Jump to content

Meteoriten

Gta_Erra
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Chefredaktören är bara less på allt tjafs om växthuseffekten med mera med mera så han vill bara slippa skriva om det. Så är det säkert.

Men really? 1/45000. Jo vist det finns en chans. Men det finns också 44999 chanser att vi/den/jorden/Arne Weise/whatever inte krockar. Och om man jämnför 44999 mot 1 så är jag ganska säker på att 44999 vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas att meteoriten slår ned någonstans i mellanöstern eller USA :)

Du bör nog vara medveten om att var än metioriten slår ner kommer den påverka hela jorden. Kolla bara på den som utrotade dinosaurierna... Inte fan var det sprängkraft som gjorde att en fet tryckvåg gick runt hela jorden. Istället påverkas klimatet kraftigt och det, ska jag säga dig, är väldigt otrevligt... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du bör nog vara medveten om att var än metioriten slår ner kommer den påverka hela jorden. Kolla bara på den som utrotade dinosaurierna... Inte fan var det sprängkraft som gjorde att en fet tryckvåg gick runt hela jorden. Istället påverkas klimatet kraftigt och det, ska jag säga dig, är väldigt otrevligt... :)

Det är teori, inte fakta :P

- The accident made me realize how fragile life is. Any day it can just end.

- Well, isn't that a darn good reason to live it up today?

- Frank Sinatra Jr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor