Pixiegnom Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Jag håller på att tanka den europeiska, då jag hörde att det tydligen ska gå att spela gratis ändå. Annars börjar jag förmodligen spela på amerikanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Jag lär nog kicka igång spelandet igen när jag får min nya dator. Jag spelar på Evernight förresten, har en 50+nånting Man Hunter. Skulle vara roligt att se om någon GTAsajtare vill joina mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 (redigerad) Lol, det går att spela gratis på Europeiska även fast det står att det är framskjutet. Går även att spela Monster Play där, vilket inte går på Amerikanska. Edit: Man kan också ha fem karaktärer på en server istället för två som Amerikanska erbjuder. Det här kanske är sånt som kommer ändras senare dock, jag vet inte. Redigerad 12 september, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 (redigerad) Lol, det går att spela gratis på Europeiska även fast det står att det är framskjutet. Går även att spela Monster Play där, vilket inte går på Amerikanska. Edit: Man kan också ha fem karaktärer på en server istället för två som Amerikanska erbjuder. Det här kanske är sånt som kommer ändras senare dock, jag vet inte. Vart tankar man? Och du har inte tänkt på att det är trialen du kan ha tankat? Redigerad 12 september, 2010 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 (redigerad) Vart tankar man? Och du har inte tänkt på att det är trialen du kan ha tankat? Tanka bara trial här. Jo, det är trial, men mina 10 dagar är slut för längesen. Status: Closed Trial Ends: 0 days until free trial expires Redigerad 12 september, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Tanka bara trial här. Jo, det är trial, men mina 10 dagar är slut för längesen. Status: Closed Trial Ends: 0 days until free trial expires Drog ner EU nu under natten, lirat lite och har märkt att det inte går att använda mailbox. Det sög totalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Drog ner EU nu under natten, lirat lite och har märkt att det inte går att använda mailbox. Det sög totalt! Vad används mailbox till? Är inte så van vid MMORPGs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Vad används mailbox till? Är inte så van vid MMORPGs. Skicka saker mellan karaktärer, en del quest saker kan du få via mailbox eller så får du en del quest rewards på det sättet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 (redigerad) Skicka saker mellan karaktärer, en del quest saker kan du få via mailbox eller så får du en del quest rewards på det sättet! Vad snackar du om där? Det har jag aldrig varit med om. Redigerad 13 september, 2010 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Vad snackar du om där? Det har jag aldrig varit med om. Well, när jag körde på Amerikanska servern så fick jag en mount whistle via mailboxen och det kommer jag ju inte direkt åt nu eftersom det står att jag måste köpa spelet! Dessutom är det här rätt common i dom flesta mmo'sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Well, när jag körde på Amerikanska servern så fick jag en mount whistle via mailboxen och det kommer jag ju inte direkt åt nu eftersom det står att jag måste köpa spelet! Dessutom är det här rätt common i dom flesta mmo'sen Tänk på att F2P-patchen för Europeiska inte har kommit än. När den kommer så kommer de två versionerna förmodligen vara identiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Hoppas dom fixar mailboxen, det är ju dock ett mindre problem om man bara kör på en char tillsvidare. drar upp en Dwarf Champion, allt för att maximera dps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Hoppas dom fixar mailboxen, det är ju dock ett mindre problem om man bara kör på en char tillsvidare. drar upp en Dwarf Champion, allt för att maximera dps. Jag hade en Dwarf Champion men tröttna rätt fort. Lvlar upp en Hobbit Hunter istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 lvl 7 Elf Hunter på Evernight. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 lvl 7 Elf Hunter på Evernight. Härligt! Vi ses online om en vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Nu kommer jag ihåg varför jag tröttnade förra gången. Dom har inte lyckats göra ett bra questsystem sen betan, helvete. "Hitta X vid Y", inga cords, inga namn pga. en värdelös karta. Hur fan tänker dom? Går det på något vis sätta ut PoI själv så man kan märka ut sina quests, sitter klistrad på typ 4 olika kart/quest/hjälp-sidor för att kunna questa någolunda smärtfritt men varje jävla quest tar ju en halvtimme längre än vad den skulle behöva göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Nu kommer jag ihåg varför jag tröttnade förra gången. Dom har inte lyckats göra ett bra questsystem sen betan, helvete. "Hitta X vid Y", inga cords, inga namn pga. en värdelös karta. Hur fan tänker dom? Går det på något vis sätta ut PoI själv så man kan märka ut sina quests, sitter klistrad på typ 4 olika kart/quest/hjälp-sidor för att kunna questa någolunda smärtfritt men varje jävla quest tar ju en halvtimme längre än vad den skulle behöva göra. Amerikanska versionens karta var mycket mycket mycket bättre än vad den europeiska var tydligen. Mer ordentligt utsatt vart saker och ting är på den, en del saker var lite trickyer att hitta men den var betydligt bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Den här använde jag mig av rätt mycket när jag lirade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Jag hade då inga direkta problem när jag spelade Eller har de ändrat kartan det senaste halvåret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Har inte heller några större problem. Har Quest Helper (heter det så?) aktiverat och brukar även kolla kartan efter "lysande" områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts