Gta_Erra Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) 20/2-07 bekräftades det att en mastreoid skulle kanske träffa jorden år 2036. Den är ca 150m från ena kanten till den andra och kan slå ut en stor stad,Hur tror ni och hur tycker ni att den ska slås ut och vilken stad som kommer att träffas. Här skriver ni vad som hälst och vad ni tycker ska göras (andra raden). Redigerad 20 februari, 2007 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1005144,00.html (kom inte på hur man länkade) 2036 kan jorden krocka med en asteroid, stor nog att utplåna en storstad. om FN vill skicka upp bruce willis wannabes för att rädda jorden mot något sam har en träffsäkerhet på 1 mot 45 000. vad tror ni om saken? tror ni det är någon risk att oroa sig över hotet? överlever alla resterande människor om den träffar jorden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Hur många gånger har jag inte hört sånt här förut? och Hur många gånger har man fått veta mer om vad som hände med de? Aja, de känner sig nog duktiga nu när de tror sig ha kommit fram till något, kostade säkert massa pengar, vilken tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Även jag gjorde en sån här topic nån minut efter dig^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Aftonbladet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) 1 på 45000 var det va...? Såg att du hade skrivit det nu.. Redigerad 20 februari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Aja, de känner sig nog duktiga nu när de tror sig ha kommit fram till något, kostade säkert massa pengar, vilken tur. *PLING PLING PLING* Rääääätt svaaar, My friend! Priset för en ev. operation mot asteroiden beräknas landa runt på $300 miljoner. Dollar. Någon som vill läsa mer? Titta då här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Uhmyea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Hoppas Bruce Willis stoppar den. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) *PLING PLING PLING* Rääääätt svaaar, My friend! Priset för en ev. operation mot asteroiden beräknas landa runt på $300 miljoner. Dollar. Någon som vill läsa mer? Titta då här! Se där, vilken tur att det är så viktiga saker alla pengar går till. Edit: Det är väl priset på vad det skulle kosta att rädda stackars oss? Jag menade att det nog inte var billigt att komma fram till detta. Redigerad 20 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Se där, vilken tur att det är så viktiga saker alla pengar går till. Ja, det är ju inte alls bra att lägga pengar på att försöka rädda mänskligheten...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Jag tycker den ska träffa Los Angeles. Edit. Men Eudoros lilla gubben. Först att påstå att människan är smartaste arten på jorden, och sedan rädda MÄNSKLIGHETEN? Låt jorden gå under, vi bygger rymdfärjor vettja! Var inte så rasistisk nu emot andra raser Redigerad 20 februari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Men Eudoros lilla gubben. Först att påstå att människan är smartaste arten på jorden, och sedan rädda MÄNSKLIGHETEN? Låt jorden gå under, vi bygger rymdfärjor vettja! Var inte så rasistisk nu emot andra raser Vad har du fått emot mig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ja, det är ju inte alls bra att lägga pengar på att försöka rädda mänskligheten...? Visst visst chansen finns men så liten som den är så skulle väl pengarna kunna användas för att rädda de personer som redan dör/lider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Vad har du fått emot mig? :'(Låt oss säga att det började med järnrör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Risken att den kolliderar med jorden den 13 april 2036 är bara en på 45 000. Come on dudes. Allting ska förstoras så jävla mkt, nu chillar vi och dricker sprit istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Visst visst chansen finns men så liten som den är så skulle väl pengarna kunna användas för att rädda de personer som redan dör/lider? Ja, självfallet, jag var en aning ironisk i mitt inlägg. Men själv tycker jag ändå att det är bra att dom planerar och kanske gör i ordning en operation ev., för det skulle ju vara lite småtråkigt att stå där dagen då meteoriten kommer och (Högst osannolikt som sagt) men kanske åker just mot jorden, utan att kunna göra ett smack mot den. Aja, ska inte vara överdramatisk - tror inte att den kommer träffa jorden. Låt oss säga att det började med järnrör Förlåt. :'( Redigerad 20 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Personligen tycker jag denna borde blivit låst och den andra fått stanna. Den andra hade bättre rubrik och bättre innehåll. Denna är bara dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Personligen tycker jag denna borde blivit låst och den andra fått stanna. Den andra hade bättre rubrik och bättre innehåll. Denna är bara dålig. Ja, då löser vi det genom att klistra ihop dom då så blir alla glada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Blir dom inte mindre när dom kommer till jorden eller? typ att de brinner upp delar typ eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts