RavenE Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Artikel på Aftonbladet.se En 26 minuter lång film som aldrig visats på tv eller för större folksamlingar finns nu, och har funnits ett tag, på internet. ”Det var ett svårt beslut att släppa filmen”, skriver familjen, som i september förra året släppte filmen på nätet. Har ni sett filmen förut? Vad är era tankar om den? Hur känns det nu, 5 och ett halvt år sedan attacken hände? Diskutera på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Tittar nu. Edit: Den var bra. Redigerad 22 februari, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Ser på filmen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Nu har de antagligen det helt okej ställt, efter som de bor där de bor. Men hade det varit jag hade jag sålt materialet när det var färskt. Edit* Hur intressant är det att veta att ni tittar på filmen nu? Posthunting på hög nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Titta-länkar: http://one.revver.com/watch/59686 http://www.wetube.se/2007/02/20/world-trade-center/ http://www.classbrain.com/artfree/publish/article_224.shtml http://www.fusildechispas.com/2006/09/24/what-we-saw/ http://video.google.com/videoplay?docid=-5370762387415552903 Redigerad 22 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Hmm... Känns som om man sett allt det där förut. Visst att det var en stor terrorattack, men det var 5 år sedan. Jag är trött på allt det här nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Omg Finns egentligen inte så mycket mer att säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Finner inget speciellt med den här filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) De missade precis när det 2:a planet träffade et andra tornet. Den var dålig, hon missade det som jag intresserade mig mest, och ville se ur en annan synvinkel. Redigerad 22 februari, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Uttjatat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 MEN ÅÅH, VARFÖR KRASCHAR INGA FLYGPLAN? FAN VAD KASS FILM.. ..kom igen grabbar, visa lite respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Det handlar inte om respekt eller inte, utan om att se allt ur en annan synvinkel, att se några brandbilar hjälper inte vissa då de tror att det var missiler som sköt ner tornen. Jag har stor respekt för de män och kvinnor som dog på WTC och i krig välrden över varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Hmm, den filmen såg jag för några månader sen, så ny är den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Hmm, den filmen såg jag för några månader sen, så ny är den inte. "k" Tommy_fucker: ”Det var ett svårt beslut att släppa filmen”, skriver familjen, som i september förra året släppte filmen på nätet." Redigerad 22 februari, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Hmm, den filmen såg jag för några månader sen, så ny är den inte. På videogoogle står det att de la upp den 11 september 2006! Så det e Aftonbladet som ljuger nu igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 På videogoogle står det att de la upp den 11 september 2006! Så det e Aftonbladet som ljuger nu igen. Jag förmodar att du ännu inte läst posten ovanför din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 För lite action Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Hmm ... Aftonbladet är efter. Inget speciellt med den, lika hemsk som alla andra WTC-filmer. Ganska otroligt att 9/11 är så mycket "större" än diverse andra katastrofer som hänt de senaste deceniet, då tornen "bara" tog 2000, tillskillnad mot exempelvis tsunamin som tog 200 000. [lol]Men sen har vi ju också blivit väldigt amerkaniserade.[/lol] Åandrasidan är det aldrig nyhetstorka hos Aftonbladet! Redigerad 22 februari, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 "k" Tommy_fucker: ”Det var ett svårt beslut att släppa filmen”, skriver familjen, som i september förra året släppte filmen på nätet." Mr_Hej jag e så smart jag kanske läste igenom det snabbt! Jag förmodar att du ännu inte läst posten ovanför din? Jo, men den säger inte när den filmades, utan det är den första posten, och som jag svara till Mr_Mr_Hej jag e så smart så läste jag igenom det för snabbt. Är alla glada nu??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Mr_Hej jag e så smart jag kanske läste igenom det snabbt! Jo, men den säger inte när den filmades, utan det är den första posten, och som jag svara till Mr_Mr_Hej jag e så smart så läste jag igenom det för snabbt. Är alla glada nu??? När den filmades är väl ändå ganska uppenbart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts