Frenzy Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ingen och Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Gillar absolut inte mandelmassa. Gillar inte grädde. Vote: ingen/hatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 de blev inte en enda säämla idag Fast dom e riktigt goda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Inga Det är selmornas fel att BNP:n är så hög i sverige Redigerad 21 februari, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Var jätte nära att köpa en Semla igår. Men det blev ändrade planer i sista minuten. >< Tycker de är ganska goda, lite för mycket grädde oftast, men annars är de ok. Äter c:a 2 om året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Semlor. Men har inte ätit några! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Åt en i måndags och en idag! Och jag älskar dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Har ätit en idag och ska äta någon till senare. Love 'em! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Ingen, jag älskar dom men jag avstår för att det är så mycke grädde och för att dom är så dyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Inga Det är selmornas fel att BNP:n är så hög i sverige Que? BNP:n?? Bruttonationalprodukten??? BMI perhaps? ---- 1 st semla har jag unnat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Käkade två trots att jag inte alls tycker om semla. Mandelmassan smakar bajs och man blir äckligt mätt. Nej, tvi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Åt ingen men ja, jag gillar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 En igår, en idag. Underbart Hatar dock mandelsörjan i mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Åt inga igår, men visst, semlor går alltid ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Vilka galningar har ätit 5+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Åt 7 stycken idag... Det var ju gratis i skolmatseln ffs! Man måste ju ta Käkat 5 stycken hittills, det är härligt att inte kunna bli tjock! Åt 12 idag, 2 hemma , resten på skol tid ( Vi gick till ica å köpte). Ja jag Gillar/Älskar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 En dag för sen, jag vet. Don't kill me Jag åt två igår+en halv idag Jag älskar dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Utan mandelmassa e de rätt gott faktiskt, jag äter alltid bara locket me grädde på Vote1: Ingen (ett lock gills väl inte?) Vote2: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Vote: Ingen & Ingenting jag längtar efter/avstår från. Semlor är så jefla överskattade. Redigerad 21 februari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts