antflaxx Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jag undrar då om man hade kunnat byta namn, är inte nöjd med mitt gamla skit namn. Hörde från Xemtoth att man kunde kontakta de översittande och säga att man vill byta namn, men hur gör jag det i sånna fall? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 1. Fel forum. 2. Maila hultenius ang. namnbyten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jag undrar då om man hade kunnat byta namn, är inte nöjd med mitt gamla skit namn. Hörde från Xemtoth att man kunde kontakta de översittande och säga att man vill byta namn, men hur gör jag det i sånna fall? Men fy helveta lol lol lol pwn pwn blah. Spam i know. Kontakta det översittande, du gör precis som han sa. Skriv ett PM till dem? Fast nu antar jag att det bara är Hultenius som kan byta namn, men han tittar in hit lite nu och då (åt minstonde en gång varannan vecka) så testa PM'a han. Annars kan du ju maila honnom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jepp, du kontaktar Hultenius vid namnbyte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts