Hultenius Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Forumet har uppgraderats till den nyaste versionen av IPB. Detta innebär i vanlig ordning en j*vla massa buggfixar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Man tackar för att du uppgraderar forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Wihiehie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Märkte inget förut men det är alltid bra med lite uppgraderingar btw:Kanske du kan svara på vad det är du har till "oss" nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 När kommer postcount och var man kommer ifrån försvinna under namnet igen? Det dök upp vid en uppdatering tidigare, men då plockades det bort... igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Det borde vara kvar nu tycker jag. Member ID går inte att gå på längre, och det är lättare att veta om en person har varit aktiv (mer posts) om man skipper gå in på deras profil hela jävla tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 ... Puh,trodde bara det var jag som hade det så. Antar att det bara är FF det är så, då Raven är IE slyna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Puh,trodde bara det var jag som hade det så. Antar att det bara är FF det är så, då Raven är IE slyna eller? Inga problem med FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Inga problem med FF Det är Administratörerna som får det problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Det är Administratörerna som får det problemet. Hultenius kanske vill ha in lite nya killar med makt men har inte stake nog att säga hej då till Stell och killarna, därför gör han vistelsen här till en mardröm tills de lämnar skälvmant. ...eller så är det bara något strul, inte så lätt att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Puh,trodde bara det var jag som hade det så. Antar att det bara är FF det är så, då Raven är IE slyna eller? Jag är ingen IE slyna. FF ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Jag får det där problemet ibland och ibland inte. I posten jag skrev innan denna fungerade det fint, men nu är det fucked upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Jag gillar inte den här kraftiga linjen som är över och till vänster om den här skriv-rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Inga problem i Opera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Problem för mig, blir utloggad hela tiden. Kan iofs vara nån inställning i FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Jag gillar inte den här kraftiga linjen som är över och till vänster om den här skriv-rutan. För mig är det tjocka linjer runt hela rutan. Men det är inget jag direkt stör mig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Hultenius kanske vill ha in lite nya killar med makt men har inte stake nog att säga hej då till Stell och killarna, därför gör han vistelsen här till en mardröm tills de lämnar skälvmant. ...eller så är det bara något strul, inte så lätt att veta. En sån liten grej bryr jag mig inte om. Använder aldrig den funktionen ändå, då de flesta smiles jag anväder skriver jag för hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 En sån liten grej bryr jag mig inte om. Använder aldrig den funktionen ändå, då de flesta smiles jag anväder skriver jag för hand. Jupp, utom denna för den strular alltid, även om man sätter tusen mellanslag framför och bakom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts