Mr.Magic Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Nu har det passerat två månader sedan vi startade det här projektet, och nu är den här! Den fjärde communityvideon, den alldra första i Vice City. Ladies and gentlemen I present to you... *trumvirvel* Sky High Bra kvalité - 640x480 - 111 MB - WMV Megaupload | FileFront | The Gamers Alliance Streaming För latmaskarna som inte orkar ladda ner. Rätt keff kvalité på den så jag råder er att ta lite tid med den vanliga versionen istället. YouTube Orginaltråd http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41001 Redigering Mr.Magic Bilddesigner Qouad Stuntare C_J Daffy (Incognito) Godfather Henkibojj Lajnux Mr.Magic Qouad Ralleee (WH_ralleee) Tackleberry Theonly_one (antepanteboy) XaeRoN (XaeRo) Ostits (Östis) OBS! Det här är Mr.Magics version. Östis kommer nog inte släppa sin version på ett tag. Vilket jag inte heller hade tänkt. Men eftersom den var klar och folk började fråga efter den så beslutade jag mig för att dela med mig till er. Tjingeling! Redigerad 15 augusti, 2007 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Såg den igår och...jag är imponerad, det är faktiskt en riktigt bra film, kul att man fick stå för öppningsstuntet Bra jobbat med redigeringen Magic och mycket bra stuntat allihop. Har inte direkt ork eller lust att skriva mycket längre just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Den var riktigt najs tycker jag. Thanks to Hultenius Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Dling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Downloading Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Thanks toHultenius . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 . Vad vad vad? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Dling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Schysst film helt klart. För er som inte sett det så är denna publicerad som nyhet på GTAnytt också, för att sprida den så mycket som möjligt. Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Den var riktigt najs tycker jag. Thanks to Hultenius Hehe. Ja, om man tänker att han aldrig skapat forumet, så hade vi aldrig hamnat här? Tack SlewMe, uppskattar det verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Nu vill jag bara se en lika flashig film i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Usch. Ångrar verkligen att jag bara skickade ett stunt. Bra jobbat alla, ser fram emot titties version när han kommer hem från Italien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Nu vill jag bara se en lika flashig film i San Andreas. Jag skapar tråden .....Någon annan gång Finns den på Gtastunting btw? Redigerad 21 februari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Jag skapar tråden .....Någon annan gång Finns den på Gtastunting btw? Jepp, jag lade in den några minuter efter. Den har fått rätt så bra respons där hitills. @Godfather: Men tur för mig, så slapp jag klämma in ännu ett stunt i den korta låten. Jag känner mig lite som en "rygghuggare" att publicera filmen utan Östis vetskap. @Kebab: Vågar inte installera SA igen. Det har förstört min dator två gånger. Redigerad 21 februari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 *Going to Gtastunting * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Helvete vad fräsch den avr kan jag säga , jävligt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jädrar vilken nice film Trodde faktiskt inte att den skulle bli så här bra, Jag gillade Daffys grind och tycker verkeligen att killen som utförde graben vid 1:38 var riktigt bra . Hur som helst så var den guld och får 9 av 10. Vi har jobbat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Det här var mycket bättre än jag trodde! Mina inskickade klipp var ju rätt usla, så det är inte så underligt att det bara blev ett klipp från min sida med i filmen Snygg redigering, helt ok musik och mycket bättre stunts än jag väntat mig av en amatörskara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Det här var mycket bättre än jag trodde! Mina inskickade klipp var ju rätt usla, så det är inte så underligt att det bara blev ett klipp från min sida med i filmen Snygg redigering, helt ok musik och mycket bättre stunts än jag väntat mig av en amatörskara. I och för sig så blev ju Daffy "Best Stunter Of The Year" på GTAStunting.com och Ralleee blev tvåa i "Best Breakthrough Of The Year", så jag kan inte säga att jag inte förväntade mig bra stunts från dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 I och för sig så blev ju Daffy "Best Stunter Of The Year" på GTAStunting.com och Ralleee blev tvåa i "Best Breakthrough Of The Year", så jag kan inte säga att jag inte förväntade mig bra stunts från dem. Jao, alltså, från dem kan man ju räkna med bra stunts, men eftersom det var en communityvideo där inte bara stuntare var med kan man ju tycka att det var bra stunts, även om proffsstuntarna var med i större delen av filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts