Juster Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Ny installerat SA,när man startar upp spelet går det seeeeeeegt (och jag menar verkligen segt) sen försöker man ladda ett spel då blir det svart en bra stund sen kommer det igång. När man väl är inne så finns det inget ljud och om man ska in i menyn så tar det nästan 1min. Min Dator: Intel Celeron CPU 3,19GHz 512 MB Ram NVIDIA GeForce FX 5700LE Grafikkort 60GB hårddisk Windows XP Service Pack 2 Creative Soundblaster Ljudkort Det har funkat klockrent förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Grafik korts drivrutiner kanske? Testa ladda hem dom nya. Och kanske så du har väldigt ramkrävande program igång i bakgrunden eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Dom senaste Drivisarna har jag. Men,har kört en antivirus och fått upp en fil som ligger i .rar format som är en spybot. Så det kanske är problemet btw,har jag blivit infekterad av viruset? för det gick inte att ta bort det via Norton men jag gjorde det manuellt. Fast det kanske är kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Sök igen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
najklas Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Sök igen då? jag har nästan samma problem.. allting går väldigt segt och man kan inte skriva in några koder eller nåt... uppskattar hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts