VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Gillar du Semlor? Själv älskar jag dem. Dom som går att köpa i butiken, bakade här i Övik skulle jag rösta "Ja, älskar dom." på. Och hemmagjorda/kit som finns att köpa så skulle jag rösta "Ja." Så. Ja jag gillar Selmor. Redigerad 20 februari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ingen än, men det blir en två-tre stycken snart. Älskar semlor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Hell yeah, blev en idag! Och varför är jag inte överraskad över att det är du som skapat tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ingen än, men det blir en två-tre stycken snart. Älskar semlor Själv har jag bakat egna Semlor för första gången i mitt liv. Och jag gillar dom. Men dom som går att köpa är oslagbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Älskar semlor men har inte haft tid att köpa någon idag, men åt en igår, dom har ju funnits sen jul typ så det har blivit en och annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 EEEEEW! Hatar semlor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Har bara ätit 1 semla idag. (:'() Älskar semlor, grymt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Jag gjorde topicen eftersom att ingen gjort den. Trodde faktiskt någon skulle göra en. Men nu har klockan blivit halv elva så jag tänkte att jag får göra det själv. Oj jag kom på en fråga till. Håll koll och rösta igen. Om det går? Jag älskar semlor och har ätit 2 st idag. Eller ja, har två stycken jag ska äta nu! Full editos. Efter missödet i GTASajten Song Contest pollen där rösterna försvann efter edit vågar jag nu inte editera. Så jag tänker ta och säga det här: Hur äter ni era semlor helst? Själv äter jag dem som dem är. Redigerad 20 februari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag gillar semlan, men tycker inte det är så gott med mandelmassa Kan va gott med vaniljkräm i istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ätit en semla och älskar dem, fast ätit semlor innan fetisdagen eller vafan det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Fettisdagen är det. Hit kom semlorna runt tjugionde januari, så det har blivit en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Hur äter ni era semlor helst? Själv äter jag dem som dem är. Jag tycker dom är grymt goda oavsett hur man äter dom. Endel äter ju dom i t.e.x varmmjölk, och det är gott. Dock så äter jag dom nästan enbart som dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Åt 7 stycken idag... Det var ju gratis i skolmatseln ffs! Man måste ju ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Åt 7 stycken idag... Det var ju gratis i skolmatseln ffs! Man måste ju ta Lycko. Själv blir jag "mätt" på 2-3 styck, men dom är riktigt jävla goda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ingen och nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Det blev en semla idag. I vanliga fall skulle jag svara att jag älskar dom men det var inte riktigt den kännslan när jag smaskade i mig den idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Semlor är typ gott de tre första man äter under året, sedan växer det bara i munnen när man stoppar en bit semla i munnen. Så... Nej, jag hatar semlor, nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Vote1: Ingen. Vote2: Ingenting jag längtar efter/avstår från Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Hey! Det fanns bara en poll när jag röstade. :'( Redigerad 20 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ingen och jag fullkomligt HATAR semlor,fy så äcklig dom är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts