Henkibojj Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 GTA1! Jag fixade GTA1 igår för att fixa ihop en film av alla slutsekvenser, men fraps vill inte filma inuti GTA, vad kan det vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Ingen aning, Fraps fungerar genom DirectX om jag inte missminner mig, så det kan bero på att spelet helt enkelt använder fel sorts grafikmotor. Jag får installera om mitt GTA1 och testa själv, om jag kommer ihåg dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 OFÖRSTÖR BART!!! BTW: vet nån vad Crotana säger till monstret (har glömt namnet)... Gravemind säger att han kommer ställa några frågor och Cortana svarar "Shoot". Du kanske ska fortsätta diskussionen i en Halo-tråd? Jag diggar Shadow of the Colossus (långa) slut. Del 1 Del 2 Del 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Gravemind säger att han kommer ställa några frågor och Cortana svarar "Shoot". Du kanske ska fortsätta diskussionen i en Halo-tråd? Jag diggar Shadow of the Colossus (långa) slut. Del 1 Del 2 Del 3 Indeed, grät nästan när jag klarade spelet :'( ICO nästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Gravemind säger att han kommer ställa några frågor och Cortana svarar "Shoot". Jo, jag vet att hon säger "Shoot". men vad menar hon? typ "Ge mig ditt bästa" eller "skjut mig"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jo, jag vet att hon säger "Shoot". men vad menar hon? typ "Ge mig ditt bästa" eller "skjut mig"? När Cortana säger "Shoot" så menar hon helt enkelt att han ska säga vad han vill att hon ska säga. Mer eller mindre, kan liknas med att "kasta frågan på henne" eller bara "fråga på"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jo, jag vet att hon säger "Shoot". men vad menar hon? typ "Ge mig ditt bästa" eller "skjut mig"? Jösses... Hon menar "Shoot" som i "Okej, låt höra". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 GTA1! Jag fixade GTA1 igår för att fixa ihop en film av alla slutsekvenser, men fraps vill inte filma inuti GTA, vad kan det vara för fel? Finns det en slutsekvens i GTA1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Finns det en slutsekvens i GTA1? Sex stycken, en för varje stad. Hittar inget på nätet och vill helst göra egna för att lägga upp på YT, men Fraps vill inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Sex stycken, en för varje stad. Hittar inget på nätet och vill helst göra egna för att lägga upp på YT, men Fraps vill inte. Nä,gta1 och dom flesta äldre spel stödjer inte fraps,prova med ett annat program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Vad finns det förutom Fraps då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Vart kan man ladda ner GTA1? På rockstar sida måste man skriva ner ord och postnummer och massa annat skit, och på download.com så är det bara massor av DOS lägen i mappten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Vad finns det förutom Fraps då? Jag vet inte riktigt om det funkar med hypercam men du kan alltid prova (men du får ett ganska fult vattenmärke om du inte köper det eller fixar på något annat sätt) -- Cyprez,ta rockstar siten,du kan alltid fakea. Redigerad 5 mars, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Jag vet inte riktigt om det funkar med hypercam men du kan alltid prova (men du får ett ganska fult vattenmärke om du inte köper det eller fixar på något annat sätt) -- Cyprez,ta rockstar siten,du kan alltid fakea. Har gjort det nu. Men det tar ett tag att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts