Solidsnake Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Själv har jag kört C&C Red Alert 1 2 och sen E-packet till C&C Red Alert 2 Yuri's Revenage. Sen C&C den första som kom ut. sen C&C Tiberian Sun C&C Tiberian Sun FireStorm C&C Generals och Zero Hour E-Pack till C&C Generals C&C RedAlert CounterStriek C&C AfterMath E-Packs till C&C Red Alert. Spel INFO: Efter du har laggt in spelet(RED ALERT). Sen när du laddar upp finns tre spel lägen Misson,MultiPlayer,Skirmish(Stavning) Skirmish gör så att du kan spela fritt. På misson finns det två lag att välja mellan Allied och Sovjet. Detta spel tyder väl säkert på WW2. Du ska bygga upp läger och försvara dig. Ditt Uppdrag är att bygga upp en står stark Armé. och försvara ditt läger. både från vatten till luft. Detta är typen av strategi. Med mycke tänkande. Ni som har Red Alert som bara funkar på WIn95-Win98 så har jag en XP Fix som fixar så du kan spela på Windows XP. TYpen av Fix som fixar till spelet. Ledsen har bara Red Alert spel info om det. Var länge sen jag spelade de andra spelen. Readme finns med i filen. !OBS! Denna ZIP fil är Pass skyddad av mig. PMA mig för att få Lösenordet Om ni köper Command & Conquer The First Decade Får ni dessa spel: Command & Conquer (augusti 1995) Command & Conquer The Covert Operations (april 1996) Command & Conquer Red Alert (oktober 1996) Command & Conquer Red Alert The Aftermath (september 1997) Command & Conquer Red Alert Counterstrike (mars 1997) Command & Conquer Tiberian Sun (augusti 1999) Command & Conquer Tiberian Sun Firestorm (februari 2000) Command & Conquer Red Alert 2 (oktober 2000) Command & Conquer Yuri's Revenge (oktober 2001) Command & Conquer Renegade (februari 2002) Command & Conquer Generals (februari 2003) Command & Conquer Generals Zero Hour (september 2003)RedAlert_Win_XP_Fix.zip Redigerad 20 februari, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 *en massa jävla text som är konstigt skrivet* Du behöver inte. sätta Punkt efter. alla Meningar. Och inte. skriva Stora bokstäver. på en Del. ord -- Och om ni nu vill ha fixen till xp så sök på google,så slipper ni lösenord också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Du har glömt Command and Conquer: Tiberium Wars som släpps i mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Du har glömt Command and Conquer: Tiberium Wars som släpps i mars Som det finns en fin tråd om <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Du har glömt Command and Conquer: Tiberium Wars som släpps i mars Nej denna lista är spelen på om du köper Command & Conquer The First Decade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Nej denna lista är spelen på om du köper Command & Conquer The First Decade Varför skapar du en tråd med en lista bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Varför skapar du en tråd med en lista bara? Man kan prata C&C spelen här ju. Och jag la in listan över alla C&C spelen som finns ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Lösen till ZIP filen är xfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Varför har du överhuvudtaget den lösenordskyddad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Varför har du överhuvudtaget den lösenordskyddad? För att han känner sig opopulär så han vill få en massa PM av random folk. Fast han verkar inte lyckas så bra med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 För att han känner sig opopulär så han vill få en massa PM av random folk. Fast han verkar inte lyckas så bra med det. 1 orsak fanns det iaf Funderar på att skaffa Tiberian sun och firestorm, men varifrån? Har inte lust att betala för 8 år gammla spel. Kan jag "få" "det" av någon? skicka pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 22 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Varför har du överhuvudtaget den lösenordskyddad? För jag ska skydda mina Zp filer. så om nån skulle lyckas hacka sej in på datorn så har jag lösenordskyddad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 För jag ska skydda mina Zp filer. så om nån skulle lyckas hacka sej in på datorn så har jag lösenordskyddad Du vet att när du väl har blivit hackad så är det så gott som omöjligt att skydda filerna va? (det finns ju lösenordsknäckare dessutom ) Men för att inte gå så offtopic så Är det nån schysst grafik i det här spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Du vet att när du väl har blivit hackad så är det så gott som omöjligt att skydda filerna va? (det finns ju lösenordsknäckare dessutom ) Men för att inte gå så offtopic så Är det nån schysst grafik i det här spelet? Man kan säga såhär.. Klarar man av att hacka sig in på datorn klarar man nog av att knäcka ett 5 bokstävers lösenord. Och dessutom vad är det för farligt med att dom kommer in på den där filen? Vilket spel? Det är en hel spelserie annars så kan du kolla grafiken på http://www.fz.se/bildarkiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Hej och hu, Sitter och lirar Command & Conquer Generals: Zero Hour och såfort det har gått ungefär 2-3 minuter i spelet (på 4-8 player maps) så drar FPS ner i botten och blir typ 2-3, vad kan vara fel? Eftersom jag kör WoW Maxat utan att hacka någostans så borde det ju itne vara fel på datorn, men tydligen så är generals mycket mer krävande. Redigerad 5 mars, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Och jag la in listan över alla C&C spelen som finns ju Nej, det gjorde du inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Hej och hu, Sitter och lirar Command & Conquer Generals: Zero Hour och såfort det har gått ungefär 2-3 minuter i spelet (på 4-8 player maps) så drar FPS ner i botten och blir typ 2-3, vad kan vara fel? Eftersom jag kör WoW Maxat utan att hacka någostans så borde det ju itne vara fel på datorn, men tydligen så är generals mycket mer krävande. Konstig jag har ej det problemet. Om jag hadde det så skulle jag hjälpt dig med det. har du kollat din FPS da om det nu går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Jag har Yuri's revenge och Red alert 2, alltså inte First decade utan första som kom . På pappas Windows 2000 Pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Konstig jag har ej det problemet. Om jag hadde det så skulle jag hjälpt dig med det. har du kollat din FPS da om det nu går. Det är såklart FPS som är problemet ligger på ungefär 3-4, vad jag undrar är VARFÖR? det är ju helt ologiskt när jag kan köra WoW maxat utan att ens ha under 50 fps.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Hej och hu, Sitter och lirar Command & Conquer Generals: Zero Hour och såfort det har gått ungefär 2-3 minuter i spelet (på 4-8 player maps) så drar FPS ner i botten och blir typ 2-3, vad kan vara fel? Eftersom jag kör WoW Maxat utan att hacka någostans så borde det ju itne vara fel på datorn, men tydligen så är generals mycket mer krävande. Jag kan maxa generals på min dator som inte ens klarar WoW halvägs till full grafik på 1024 x 720... Fast det beror troligtvis på mitt ram. Lägg upp dina systemspecs så kanske jag kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts