luddee Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Jo, jag märkte att det var lite nyhetstorka... neehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Jo, men sen sitter också några av världens smartaste personer på NASA och räknar ut det Jo men dom kan ju aldrig vara säkra på om blir rätt! Kanske jorden stannar för ett tag 2011 eller nåt? Typ nån som fes så häftigt att jorden hoppade upp och ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Ännu en till sådan här nyhet... Aftonbladet verkar ju skriva om sånt här några gånger om året, sedan tystas det ner väldigt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Jo men dom kan ju aldrig vara säkra på om blir rätt! Kanske jorden stannar för ett tag 2011 eller nåt? Typ nån som fes så häftigt att jorden hoppade upp och ner? Nej, men jag sa aldrig att de var säkra heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Jag tycker det låter rätt lite med 1 på 45 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Jag tycker det låter rätt lite med 1 på 45 000 Vad paff man skulle bli ifall den trots allt skulle kollidera med jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Var det inte en sån här nyhet för typ 1-2 år sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Var det inte en sån här nyhet för typ 1-2 år sen? tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Chansen 1 på 45000är större än vad det låter om man jämför med chansen för att jorden hade rätt förutsättning för liv vilken var 1 på fler miljarder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Chefredaktören är bara less på allt tjafs om växthuseffekten med mera med mera så han vill bara slippa skriva om det. Så är det säkert. Men really? 1/45000. Jo vist det finns en chans. Men det finns också 44999 chanser att vi/den/jorden/Arne Weise/whatever inte krockar. Och om man jämnför 44999 mot 1 så är jag ganska säker på att 44999 vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Nej, men jag sa aldrig att de var säkra heller Men det trodde jag att du menade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vad jag läste skulle det bara kosta 2 miljarder att ändra meteoritens bana... Inte särskillt dyrt om alla rika länder går samman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vi kommer alla att dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vi kommer alla att dö! Tills vidare kan vi säga your base are all belong to me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Hoppas att meteoriten slår ned någonstans i mellanöstern eller USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Hoppas att meteoriten slår ned någonstans i mellanöstern eller USA Du bör nog vara medveten om att var än metioriten slår ner kommer den påverka hela jorden. Kolla bara på den som utrotade dinosaurierna... Inte fan var det sprängkraft som gjorde att en fet tryckvåg gick runt hela jorden. Istället påverkas klimatet kraftigt och det, ska jag säga dig, är väldigt otrevligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Du bör nog vara medveten om att var än metioriten slår ner kommer den påverka hela jorden. Kolla bara på den som utrotade dinosaurierna... Inte fan var det sprängkraft som gjorde att en fet tryckvåg gick runt hela jorden. Istället påverkas klimatet kraftigt och det, ska jag säga dig, är väldigt otrevligt... Det är teori, inte fakta - The accident made me realize how fragile life is. Any day it can just end. - Well, isn't that a darn good reason to live it up today? - Frank Sinatra Jr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Tills vidare kan vi säga your base are all belong to me! All your muffins are all belong to me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Men allvarligt om den träffar atlanten kommer det bli översvämming o.s.v o.s.v, Men i alla fall så kan dom väl bara flytta på meteorit Helvetet! 2 Miljarder inte mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Det är teori, inte fakta Hmm... Nåja, min poäng var att vid stora "katastrofer" så som feta meteoritnedslag och stora vulkanutbrott så påverkas mer än bara själva slagpunkten. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts