Jump to content

Konstigt SA problem.

Slaylix
 Share

Recommended Posts

Hejsan. Jag fick en ny dator härom veckan. Hade inget att spela så jag tog fram san andreas och installerade det. Allt gick bra. Grafiken hade jag på högsta . inga problem. Men sen stängde jag ner det. Hade save:at efter lite spelande och skulle återuppta mitt spel. det var då:

Tiden tickar på som fan. Likaså sjävla spelet. allting går sjukt snabbt! som om man hade ett fusk, vilket jag absolut inte har :S har ominstallerat. Funkar inte.

Någon som vet felet?

Mvh Andy

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan. Jag fick en ny dator härom veckan. Hade inget att spela så jag tog fram san andreas och installerade det. Allt gick bra. Grafiken hade jag på högsta . inga problem. Men sen stängde jag ner det. Hade save:at efter lite spelande och skulle återuppta mitt spel. det var då:

Tiden tickar på som fan. Likaså sjävla spelet. allting går sjukt snabbt! som om man hade ett fusk, vilket jag absolut inte har :S har ominstallerat. Funkar inte.

Någon som vet felet?

Mvh Andy

Låter som ett fusk...

Eller en extrem Bugg... :lol:

Du använder inte trainer eller mods eller nått liknande?

Vill bara vara säker... :)

Annars tror jag att det finns "trainer" som man kan ställa in hur snabbt allt ska gå... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet felet?

Mvh Andy

Testa med ''slowmotion-fusket''. Kanske funkar att spela det då utan problem.

Slowmotion-fusket: ''SLOWITDOWN''

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har skapat ny save flera gånger.. funkar inte..

Du är säker på att du tog bort alla filer i Gta Sa mappen efter avinsallation?

Och tar bort Settings.set i Mina Dokument/Gta Sanandreas user files?

Ditt sparnde och dina inställningar sparas Mina Dokument/Gta Sanandreas user files..

Så du tar inte bort ditt sparande..

_____________________________________________________________________________________________

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är säker på att du tog bort alla filer i Gta Sa mappen efter avinsallation?

Och tar bort Settings.set i Mina Dokument/Gta Sanandreas user files?

Ditt sparnde och dina inställningar sparas Mina Dokument/Gta Sanandreas user files..

Så du tar inte bort ditt sparande..

_____________________________________________________________________________________________

Tog bort allt som hade med SA att göra. Nada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Hej,

Jag har exakt samma problem. Klockan tickar på utav bara tusan. och bilar dyker upp från ingenstans utan att jag hinner reagera osv. Jag har ominstallerat drivarna till grafikkortet utan att det hjälpte. Hoppas att någon kan hitta en lösning... Irriterande...

Redigerad av Focus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor