StellHell Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Går det fortfarande att köpa den dyrarer varianten så man slipper periodsbetalningar Many LOTRO players have asked if there's some way they can purchase a Lifetime Membership. While it’s too late to take advantage of the Founder's Offer, we are pleased to now offer a one-time, US$299 Lifetime Membership pricing option for everyone! Lifetime Membership means you'll never again have to pay a subscription fee for LOTRO*! You can take advantage of this offer by logging into your account at http://myaccount.turbine.com and selecting the Lifetime option. Thanks for playing! Alltså. Om man köpte grisen i säcken innan LOTRO kom ut (Under betaperioden) så kunde man köpa lifetime för 199$.Detta var ju såklart ENBART innan spelet hade kommit ut, och var begränsat till det. Detta togs direkt bort efter att spelet hade gått LIVE.I Juni så skrevs detta meddelande att man numera kan köpa/uppgradera sitt account till ett lifetime för 299$. Har ingen aning om var/hur du får tag i det. Kolla in lotro's forum. Sjukt roligt spel. Har bara kommit till lvl 8 men det känns som att jag kommer spela det här ett bra tag framöver. Mja. Låt det inte gå över huvudet. Blir segt runt lvl 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 (redigerad) BUMPZ. Är det någon som fortfarande lirar det här? Köpte spelet igår och jag är som besatt. Grafiken, storyn, karaktärerna Själv lirar jag en Human Lore-Master och är för tillfället level 8 (300 xp till level 9, så dingar väl snart..) Har några frågor: 1. Finns det någon sökmotor man kan använda för LOTRO om man vill ha hjälp med t.ex quests? 2. Hur lång tid tar det ungefär att levela upp till 50? Hörde att det blir segt runt 20, men för er som har spelat/spelar WoW: Går det fortare/saktare att ta sig till maxlevel i LOTRO än vad det gör i WoW? 3. Är det ungefär som i WoW level 50, att man raidar och sånt? Hur funkar raidandet i LOTRO? Redigerad 28 februari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 BUMPZ. Är det någon som fortfarande lirar det här? Köpte spelet igår och jag är som besatt. Grafiken, storyn, karaktärerna Själv lirar jag en Human Lore-Master och är för tillfället level 8 (300 xp till level 9, så dingar väl snart..) Har några frågor: 1. Finns det någon sökmotor man kan använda för LOTRO om man vill ha hjälp med t.ex quests? 2. Hur lång tid tar det ungefär att levela upp till 50? Hörde att det blir segt runt 20, men för er som har spelat/spelar WoW: Går det fortare/saktare att ta sig till maxlevel i LOTRO än vad det gör i WoW? 3. Är det ungefär som i WoW level 50, att man raidar och sånt? Hur funkar raidandet i LOTRO? 1. Lorebook 2. Jag blev lvl 27 på betan. Detta var i slutet av det dessutom, så jag kan inte ha spelat i mer än någon vecka. Skulle tippa på att du når lvl 50 på kanske 3-4 veckor casual. 1 vecka hardcore. 3. Vet ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Efter ett rejält uppehåll och efter att ha lessnat på WoW så kom jag ihåg att jag har ju LOTRO, och det var ju inte så illa ändå. Är det någon som faktiskt spelar det här? Eller någon som kanske har tänkt att börja? Släpptes ju en expansion till LOTRO nyligen, men vad jag har läst i PC Gamer så är den ingenting för dem som är under level 45. Fasiken. Men finns det faktiskt någon som spelar eller funderar på att börja? Hör av dig isf, för jag lär nog börja lira igen någon gång nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 lolbump. Antar att jag är den enda, men jag testar igen: är det någon som spelar LOTRO här på forumet? Själv spelar jag en Hunter, Race of Men. Är just nu level 20 och ska snart bege mig in i Lone-lands. Lirar på [EN] Evernight! http://img15.imageshack.us/img15/8255/screenshot00025rj.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 lolbump. Antar att jag är den enda, men jag testar igen: är det någon som spelar LOTRO här på forumet? Själv spelar jag en Hunter, Race of Men. Är just nu level 20 och ska snart bege mig in i Lone-lands. Lirar på [EN] Evernight! http://img15.imageshack.us/img15/8255/screenshot00025rj.th.jpg Spelet ser ut att vara tomt.. Är det många online?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Spelet ser ut att vara tomt.. Är det många online?? Inte alls tomt! Men då är det ju inte fullt heller, inte i samma grad som WoW direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Mark, du som spelar spelet! Hur mycket betalar du i månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Mark, du som spelar spelet! Hur mycket betalar du i månaden? Jag betalar månadsvis. Det finns en funktion som jag inte minns fanns i WoW att man kan välja att betala för en månad sådär direkt utan gamecard eller så. Så jag brukar köra så, köpa en månad i taget. Kostar drygt 100kr eller vad det då är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 LOTRO kommer att bli gratis att spela till hösten! http://www.lotro.com/news/709-announcing-t...o-free-to-play- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 LOTRO kommer att bli gratis att spela till hösten! http://www.lotro.com/news/709-announcing-t...o-free-to-play- Hörde precis om det! Jag som har varit nära att köpa spelet ett flertal gånger på sistonde. Synd bara att man endast kan bli level 50 om man inte betalar. Vad är det för level cap i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 (redigerad) Hörde precis om det! Jag som har varit nära att köpa spelet ett flertal gånger på sistonde. Synd bara att man endast kan bli level 50 om man inte betalar. Vad är det för level cap i spelet? 65 är den just nu. Redigerad 6 juni, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 LOTRO kommer att bli gratis att spela till hösten! http://www.lotro.com/news/709-announcing-t...o-free-to-play- Ah, vad bra! Då blir det troligtvis att ta upp lirandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Då kanske man kan orka sätta sig in i det då. Testade ju en trial förut, men tyckte hela spelet var så stelt och så, kanske var mest för att jag logga in, skapa karaktär, snabbkolla och logga ut. Men vi får väl se senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Bump LOTR är nu F2P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Bump LOTR är nu F2P Inte europeiska, det har blivit försenat. Den amerikanska har jag laddat ner och det funkar iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Inte europeiska, det har blivit försenat. Den amerikanska har jag laddat ner och det funkar iallafall. Ahh så då fick jag ner den amerikanska också då! Konstigt, jag hade absolut inget lagg eller delay i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Grymt! Hoppas vi får se ett par GTAsajtare som kommer spela på europeiska servrar när det blir gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Grymt! Hoppas vi får se ett par GTAsajtare som kommer spela på europeiska servrar när det blir gratis Får se hur det blir för mig, jag kanske stannar kvar inom dom amerikanska servrarna istället för att hoppa över till eu servrarna, mest för att amerikaner är gryyyyymt mycket trevligare att spela med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Jag kommer troligtvis börja lira igen när det blir gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts