Slaylix Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Hejsan. Jag fick en ny dator härom veckan. Hade inget att spela så jag tog fram san andreas och installerade det. Allt gick bra. Grafiken hade jag på högsta . inga problem. Men sen stängde jag ner det. Hade save:at efter lite spelande och skulle återuppta mitt spel. det var då: Tiden tickar på som fan. Likaså sjävla spelet. allting går sjukt snabbt! som om man hade ett fusk, vilket jag absolut inte har :S har ominstallerat. Funkar inte. Någon som vet felet? Mvh Andy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Hejsan. Jag fick en ny dator härom veckan. Hade inget att spela så jag tog fram san andreas och installerade det. Allt gick bra. Grafiken hade jag på högsta . inga problem. Men sen stängde jag ner det. Hade save:at efter lite spelande och skulle återuppta mitt spel. det var då: Tiden tickar på som fan. Likaså sjävla spelet. allting går sjukt snabbt! som om man hade ett fusk, vilket jag absolut inte har :S har ominstallerat. Funkar inte. Någon som vet felet? Mvh Andy Låter som ett fusk... Eller en extrem Bugg... Du använder inte trainer eller mods eller nått liknande? Vill bara vara säker... Annars tror jag att det finns "trainer" som man kan ställa in hur snabbt allt ska gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Hejsan. Jag fick en ny dator härom veckan. Hade inget att spela så jag tog fram san andreas och installerade det. Allt gick bra. Grafiken hade jag på högsta . inga problem. Men sen stängde jag ner det. Hade save:at efter lite spelande och skulle återuppta mitt spel. det var då: Tiden tickar på som fan. Likaså sjävla spelet. allting går sjukt snabbt! som om man hade ett fusk, vilket jag absolut inte har :S har ominstallerat. Funkar inte. Någon som vet felet? Mvh Andy Testa med ''slowmotion-fusket''. Kanske funkar att spela det då utan problem. Slowmotion-fusket: ''SLOWITDOWN'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaylix Skrivet 22 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Vill inte fuska, och har inte gjort. Ibland funkar det. ibland inte. Det som också händer att man inte får se hela filmerna innan/efter uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Vill inte fuska, och har inte gjort. Ibland funkar det. ibland inte. Det som också händer att man inte får se hela filmerna innan/efter uppdrag. Skapa en ny save och prova ... annars låter det som en blanding mellan en ny bugg och gamla goa' ljudbuggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaylix Skrivet 22 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Har skapat ny save flera gånger.. funkar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Har skapat ny save flera gånger.. funkar inte.. Du är säker på att du tog bort alla filer i Gta Sa mappen efter avinsallation? Och tar bort Settings.set i Mina Dokument/Gta Sanandreas user files? Ditt sparnde och dina inställningar sparas Mina Dokument/Gta Sanandreas user files.. Så du tar inte bort ditt sparande.. _____________________________________________________________________________________________ Redigerad 23 februari, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaylix Skrivet 23 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Du är säker på att du tog bort alla filer i Gta Sa mappen efter avinsallation? Och tar bort Settings.set i Mina Dokument/Gta Sanandreas user files? Ditt sparnde och dina inställningar sparas Mina Dokument/Gta Sanandreas user files.. Så du tar inte bort ditt sparande.. _____________________________________________________________________________________________ Tog bort allt som hade med SA att göra. Nada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Tror att du har stängt av "Frame Limiter". Gå in på grafikinställningarna i spelet och sätt på den så ska det bli normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaylix Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Tror att du har stängt av "Frame Limiter". Gå in på grafikinställningarna i spelet och sätt på den så ska det bli normalt. det var inte det, den var på, testade stänga av, funkade ej, satte på igen, inget resultat. Konstigt mysterium det här :} Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Formatera om datorn ... . Redigerad 25 februari, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Formatera om datorn ... . testa, jag hade liknand problem och det försvann när jag formatera dum burken. vet inte om edt var nåttt program som gjorde att det blev del Redigerad 25 februari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Focus Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Hej, Jag har exakt samma problem. Klockan tickar på utav bara tusan. och bilar dyker upp från ingenstans utan att jag hinner reagera osv. Jag har ominstallerat drivarna till grafikkortet utan att det hjälpte. Hoppas att någon kan hitta en lösning... Irriterande... Redigerad 1 april, 2007 av Focus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luigi Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Jag har också haft samma problem.. men det hände bara efter att jag hade spelat cs eller något annat spel, men nu efter jag har formaterat datan funkar det perfa igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts