Solidsnake Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Sluta spama ner tråden med skit ffs om ni har ej något vettigt o säga kan ni gå. elelr helt enkelt posta ej! dom första fram till 1980- var ju största hotet att bilen började brinna (ingen bandkår = inget släckt) sedan verkade det vara mest pga. farten o krascherna som dom dog. Alltså har dom gjort bilarna mycket säkrare, säkerheten för andra också. R.I.P alla, tycker synd om killen som står och puttar på bilen vid andra minuten. Vad menar du med Ingen Brandkår eller Inge släckt. Kolla på filmen som jag postade så ser du folk släcker elden o sånt. Kolla på när Ronnie dog där kom folk ju som släckte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Sluta spama ner tråden med skit ffs om ni har ej något vettigt o säga kan ni gå. elelr helt enkelt posta ej! Näää vi har all rättt att demostrerara om vi villl!!11 :D Kåm igen. Viilka är med mejj??? ------------ Om man ska säga att det är någon F1:åkare jag 'hejjar på' i dagens läge så skulle det nog vara Räikönen eller vad han heter, för jag gillar Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Näää vi har all rättt att demostrerara om vi villl!!11 Kåm igen. Viilka är med mejj??? ------------ Om man ska säga att det är någon F1:åkare jag 'hejjar på' i dagens läge så skulle det nog vara Räikönen eller vad han heter, för jag gillar Finland. Gick han till Ferrari eller hur vart det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Gick han till Ferrari eller hur vart det? Ja, det gjorde han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 26 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 (redigerad) Gick han till Ferrari eller hur vart det? Ja. Men om du vill hålla dig Updaterad om F1 besök F1 Om du vill köpa Biljeter till nån av tävlingarna så besök Biljeter Redigerad 26 februari, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Sluta spama ner tråden med skit ffs om ni har ej något vettigt o säga kan ni gå. elelr helt enkelt posta ej! Vad menar du med Ingen Brandkår eller Inge släckt. Kolla på filmen som jag postade så ser du folk släcker elden o sånt. Kolla på när Ronnie dog där kom folk ju som släckte. Jo, men titta på 2-6 krascherna så ser du att dom flesta verkar ha brändts till döds, dom ligger ju i branden i flera minuter. En brandsläckare kommer dom och springer med, vad hjälper det egentligen? Känns jobbigt att se krascherna det, man blir verkligen tårögd. Redigerad 27 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 27 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Jo, men titta på 2-6 krascherna så ser du att dom flesta verkar ha brändts till döds, dom ligger ju i branden i flera minuter. En brandsläckare kommer dom och springer med, vad hjälper det egentligen? Känns jobbigt att se krascherna det, man blir verkligen tårögd. Mm. Där sa du nåt, som jag tycker ochså asså att man känner tårarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Du får mig att må dåligt solidsnake, men jag kan inte sluta läsa :'( --- OnTopic: Jag har för mig att jag läste om ett formel1-liknande fordon fast med fler än fyra hjul som kallades nåt i stil med "dammsugaren", och gick helt galet fort fast den förbjöds rätt kvickt. Finns det någon motorsport idag som arbetar med högre hastigheter än F1? Redigerad 27 februari, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 OnTopic: Jag har för mig att jag läste om ett formel1-liknande fordon fast med fler än fyra hjul som kallades nåt i stil med "dammsugaren", och gick helt galet fort fast den förbjöds rätt kvickt. Finns det någon motorsport idag som arbetar med högre hastigheter än F1? Skulle väl vara sån här dragracing när man kör med överdrivet fula bilar på en raksträcka och tävlar om vem som kommer dit först. Bilen kan inte svänga och måste bromsa sig själv med hjälp av någon fallskärmsliknande grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Ja undrar om de inte brukar köra något fortare i typ Cart eller Indy Racing League... I de loppen där de kör på såna ovanbanor. Vilket de mest gör i Indy har ja för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Du får mig att må dåligt solidsnake, men jag kan inte sluta läsa :'( --- OnTopic: Jag har för mig att jag läste om ett formel1-liknande fordon fast med fler än fyra hjul som kallades nåt i stil med "dammsugaren", och gick helt galet fort fast den förbjöds rätt kvickt. Finns det någon motorsport idag som arbetar med högre hastigheter än F1? Menar du den som hade 2 hjul framme? http://www.motorsnippets.com/cars/ferrari_festival/graphics/derek/GP.%20F.1.%206%20wheel%20Tyrell-Ford%20P34-6%2077`.jpg Tyrell 6 wheel GP car Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Förstår inte hur man kan tröttna under ett F1-lopp. Det är spännande hela tiden. Tänk er alla depåstopp och bilar som kör av banan i 190 och alla taktiska drag som varenda jävel kör med. Det är fantastiskt! I hope we're being ironic here, eh? .. den enda F1 jag upplevt var under en kvart i en tysk flygplats VIP-salong då 'finalen' eller dylikt spelades och Schumacher vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Menar du den som hade 2 hjul framme? Nja jag tror ej det. Eller jag vet ej om han menar en såndär, alla F1 bilar har ju fyra hjul. Eller jag vet ej vad han menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Nja jag tror ej det. Eller jag vet ej om han menar en såndär, alla F1 bilar har ju fyra hjul. Eller jag vet ej vad han menar. Eller så menar han de här...? ... http://img186.imageshack.us/img186/5357/williamshs4.jpg Williams 6 wheeler, under 1978 och 1979. Redigerad 28 februari, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Eller så menar han de här...? Jag tror det är den där han menar. Är inte riktigt säker Redigerad 28 februari, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Motorsport är aldrig fel, och F1 är kul att titta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Motorsport är aldrig fel, och F1 är kul att titta på Japp så sant som det är sagt. Nu är det 16dagar kvar och 9tim kvar tills F1 börjar, Vilcka längtar tills dess? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jag längtar...ska bli kul och se de nya teamen. Kommer nog följa F1 lite mera än vad jag gjorde innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jag längtar...ska bli kul och se de nya teamen. Kommer nog följa F1 lite mera än vad jag gjorde innan. Jo jag längtar nu ochså. Och spec hur det kommer gå för Kimi. Är lite nyfiken på de nya förarna o teamen. Och se om de har gjort om F1 bilarna ska blie kul o se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Japp så sant som det är sagt. Nu är det 16dagar kvar och 9tim kvar tills F1 börjar, Vilcka längtar tills dess? Jag längtar också. Ska verkligen bli kul att se hur Räikkönen klarar sej i Ferrari nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts