Joey Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 jag har fixat 2000 pro nu...men jag har ett par frågor: kan man bara ha den i 16-bitars färg och om inte hur ändrar man den?? och sen kan man ha upplösningen på bara 800x600?? hur ändrar man?? och jag vet hur man ska kunna ändra men det går ikke... hjälp!! använder 98 nu får välja vid uppstart.. Hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 hjälp mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 du har väl inte instalerat drivrutinerna till grafikkortet då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 du har väl inte instalerat drivrutinerna till grafikkortet då... Ja, det kan han inte ha gjort så blir det juh alltid när man inte har installerat drivrutinerna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 du har väl inte instalerat drivrutinerna till grafikkortet då... jag har på windows 98 instalerat drivrutinerna (grafikkortet är intel 82185 graphics controller.) inbyggt skit. måste man göra samma sak med windows 2000 å?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 (redigerad) jag har på windows 98 instalerat drivrutinerna (grafikkortet är intel 82185 graphics controller.) inbyggt skit. måste man göra samma sak med windows 2000 å?? Ja det är klart, förresten hur fick du tag i W2000? Redigerad 15 februari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 jag fixade det av en kompis...gratis!! men nu har jag problem igen!! för att ladda hem drivrutiner så måste jag ha internet anslutning i 2000..men hur får man internet att funka där?? modemet måste koppla upp sig men det går inte!! kan nån ge mig en beskrivning på hur man får internet att funka där?? PS.mitt 2000 e på engelska) hjälp mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 please help me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Alltså... det är ju rätt invecklat att förklara hur man ska installera internetuppkopplingen. Om du inte har den blekaste aning själv om hur man gör föreslår jag att du tar hjälp av någon (IRL) som kan, annars kan du ju leta runt lite på internet och kolla om du hittar någon bra sida. För att någon överhuvudtaget ska kunna hjälpa dig måste du skriva vad du har för uppkoppling, modem, mm. Oftast brukar det följa med en cd-skiva/diskett som sköter installationen automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 mitt 2000 pro e Bränt :'( :'( :'( finns det nån sida som förklarar hur man gör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Det är ju inte med operativsystemet som en installations-cd för internet-uppkopplingen följer med. Utan med modemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 jaha..jag hittade precis en skiva som det står telia och nått på ska testa den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 (redigerad) HAHAHA nu funkar allt som det ska!! skit grymmt... Redigerad 15 februari, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts