L_Voll Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Såg lite i gårkväll. Garva mycket. Redigerad 23 februari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Att jag gillar Magnusson kanske beror på att jag inte har sett ett enda avsnitt av "hej baberiba". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Att jag gillar Magnusson kanske beror på att jag inte har sett ett enda avsnitt av "hej baberiba". Mycket möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Att jag gillar Magnusson kanske beror på att jag inte har sett ett enda avsnitt av "hej baberiba". Låter troligt. Det programmet har gett honom lite av en töntstämpel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 23 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Det roligaste hitills är när han ska köpa en pölse i Köpenhamn, haha. - Jag är vegeterian så jag vill inte ha någon korv - Ska du ha pölse - Aa fast jag äter inte kött - Ska du ha denne? - Ne ingen korv, jag tar bara den. Han tog en servett och betalta 16 kr haha Att jag gillar Magnusson kanske beror på att jag inte har sett ett enda avsnitt av "hej baberiba". Då har du missat nåt, lätt ett av dom bästa humorprogrammen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Fan, har de inte gjort så på Pyjamas med? Jag har inte sett det själv, men min polare snackar alltid om det. Typ att de går in på McDonald's och säger att de vill ha en hamburgare utan bröd, kött och allt annat som är i den. Så till slut har de ingenting men vill betala ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Riktigt värdelöst program, lika dåligt som Hey Baberiba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Riktigt värdelöst program, lika dåligt som Hey Baberiba. Snacka inte skit om Hey Baberiba :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Snacka inte skit om Hey Baberiba :'( Precis, Hey Baberiba är skitbra. Likaså är situation magnusson. (Det känns som om jag kommer få skit för att jag står upp för Hey Baberiba... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 5 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Precis, Hey Baberiba är skitbra. Likaså är situation magnusson. (Det känns som om jag kommer få skit för att jag står upp för Hey Baberiba... ) Håller med dig på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Såg det idag. Ingen humor alls. Jätte tråkigt, ingen poäng! Han gör sin grej och precis när det roliga ska komma så byter de till ett annat klipp... Tex, han satt i en rullstol och slängde ner en karta 3-4 ggr på marken som någon tog upp. Sen var den scenen slut. Vad var det roliga? Han skulle ju hålla på tills någon verkligen blir sur. Då är det kul. Nu är det bara...platt... Redigerad 9 mars, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Såg det idag. Ingen humor alls. Jätte tråkigt, ingen poäng! Han gör sin grej och precis när det roliga ska komma så byter de till ett annat klipp... Tex, han satt i en rullstol och slängde ner en karta 3-4 ggr på marken som någon tog upp. Sen var den scenen slut. Vad var det roliga? Han skulle ju hålla på tills någon verkligen blir sur. Då är det kul. Nu är det bara...platt... Har man den humorn behöver man inte se när dom blir arga. Men om du inte har den humorn så måste du se vad som händer efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 En av de tjejerna han bjöd upp till rummet förra avsnittet var min grannes arbetskamrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts