RavenE Skrivet 22 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 När den filmades är väl ändå ganska uppenbart? Dagens lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Ok, jag är nog lite för trött att sitta framför datorn, borde gå och lägga mig, men vill inte. Jag bjuder på det idag, då jag både är på gott och dåligt humör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 För lite action Ja, det hade behövts mer plan! Srsly guys... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 "it was a military airplane" jupp jupp, kewlt med en "ny" video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Damn terrorist scum. Bomb them back to the stone age! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Första filmen som fått mig att känna deras rädsla. Har aldrig framkommit i andra filmer jag sett, men måste vara jävligt läskigt/jobbigt att bo så nära, inte veta vad som hänt (då dom trodde det va militärflygplan, och raketer) och sedan se ett till krasha in. Personligen skulle jag vara helt inställt på att hela staden skulle bombas, och att det var ett krig på gång, och fy fasen. Jobbigt läge. Wünderbar film, kodos till filmarna. Hade dock velat se båda planen crasha in i byggnaden, och sett båda falla ihop, då man verkligen skulle få sig en ordenklig uppfattning om hur det var just då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Riktigt bra film. Här får man verkligen se exakt hur allt gick till och hur brandmän och polis jobbade. Skrämmande med röken över hela Manhattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Riktigt bra film. Här får man verkligen se exakt hur allt gick till och hur brandmän och polis jobbade. Skrämmande med röken över hela Manhattan. Påminner mig om tsunamin när röken väller fram som i en våg.. Anyways, har aldrig tänkt så mycket på 9/11 osså förrens nu, är ju sorgligt egentligen när man ser efteråt hur allting är dränkt i aska typ, asså efter första vågen av rök.. Eller.. Allting är ju sorgligt egentligen. Redigerad 23 februari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Ehh.... "they gotta get a crane to drop water on it."(tornet alltså) lol...? Var dock riktigt coolt att se hur det var 2-3 brandbilar där sen 2 minuter senare var det minst 30-40. Redigerad 23 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Ehh.... "they gotta get a crane to drop water on it."(tornet alltså) lol...? Jag tyckte dom sa plane/planes, men jag kan ha hört fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Jag tyckte dom sa plane/planes, men jag kan ha hört fel. Du hörde rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Aftonbladet har nyhetstorka, den ha somsagt legat på internet ett tag, om man bara ha velat så skulle man ha sett den vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Jag tyckte dom sa plane/planes, men jag kan ha hört fel. Ow...var s jävla trött när jag satt och tittade på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts