Jump to content

Den okända filmen på World Trade Center

RavenE
 Share

Recommended Posts

Första filmen som fått mig att känna deras rädsla. Har aldrig framkommit i andra filmer jag sett, men måste vara jävligt läskigt/jobbigt att bo så nära, inte veta vad som hänt (då dom trodde det va militärflygplan, och raketer) och sedan se ett till krasha in.

Personligen skulle jag vara helt inställt på att hela staden skulle bombas, och att det var ett krig på gång, och fy fasen. Jobbigt läge.

Wünderbar film, kodos till filmarna. Hade dock velat se båda planen crasha in i byggnaden, och sett båda falla ihop, då man verkligen skulle få sig en ordenklig uppfattning om hur det var just då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt bra film. Här får man verkligen se exakt hur allt gick till och hur brandmän och polis jobbade.

Skrämmande med röken över hela Manhattan.

Påminner mig om tsunamin när röken väller fram som i en våg.. Anyways, har aldrig tänkt så mycket på 9/11 osså förrens nu, är ju sorgligt egentligen när man ser efteråt hur allting är dränkt i aska typ, asså efter första vågen av rök.. Eller.. Allting är ju sorgligt egentligen.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor