Jump to content

Formula 1

Solidsnake
 Share

Recommended Posts

VIsserligen är jag stort motorsport fan, men just F1 har jag inte gillat för mycket. troligen för det inte är några vidare roliga bilar. alla ser likadana ut. jag avgudar folkrace och rally i olika klasser där man ser skillnad på bilar och i folkrace där det är lite action.
Om du tycker bilarna ser likadana ut bör du nog skaffa glasögon. ^_^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

bland alla de andra F1 förare så har vi den första svensken som hete Ronnie Peterson som omkom i en olycka år 1978 på Monza banan i Italien.

Fan vad tufft att Ronnie Peterson var den första svensken! (läs hans post så fattar ni)

--

Ja,seriöst du borde använda wörd innan du postar solid,det här är förjävligt.

--

Har aldrig kollat på f1 och kommer aldrig göra det,man får bara ont i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dom första fram till 1980- var ju största hotet att bilen började brinna (ingen bandkår = inget släckt) sedan verkade det vara mest pga. farten o krascherna som dom dog. Alltså har dom gjort bilarna mycket säkrare, säkerheten för andra också. R.I.P alla, tycker synd om killen som står och puttar på bilen vid andra minuten. :unsure:

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här tråden har typ en fetisch som gör så att alla som skriver här inte kan stava eller skriva över huvud taget.
Vad snackar fan om? :unsure:

Förövrigt, och on topic, så är verkligen F1 något som jag aldrig kollar på. Utifall att det mot förmodan skulle hända att det är på TV så byter jag snabbt kanal, alternativt stänger av TV:n för dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här tråden har typ en fetisch som gör så att alla som skriver här inte kan stava eller skriva över huvud taget.

Hahahaha jag la också märke till det :wub:

Vad snackar fan om? :unsure:

Förövrigt, och on topic, så är verkligen F1 något som jag aldrig kollar på. Utifall att det mot förmodan skulle hända att det är på TV så byter jag snabbt kanal, alternativt stänger av TV:n för dagen.

Att många som skriver här stavar illa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor