Ice Cube Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 VIsserligen är jag stort motorsport fan, men just F1 har jag inte gillat för mycket. troligen för det inte är några vidare roliga bilar. alla ser likadana ut. jag avgudar folkrace och rally i olika klasser där man ser skillnad på bilar och i folkrace där det är lite action.Om du tycker bilarna ser likadana ut bör du nog skaffa glasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Men det förstör väl ej F1 när dom springer o gör reportage. Jag bryr mig ej om det. Jag sitter bara o väntar tills det ska börja. Beror på hur man resonerar det först och främst. Jag kan väl erkänna att problemet är att jag inte har TV3, därav måste min frustration gå ut på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Om du tycker bilarna ser likadana ut bör du nog skaffa glasögon. I princip ser de likadana ut. Det är bara få saker som skiljer de p.g.a deras aerodynamik (?) design. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Herregud människa, sluta våldta det svenska språket. WORD! Det här var nog den värsta svenskan jag sett på forumet! Ett hett tips, Solidsnake: lär dig skriva om du ska komma någonstans i livet! Daaamn! --- F1, eh..? Inte nämnvärt intresserad av det nej, så sorry för off-topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 bland alla de andra F1 förare så har vi den första svensken som hete Ronnie Peterson som omkom i en olycka år 1978 på Monza banan i Italien. Fan vad tufft att Ronnie Peterson var den första svensken! (läs hans post så fattar ni) -- Ja,seriöst du borde använda wörd innan du postar solid,det här är förjävligt. -- Har aldrig kollat på f1 och kommer aldrig göra det,man får bara ont i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Starten är jävligt kul att kolla på men tröttnar ganska fort på själva racet Men det är bra att ha i bakgrunden när man lirar dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Starten är jävligt kul att kolla på men tröttnar ganska fort på själva racet Men det är bra att ha i bakgrunden när man lirar dator Yepp själv så har jag TV:EN på min databänk där datan står. så jag kan både spela o kolla på TV samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Förstår inte hur man kan tröttna under ett F1-lopp. Det är spännande hela tiden. Tänk er alla depåstopp och bilar som kör av banan i 190 och alla taktiska drag som varenda jävel kör med. Det är fantastiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Men om man hör orgasmen som kommentatorerna får så kollar man ju vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Men om man hör orgasmen som kommentatorerna får så kollar man ju vad som händer Vad i...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vad i...? Du vet när kommentatorerna skriker o håller på "Kommer han hinna med sitt depåstopp!? HÄR KOMMER SCHUMACHER!! DE KOMMER UPP JÄMNSIDES!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Men om man hör orgasmen som kommentatorerna får så kollar man ju vad som händer Bara jag som fattar vad fan menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) dom första fram till 1980- var ju största hotet att bilen började brinna (ingen bandkår = inget släckt) sedan verkade det vara mest pga. farten o krascherna som dom dog. Alltså har dom gjort bilarna mycket säkrare, säkerheten för andra också. R.I.P alla, tycker synd om killen som står och puttar på bilen vid andra minuten. Redigerad 25 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Den här tråden har typ en fetisch som gör så att alla som skriver här inte kan stava eller skriva över huvud taget. Redigerad 25 februari, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Den här tråden har typ en fetisch som gör så att alla som skriver här inte kan stava eller skriva över huvud taget.Vad snackar fan om? Förövrigt, och on topic, så är verkligen F1 något som jag aldrig kollar på. Utifall att det mot förmodan skulle hända att det är på TV så byter jag snabbt kanal, alternativt stänger av TV:n för dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Den här tråden har typ en fetisch som gör så att alla som skriver här inte kan stava eller skriva över huvud taget. Hahahaha jag la också märke till det Vad snackar fan om? Förövrigt, och on topic, så är verkligen F1 något som jag aldrig kollar på. Utifall att det mot förmodan skulle hända att det är på TV så byter jag snabbt kanal, alternativt stänger av TV:n för dagen. Att många som skriver här stavar illa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Att många som skriver här stavar illa? Men du är ju för dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Men du är ju för dum Vad har jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Nu en regel om att gramatik rät annars ban. och warning. Tycker jag att borde!!!!1 TrodenTråden här dålig och låsas kanche borde kanske. Dem är fel. ---_ Topic: F1 ser jag men på 1980 var osäkert med brand,JA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vad har jag missat? "Vad snackar fan om? " skrev Maimstream just för att Gtapimpfoo skrev att folk i den här tråden stavade dåligt, så därför var han kvick och skrev dit något felstavat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts