Eudoros Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Hmm... Nåja, min poäng var att vid stora "katastrofer" så som feta meteoritnedslag och stora vulkanutbrott så påverkas mer än bara själva slagpunkten. Eller har jag fel? Om en "fet" meteorit slår ned i havet så är det ju självklart att det kommer bli skyhöga tsunamis som följder, som kommer slå mot något land. Och stor vulkanutbrott kan generera mycket, mycket aska som svävar upp i luften och gör att dag blir till natt, och natt till ännu mera natt. Natt Natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Kan vi inte starta ett gigantiskt panik upplopp som varar i 29 år.... Med meteoriten som anledning... gött att förstöra, bränna å skita i allt i så många år..... svettigt om den missar sedan bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Kan vi inte starta ett gigantiskt panik upplopp som varar i 29 år.... Med meteoriten som anledning... gött att förstöra, bränna å skita i allt i så många år..... svettigt om den missar sedan bara Jo, det skulle ju vara grymt bra - så att när meteoriten väl träffar (Som den troligtvis inte gör) så har den ingenting att förstöra, för vi har redan utplånat oss själva i panik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Kan vi inte starta ett gigantiskt panik upplopp som varar i 29 år.... Med meteoriten som anledning... gött att förstöra, bränna å skita i allt i så många år..... svettigt om den missar sedan bara Värt det, sen kan vi stå och titta ner den slår ner. Inget lär ju börja brinna iaf om vi tänder eld på ALLT innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Värt det, sen kan vi stå och titta ner den slår ner. Inget lär ju börja brinna iaf om vi tänder eld på ALLT innan! Lät lite roligt. Tror faktist ej att den kommer slå ner. om den "nu" gör det så tror jag att det blir ej en så står skada, Som på Dinosariernas tid iaf. Men hoppas den slår ner i Vita huset så vi alla slipper Bush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Äh, i say utplåna Skåningarna om det ändå ska utplånas. Men det skulle ju innebära slutet för Gräv Bort Skåne om den skulle träffa där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Äh, i say utplåna Skåningarna om det ändå ska utplånas. Men det skulle ju innebära slutet för Gräv Bort Skåne om den skulle träffa där.. Ja! Ska den landa på jodern får den fan se till att landa i skåne också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Ja! Ska den landa på jodern får den fan se till att landa i skåne också Den ska inte landa! Den ska crasha, förstöra, krossa, utplåna, ödelägga jorden! Redigerad 2 mars, 2007 av hell_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Nej men chilla, det är 30 år kvar. Skåne ska fan inte utplånas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Nej men chilla, det är 30 år kvar. Skåne ska fan inte utplånas. Juste! Jag vill inte dö när jag är 55! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Juste! Jag vill inte dö när jag är 55! So what? Var lycklig, jag dör när jag är 45 år. Take it easy, dom kommer säkert skjuta ner meteroiten med Atombomber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 So what? Var lycklig, jag dör när jag är 45 år. Take it easy, dom kommer säkert skjuta ner meteroiten med Atombomber. Sen riskerar vi radioaktivt nerfall över jorden som kommer att ödelägga våran atmosfär och jordyta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Sen riskerar vi radioaktivt nerfall över jorden som kommer att ödelägga våran atmosfär och jordyta! Varför inte skicka ut atombomber nu vär vi ändå har chansen? Varför inte bara skita i den stenklumpen och hoppas att den inte träffar oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 ää fan cill vi ser ju ifall den träffar. vi hinner glömma de froooort. varför diskuteras det så mycket i vad jag tycker är värdelösa trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Varför inte skicka ut atombomber nu vär vi ändå har chansen? Kan man skicka atombomber så långt? Antar att den är en bit bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Bush hinner nog starta ett atombombs krig med Irak innan det händer,så chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Bush hinner nog starta ett atombombs krig med Irak innan det händer,så chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Tror inte på det här men om det är sant så blir jag ledsen.. JAG VILL BLI PENSIONÄR! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Tror inte på det här men om det är sant så blir jag ledsen.. JAG VILL BLI PENSIONÄR! :'( Förtidspension?^^ men jag tror inte den komemr slå ner. det är som att man har 45000 bananer, och en av dem har arsenik i sig, sen är man hungrig och vill äta en banan. lika stor chans att bli arsenikförgiftad som att jorden träffas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Förtidspension?^^ men jag tror inte den komemr slå ner. det är som att man har 45000 bananer, och en av dem har arsenik i sig, sen är man hungrig och vill äta en banan. lika stor chans att bli arsenikförgiftad som att jorden träffas. Det var ett dåligt exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts