Jump to content

Bästa Spel-Ending

Crusader
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Grim Fandango. :'(

http://www.youtube.com/watch?v=8fxZcxo-5r8

Syftar på runt 2.20 och framåt. Gråter varje gång. :'(

Mafias ending är också grymt.

AUGH! Facar världens dilemma nu.. jag har försökt klara spelet åtskilliga gånger ända sen jag var runt 12 år men formateringar och liknande har alltid fått mig att börja om och jag har aldrig kommit längre än en bra bit in på tredje biten [

Efter att man varit på havsbottnen och slagits mot typ en bläckfisk.

]

SKA JAG SE DEN?! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AUGH! Facar världens dilemma nu.. jag har försökt klara spelet åtskilliga gånger ända sen jag var runt 12 år men formateringar och liknande har alltid fått mig att börja om och jag har aldrig kommit längre än en bra bit in på tredje biten [

Efter att man varit på havsbottnen och slagits mot typ en bläckfisk.

]

SKA JAG SE DEN?! :ph34r:

Nej, för i helvete. Jag hade inga större problem med den biten dock tror jag. Rubacava (andra delen) tyckte jag var förjävla mycket svårare. Ägna lite tid åt det bara. :lol:

Vid närmare eftertanke så avslöjas inte så mycket egentligen. Bara det att du (troligtvis) inte kommer fatta allt för mycket. So its your choise.

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, för i helvete. Jag hade inga större problem med den biten dock tror jag. Rubacava (andra delen) tyckte jag var förjävla mycket svårare. Ägna lite tid åt det bara. :ph34r:

Vid närmare eftertanke så avslöjas inte så mycket egentligen. Bara det att du (troligtvis) inte kommer fatta allt för mycket. So its your choise.

Kollade nu i alla fall.. det enda som spoilas var att man fick tjejen i slutet..

Rubacava var SJUKT jobbigt. Tog mig evigheter att

fixa det där med fotot och bettingapparaten.

Men AUGH! Nu måste jag leta upp det och spela igenom det från början..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade nu i alla fall.. det enda som spoilas var att man fick tjejen i slutet..

Rubacava var SJUKT jobbigt. Tog mig evigheter att

fixa det där med fotot och bettingapparaten.

Men AUGH! Nu måste jag leta upp det och spela igenom det från början..

Bra att du spoiler-varnar vad man ska göra någonstans i spelet, men inte hur det slutar. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bitch, please! Dålig kontroll, dålig grafik (texturerna, animationerna, etc.) klyschig story...

Kort sagt, ett dåligt spel. varför det blivit så över glorifierat (speciellt av många här på forumet) fattar jag inte alls.

On-topic nu:

Half-Life²

För att det helt enkelt har den bästa genomtänkta storyn på spel som jag har spelat, därför. Mafia helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar handlingen som är rippad från ett flertal maffia filmer? Visst, jättebra. Speciellt sista scenen, snott från Gudfadern del2 (bortklippt scen) fattar ärligt talat inte varför ni gillar det slutet. Whatever.

Här är ett bra slut, för att vara On-Topic. (hint hint)

Max Payne 2: The Fall of Max Payne ^_^

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar handlingen som är rippad från ett flertal maffia filmer? Visst, jättebra. Speciellt sista scenen, snott från Gudfadern del2 (bortklippt scen) fattar ärligt talat inte varför ni gillar det slutet. Whatever.

Här är ett bra slut, för att vara On-Topic. (hint hint)

Max Payne 2: The Fall of Max Payne :>

Mjodå, men slutet i 1an är bättre imo. Hittar det dock inte..

"They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark to everything that had led to this point."

---

Btw. Easy on the spoilers, doods. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OFÖRSTÖR BART!!!

Synd bara som Crusader säger. att det inte skiljer sig från dom andra svårhetsgraderna..

BTW: vet nån vad Crotana säger till monstret (har glömt namnet)... -_-

OMG. längtar till Halo 3!!! :unsure::wub:

Bitch, please! Dålig kontroll, dålig grafik (texturerna, animationerna, etc.) klyschig story...

Kort sagt, ett dåligt spel. varför det blivit så över glorifierat (speciellt av många här på forumet) fattar jag inte alls.

On-topic nu:

Half-Life²

Half Life 2 är ju en grym story...

Nästan lite jobbigt med all denna spännings scener till slut..

Man vill ju veta vad som händer!! :wub::wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OFÖRSTÖR BART!!!

Synd bara som Crusader säger. att det inte skiljer sig från dom andra svårhetsgraderna..

BTW: vet nån vad Crotana säger till monstret (har glömt namnet)... :D

OMG. längtar till Halo 3!!! :rolleyes:>_<

Helt klart! ^_^ Jag vill bara dö i väntan på trean, frys ner mig och väck mig då! :D Cortana blir väl ond, har jag för mig? För i trailern till trean så blinkar ju cortana fram och man hör hur det ekar "i know you". :wub:

Och Crusader: Tog bara rubriken från youtube så. :P Det låter proffsigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt klart! :rolleyes: Jag vill bara dö i väntan på trean, frys ner mig och väck mig då! ^_^ Cortana blir väl ond, har jag för mig? För i trailern till trean så blinkar ju cortana fram och man hör hur det ekar "i know you". >_<

Och Crusader: Tog bara rubriken från youtube så. :wub: Det låter proffsigare.

Visst, jag ställer ner dig i källaren så länge..

Men vad jag fattat har Cortanan fått fnatt av detta monstret (namnet fortfarande bort glömt) och nu vill hon inget annat än att aktivera alla Halo.

Jag skulle gärna vilja spela Halo Beta..

Halo 3 ska ju vara sista spelet i Halo serien. men sen kommer ju fortsättningen på vad som händer efter Halo!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor