Mathias Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Jao, alltså, från dem kan man ju räkna med bra stunts, men eftersom det var en communityvideo där inte bara stuntare var med kan man ju tycka att det var bra stunts, även om proffsstuntarna var med i större delen av filmen. Tjaa...egentligen: C_J - Stuntar Daffy (Incognito) - Stuntar Godfather - Stuntar Henkibojj - Vet inte Lajnux - Vet inte Mr.Magic - Stuntar Qouad - Stuntar Ralleee (WH_ralleee) - Stuntar Tackleberry - Stuntar Theonly_one (antepanteboy) - Stuntar XaeRoN (XaeRo) - Vet inte Ostits (Östis) - Stuntar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Nja. Tror att det var första gången C_J stuntade i VC. Andra gången Lajnux stuntade i VC. Andra gången XaeRon stuntade. Och jag själv har inte stuntat sedan jag gjorde The Feeling/Chronicles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Nja. Tror att det var första gången C_J stuntade i VC. Andra gången Lajnux stuntade i VC. Andra gången XaeRon stuntade. Och jag själv har inte stuntat sedan jag gjorde The Feeling/Chronicles. Men det ger ju fel bild att säga att "ni" inte är sk. stuntare ändå? Jag är inte speciellt aktiv stuntare jag heller, brukar samla ihop ett gäng reps när det e något projekt pågång bara, som nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Härligt Såg den igår och måste säga att den var nog mycket bättre än jag hade väntat mig. Skitbra musik och snyggt redigerad. Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Men tjôta, jag menar bara att det inte enbart deltog stuntare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Första kontakten med VC för mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Älskar den! Trodde inte att den skulle bli så bra! Musiken: Love it! 10/10 Redigering: Finns alltid mer att göra. Men helt klart mycket över standard! 9/10 Stunts: Riktigt bra! Älskade öppningsstuntet. 9/10 9/10 från mig! Redigerad 23 februari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Älskar den! Trodde inte att den skulle bli så bra! Musiken: Love it! 10/10 Redigering: Finns alltid mer att göra. Men helt klart mycket över standard! 9/10 Stunts: Riktigt bra! Älskade öppningsstuntet. 9/10 9/10 från mig! tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) den var bra, för ett community som inte stuntar Redigerad 23 februari, 2007 av Stevex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Yay, nice work.. men för mycket cabstunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Är inte Sky High en barnfilm om superhjältar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Är inte Sky High en barnfilm om superhjältar? Jo, tydligen. Vad har det med ingenting att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Är inte Sky High en barnfilm om superhjältar? Hade jag ingen aning om. Men Östis kom på det när han lyssnade på Touch the Sky av Kanye West. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hade jag ingen aning om. Men Östis kom på det när han lyssnade på Touch the Sky av Kanye West. OoooK. Det förklarar saken. Tyckte väl att det var konstigt att döpa GTA-stuntfilm efter en barnfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Märkte precis att Torque nämnde den här filmen i nyheterna på TGA. Roligt att någon utanför filmen skrev om den, ger alltid lite reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts