chucky.swe Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Om nån vill lira nångång så heter jag Gwinry med min Champion, lirar på Northmoor. -- Nån som vet vart jag kan ladda ner spelet,liiite snabbare än det där skiten som går i 4 kb/s ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 -- Nån som vet vart jag kan ladda ner spelet,liiite snabbare än det där skiten som går i 4 kb/s ? Dem första gick jävligt snabbt för mig, ca 1mb/s. Nu har jag kvar D bin filen och E bin filen. Tankar typ i 40kb/s. Klara om 5 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Fan också! Serials är slut för tillfället! Får tydligen vänta tills imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 kör på Northmoor med med min lille hobbit går runt och spelar på min banjo (eller vad det nu är) och folk ger mig faktist pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Om det finns nycklar ikvar imorgon så ska jag också tanka det. Verkar så... vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jag kör en Champion vid namnet Afternite på på Northmoor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Fuck, min dator klarar inte av det :'( :'( :'( :'( :'( :'( Vill....... verkligen....... HAAAAAAAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Värt att tanka om man kör WoW? Redigerad 4 mars, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Värt att tanka om man kör WoW? Varför skulle det inte vara det? -- Någon som vet var man köper ett "Horn" måste ha det för att kunna spela musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Värt att tanka om man kör WoW? Varför skulle det inte vara det? Fetmarkerade, så du kanske fattar att DET VAR EN FRÅGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Fetmarkerade, så du kanske fattar att DET VAR EN FRÅGA! Jomen vafan skulle det spela för roll om du lirar wow eller inte? Alltså är det ingen som kan säga om det är värt att tanka eller inte, beror väl på vad du gillar för sorts spel... Gillar du wow så gillar du antagligen detta... Redigerad 4 mars, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Fetmarkerade, så du kanske fattar att DET VAR EN FRÅGA! Varför skulle det inte vara värt? Bara att vänta tills nästa vecka eller var det var tills nya nycklar kommer ut. Alla har inte samma uppfattning om spelet. Jag lirar wow, tankar ändå för att testa och se fall det är något bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) OMFG hur seg får man vara! Är det tillräckligt bra/olikt WoW för att jag ska ladda ner det om jag redan spelar WoW? Palla förklara igen, nu är det bäst ni fattar. Redigerad 4 mars, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) OMFG hur seg får man vara! Är det tillräckligt bra/olikt WoW för att jag ska ladda ner det om jag redan spelar WoW? Palal förklara igen, nu är det bäst ni fattar. Aww, PMS redan? Varför inte bara leta upp bilder? Kolla filmer? Skaffa info om spelet. Dem som har testat kanske bara har gått runt i världen och kollat hur det ser ut, inte hardcore testat spelet. Och vad skulle du gjort om vi inte hade förståt? Herregud. Redigerad 4 mars, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Du skulle också vara irriterad om du var i mig. Ingen förstår mig. Det är tillräcklig med att jag måste förklara saker offline, orka här också. Jag har sett både bilder och filmer, och allt de säger mig är att det är som WoW, fast LOTR, hence the question. Redigerad 4 mars, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Varför skulle det inte vara det? -- Någon som vet var man köper ett "Horn" måste ha det för att kunna spela musik Finns en Bard i vad nu Hobbitarnas "huvudstad" heter, förkortningen är iallafall MD , kan skriva namnet sen Michel Devling heter den Redigerad 12 mars, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Bumpar till lite nu, är det fortfarande någon av er som kör? iallafall, det var en icke-officiell "musik event" för några dagar sen, och klart att jag var där Antalet folk som kom och spelade och lysnade http://img185.imageshack.us/img185/8929/mehobbitbt6.png Efter jag hade spelat http://img259.imageshack.us/img259/3591/conversationcy5.png Namn på dom gubbarna jag har , kör dock bara med Dwine just nu , och många av dom har jag bara som kraftar saker, http://img230.imageshack.us/img230/4639/minagubbarqx3.png Kommer dock bara springa runt och leka lite nu pga det kommer bli en rollback för att dom ska fixa ett monster-play bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Skulle spela om jag visste hur man skaffade en beta key, jag kanske är blind, men jag hittar inte något i tråden? Ursäkta om det står men jag inte ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Wtf, vad är det där för grafik? Vi kunde ha spelat det där för 8 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Jag spelar lite ibland, men inte lika ofta längre. Tror min champion är lvl 10 eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts