag, inte så mycket action alls och det var en rätt enkel transportsträcka för Massa, kul fight mellan Hamilton och Räikkonen fast det kändes aldrig som Räikkonen var riktigt nära. Tråkigt också att Fisichella inte löd Flavios order att gasa om Trulli, men det var en rätt kul fight mellan dom också i slutet. Kovalainen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, han är inte bra men han är inte dålig heller, tror tyvärr inte för Renault att han kommer bli så mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Riktigt bra gjort av Hamilton... Jag är dock lite besviken på Alonsos 5:e plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Har nån liten nyhet. Kanske för er som vet vem Schumacher som slutade förra året. Ska kanske göra en Comeback. Källa Info Vad tror ni kommer han göra en Comeback?. Jag är ej säker på att han kommer göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Har nån liten nyhet. Kanske för er som vet vem Schumacher som slutade förra året. Ska kanske göra en Comeback. Källa Info Vad tror ni kommer han göra en Comeback?. Jag är ej säker på att han kommer göra det. Han kommer alltid vara där i F1-cirkusen. Men jag kan garantera att han aldrig kommer köra F1 igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Har nån liten nyhet. Kanske för er som vet vem Schumacher som slutade förra året. Ska kanske göra en Comeback. Källa Info Vad tror ni kommer han göra en Comeback?. Jag är ej säker på att han kommer göra det. Det må han fan inte göra Han passar bra där han är nu. Testförare eller vad är det han jobbar som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Har nån liten nyhet. Kanske för er som vet vem Schumacher som slutade förra året. Ska kanske göra en Comeback. Källa Info Vad tror ni kommer han göra en Comeback?. Jag är ej säker på att han kommer göra det. Jag tror inte heller att han kommer tillbaka, även fast jag måste säga att han är en av dem bästa jag sett. Jag får hoppas att det går bra för Ferrari i år. Tror dock inte på en seger. Nästa race: Monaco. Alltid rika roligt att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag tror inte heller att han kommer tillbaka, även fast jag måste säga att han är en av dem bästa jag sett. Jag får hoppas att det går bra för Ferrari i år. Tror dock inte på en seger. Nästa race: Monaco. Alltid rika roligt att se. Japp längtar till Monaco alltid lika kul och se hur alla klarar sej i förtsa kurvan Dock där det brukar blie probem^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Japp längtar till Monaco alltid lika kul och se hur alla klarar sej i förtsa kurvan Dock där det brukar blie probem^^. Joo, och dem små kurvorna innan tunneln är rolig, där dem får krypa fram som sniglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Japp längtar till Monaco alltid lika kul och se hur alla klarar sej i förtsa kurvan Dock där det brukar blie probem^^. Monaco är ju iofs inte den banan som är känd för att problem brukar uppstå vid första kurvan. Det är snarare vid Mirabeau och Loews-hårnålen där det första smällarna inträffar. Nu på senare år brukar det ofta också smälla till riktigt rejält vid Tabac också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Monaco är ju iofs inte den banan som är känd för att problem brukar uppstå vid första kurvan. Det är snarare vid Mirabeau och Loews-hårnålen där det första smällarna inträffar. Nu på senare år brukar det ofta också smälla till riktigt rejält vid Tabac också. Ok alltid lika kul och se hur de klara sej genom alla de små kurvorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts