Jump to content

Meteoriten

Gta_Erra
 Share

Recommended Posts

Hmm...

Nåja, min poäng var att vid stora "katastrofer" så som feta meteoritnedslag och stora vulkanutbrott så påverkas mer än bara själva slagpunkten. Eller har jag fel? :rolleyes:

Om en "fet" meteorit slår ned i havet så är det ju självklart att det kommer bli skyhöga tsunamis som följder, som kommer slå mot något land.

Och stor vulkanutbrott kan generera mycket, mycket aska som svävar upp i luften och gör att dag blir till natt, och natt till ännu mera natt. Natt Natt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan vi inte starta ett gigantiskt panik upplopp som varar i 29 år.... Med meteoriten som anledning... gött att förstöra, bränna å skita i allt i så många år..... svettigt om den missar sedan bara

Jo, det skulle ju vara grymt bra - så att när meteoriten väl träffar (Som den troligtvis inte gör) så har den ingenting att förstöra, för vi har redan utplånat oss själva i panik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vi inte starta ett gigantiskt panik upplopp som varar i 29 år.... Med meteoriten som anledning... gött att förstöra, bränna å skita i allt i så många år..... svettigt om den missar sedan bara

Värt det, sen kan vi stå och titta ner den slår ner. Inget lär ju börja brinna iaf om vi tänder eld på ALLT innan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värt det, sen kan vi stå och titta ner den slår ner. Inget lär ju börja brinna iaf om vi tänder eld på ALLT innan!

:nuke::wub:

Lät lite roligt. Tror faktist ej att den kommer slå ner. om den "nu" gör det så tror jag att det blir ej en så står skada, Som på Dinosariernas tid iaf. Men hoppas den slår ner i Vita huset så vi alla slipper

Bush.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte på det här men om det är sant så blir jag ledsen.. JAG VILL BLI PENSIONÄR! :'(

Förtidspension?^^

men jag tror inte den komemr slå ner. det är som att man har 45000 bananer, och en av dem har arsenik i sig, sen är man hungrig och vill äta en banan. lika stor chans att bli arsenikförgiftad som att jorden träffas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor