P-C Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Ett tips till dom som fixar betan är att ha clienten nerladdad och patchad, och ha ett account på COG och även på Computer And Videogames Vart kan man tanka ner spelet då? Och är 5PM klockan 5 eller klockan 6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Vart kan man tanka ner spelet då? Och är 5PM klockan 5 eller klockan 6? Har inte sett någon länk än, så antar att det är 18:00. Spelet kan du tanka överallt typ, piratebay och andra torrentsidor. Antar att det även finns på fz och fileplanet etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Ser ut som WoW, fast med bättre grafikmotor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Är cog nere för er med? :'( Jag vill också ha nyckel :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Är cog nere för er med? :'( Jag vill också ha nyckel :'( Mjo nere till och från, men nycklarna har inte kommit upp än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Mjo nere till och från, men nycklarna har inte kommit upp än... Tur det! Dom har nog överbelastning på servrarna pga det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Breaking news: Disaster has struck on our Lord of the Rings Online giveaway today as we've just taken a call in the last ten minutes from Codemasters themselves which means we're not going to be able to start our great beta key giveaway today. A big technical issue has arisen with the game's Client code which means that if we gave away our keys right now - users who've already downloaded the client would face a massive 700 Mb patch to bring the game up to the latest version, melting Codey's servers in the process and meaning you would spend most of the weekend attempting to patch up. Please, please accept our heartfelt apologies on this - we really do feel your pain and can only apologise unreservedly on both our own and Codemasters' behalf. We're sure you'll understand that during developing a game of this size and magnitude, issues like this can occur - and we've been bitten by the minions of Mordor right in the ass today. The good news is, that at the moment we're doing everything we can to make things right by uploading the new Client Code to our ultra fast servers in the States and that by 12pm GMT tomorrow, we will have 10K's worth of beta keys for you to enjoy. At this very moment we're working really hard to upload the new Client code to the US so you can begin pre-loading. You can keep checking this page and as soon the client code is available you'll be informed. Please accept our full and unreserved apologies once again and we hope that you'll be able to join us tomorrow, when the full 10k giveaway will resume. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Ni får visst vänta ett tag till då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 *En drös skit* Men,jag som vaknade för det här.Nu går jag och lägger mig igen! -- Jag tycker det här betala--mycket-nu-och-spela-gratis-senare verkar vara ganska värdelöst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Det lär nog bli en del fullt betalade konton till salu på EBay när de som köpt det och tröttnat börjar ångra sina inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Woohooo har en key nu Bleh var tvungen att ladda ner nya clienten.... aja får spela lite vid 21:00 Redigerad 3 mars, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Fick också en CD key nu . Dom håller fortfarande på att ge ut. Gå in här!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Har lirat upp en Human Champion till lvl 6, ganska kul Lite screens: Redigerad 3 mars, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 CD-nyckel fixad! Laddar ner spelet imorgon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Tror inte så många är intreserade, skaffade en nyckel nyss, trodde inte jag skulle få nån, men det gjorde jag laddar ner filerna och det nu, klart om ca 1-2 timmar, kör imorgon få se om det kan vara värt att köpa senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Orkade till slut regga mig på sidan, nu har jag en nyckel och ska snart ladda ner clienten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Är det massa hokuspokus i detta spel som i wow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Körde lite nyss, gansa kul, dock så började det hacka som in i helvete och man rörde sig typ nån milimeter minst var 10;e sekund, ska låta datorn svalna lite, sen ska jag köra igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Yea! Fick också en nyckel. Blir att ladda ner alla filer sen testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Om nån vill lira nångång så heter jag Gwinry med min Champion, lirar på Northmoor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts