kobbe Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 2.1 st , ändå inte så mycket men man ska inte har mer än 1 tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 4.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 2.3 PLANETS. Redigerad 21 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 6.9 PLANETS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 IN COMPARISON, THE AVERAGE ECOLOGICAL FOOTPRINT IN YOUR COUNTRY IS 6.7 GLOBAL HECTARES PER PERSON. WORLDWIDE, THERE EXIST 1.8 BIOLOGICALLY PRODUCTIVE GLOBAL HECTARES PER PERSON. IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 2.9 PLANETS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 4.5 PLANETS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 10.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Fick inte så högt pga att jag inte har körkort... Är ju bara 14½ år gammal. IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 2.1 PLANETS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) 4.1, oh noes. Tänk bara på hur många negerkids som jämnar ut det hela... Redigerad 21 februari, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 10.2 Fuck you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 4 Planeter ÅÅH NEJ!, Ett test på nätet säger att jordens resurser inte kommer räck till!, Imorn ska jag bli en mer miljömedveten person! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 CATEGORY GLOBAL HECTARES FOOD 1.6 MOBILITY 0.1 SHELTER 2.3 GOODS/SERVICES 2.8 TOTAL FOOTPRINT 6.8 Nästan 7 klot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jag orkade inte med skiten efter första sidan, tryckte på nästa- pilen och fick det heftigha resultatet 12.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 4 Planeter ÅÅH NEJ!, Ett test på nätet säger att jordens resurser inte kommer räck till!, Imorn ska jag bli en mer miljömedveten person! OT: Hmm, det där känner jag igen fast då lät det så här: "Åh nej en person från internet tycker inte om mig, mit liv är förstört." end OT Fick 2.8 planeter trots att jag har körkort men jag kör inte så mycket. Åtminstone inte för närvarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 2.2 PLANETS. Redigerad 21 februari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 6.8 PLANETS. Konstig sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 OT: Hmm, det där känner jag igen fast då lät det så här: "Åh nej en person från internet tycker inte om mig, mit liv är förstört." end OT Fick 2.8 planeter trots att jag har körkort men jag kör inte så mycket. Åtminstone inte för närvarande. Offtopic: Mjo... jag brukar skriva så för att visa hur viktigt jag tycker sånthär är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Jag orkade inte med skiten efter första sidan, tryckte på nästa- pilen och fick det heftigha resultatet 12.1. Haha, jag gjorde likadant, bara att jag inte kryssade i någonting på första sidan heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Shit ... för att få en planet måste du vara vegan, aldrig flyga och bo sju personer på 20 Km2 utan el. Är du 65 år, flyger 100 timmar varje år, har en bil som drar 15 liter på 100 KM, aldrig går och bara käkar kött behövs det 21,5 planeter. Fick 4.2 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts