StellHell Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Jupp, utom denna för den strular alltid, även om man sätter tusen mellanslag framför och bakom Huh? Bara skriva :> ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 En sån liten grej bryr jag mig inte om. Använder aldrig den funktionen ändå, då de flesta smiles jag anväder skriver jag för hand. Man måste ju börja någonstan Förresten tycker jag inte "from:~~" behöver vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Man måste ju börja någonstan Förresten tycker jag inte "from:~~" behöver vara kvar. Tycker den ska vara kvar. trevligt att veta vart folk kommer ifrån, men antagligen så kommer inte det funka då vi har allt för många jubelidioter och rövtomtar som har hela skallen full med skit som dom ska vara fyndiga och skriva nån jävla skit på just den raden. Om folk inte ska skriva var dom kommer ifrån kan dom lika gärna skriva Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Tycker den ska vara kvar. trevligt att veta vart folk kommer ifrån, men antagligen så kommer inte det funka då vi har allt för många jubelidioter och rövtomtar som har hela skallen full med skit som dom ska vara fyndiga och skriva nån jävla skit på just den raden. Om folk inte ska skriva var dom kommer ifrån kan dom lika gärna skriva Sverige. Oj! Det vill man ju inte vara, fixar väl det då. Kanske kan va kul någon gång, eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Oj! Det vill man ju inte vara, fixar väl det då. Kanske kan va kul någon gång, eller något. Syftade ju inte på dig såklart. Men en del har väldigt onödig skit där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Bara så ni vet, smileyfältet har inte fakkat för mig på jättelänge. Likadant för er? ..jag förstår vad du menar förresten, Stell. Jag håller på att gå bärsärkargång varje gång jag ser det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Skulle vilja veta hur sätter in en film i ett inlägg. Det bör gå tror jag. här, är ett ex. på hur jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Fälten Posts och From ska tas bort, måste ha missad de delarna. Förklarar också varför rapporteringssystemet gått tillbaka till default (admins och moderatorer vet vad jag pratar om...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Skulle vilja veta hur sätter in en film i ett inlägg. Det bör gå tror jag. här, är ett ex. på hur jag menar! Det skulle sitta fint i humortråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Skulle vilja veta hur sätter in en film i ett inlägg. Det bör gå tror jag. här, är ett ex. på hur jag menar! Tja, det går att "tillåta" html "bla bla bla" jag vet inte vad allt sånt heter men jag är ganska säker på att hultan inte har "satt på det" på gtassajten. Hade det gått hade det funnits en grej där man kunnat välja "HTML - auto linebreak mode" under post options. *Väntar på att [O][T] kommer och säger det på ett bättre sätt* Qouad Redigerad 24 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Det finns modifikationer för att tillåta typ filmer från youtube o liknande sidor. Ganska stor mod, och inget jag tror (vet) kommer installeras här. Fungerar som en vanlig TAG du lägger filmlänken mellan typ blablabla Finns även om man skall kunna posta flash eller inte i forumet, men det är mest en säkerhetsfråga. @ Qouad BOT Fälten Posts och From ska tas bort, måste ha missad de delarna. Varför är dessa fält så känsliga? Förstår inte varför de alltid skall plockas bort. Kan väl lika väl ta bort allt annat oxå isåfall? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Varför är dessa fält så känsliga? Förstår inte varför de alltid skall plockas bort. Kan väl lika väl ta bort allt annat oxå isåfall? BOT Var det inte en posthuntgrej från början? Varför det ska behöva plockas bort med StellHell här vet jag inte ...vi brukar ju kunna slippa de som skriver massa onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Fälten Posts och From ska tas bort, måste ha missad de delarna. Förklarar också varför rapporteringssystemet gått tillbaka till default (admins och moderatorer vet vad jag pratar om...) Ja fy bubblan. Mailen var full med skit än en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Varför ska dom fälten bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Då var dom borta ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 En lite konstig iakttagelse kanske, men.. När man laddar upp en bild, och förhandsgranskar sitt inlägg och klickar på thumbnailen.. så får man inte fram någon bild. Inte för att det är till någon skada egentligen, jag är mest fundersam på varför det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 En lite konstig iakttagelse kanske, men.. När man laddar upp en bild, och förhandsgranskar sitt inlägg och klickar på thumbnailen.. så får man inte fram någon bild. Inte för att det är till någon skada egentligen, jag är mest fundersam på varför det är så. Skulle anta att det är så att bilden inte får ett ID innan posten är lagd, och därför kan du inte visa något som inte finns. (nu finns ju bilden, då den laddas upp innan man förhandsgrandskar, men den har inget ID) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Skulle anta att det är så att bilden inte får ett ID innan posten är lagd, och därför kan du inte visa något som inte finns. (nu finns ju bilden, då den laddas upp innan man förhandsgrandskar, men den har inget ID) Åhå. Jo det låter ju vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Det skulle sitta fint i humortråden! Det skulle sega ner en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Det skulle sega ner en del. Inte så länge det inte är autoplay, väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts