Jump to content

Command & Conquer

Solidsnake
 Share

Recommended Posts

Själv har jag kört C&C Red Alert 1 2 och sen E-packet till C&C Red Alert 2 Yuri's Revenage.

Sen C&C den första som kom ut. sen C&C Tiberian Sun C&C Tiberian Sun FireStorm C&C Generals och Zero Hour E-Pack till C&C Generals C&C RedAlert CounterStriek C&C AfterMath E-Packs till C&C Red Alert.

Spel INFO:

Efter du har laggt in spelet(RED ALERT). Sen när du laddar upp finns tre spel lägen Misson,MultiPlayer,Skirmish(Stavning) Skirmish gör så att du kan spela fritt. På misson finns det två lag att välja mellan Allied och Sovjet. Detta spel tyder väl säkert på WW2. Du ska bygga upp läger och försvara dig. Ditt Uppdrag är att bygga upp en står stark Armé. och försvara ditt läger. både från vatten till luft. Detta är typen av strategi. Med mycke tänkande. Ni som har Red Alert som bara funkar på WIn95-Win98 så har jag en XP Fix som fixar så du kan spela på Windows XP. TYpen av Fix som fixar till spelet.

Ledsen har bara Red Alert spel info om det. Var länge sen jag spelade de andra spelen.

Readme finns med i filen.

!OBS!

Denna ZIP fil är Pass skyddad av mig. PMA mig för att få Lösenordet

Om ni köper Command & Conquer The First Decade Får ni dessa spel:

Command & Conquer (augusti 1995)

Command & Conquer The Covert Operations (april 1996)

Command & Conquer Red Alert (oktober 1996)

Command & Conquer Red Alert The Aftermath (september 1997)

Command & Conquer Red Alert Counterstrike (mars 1997)

Command & Conquer Tiberian Sun (augusti 1999)

Command & Conquer Tiberian Sun Firestorm (februari 2000)

Command & Conquer Red Alert 2 (oktober 2000)

Command & Conquer Yuri's Revenge (oktober 2001)

Command & Conquer Renegade (februari 2002)

Command & Conquer Generals (februari 2003)

Command & Conquer Generals Zero Hour (september 2003)

RedAlert_Win_XP_Fix.zip

Redigerad av Solidsnake
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att han känner sig opopulär så han vill få en massa PM av random folk. Fast han verkar inte lyckas så bra med det.

1 orsak fanns det iaf ;)

Funderar på att skaffa Tiberian sun och firestorm, men varifrån? Har inte lust att betala för 8 år gammla spel.

Kan jag "få" "det" av någon? skicka pm :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För jag ska skydda mina Zp filer. så om nån skulle lyckas hacka sej in på datorn så har jag lösenordskyddad

Du vet att när du väl har blivit hackad så är det så gott som omöjligt att skydda filerna va? (det finns ju lösenordsknäckare dessutom :lol:)

Men för att inte gå så offtopic så

Är det nån schysst grafik i det här spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet att när du väl har blivit hackad så är det så gott som omöjligt att skydda filerna va? (det finns ju lösenordsknäckare dessutom :D)

Men för att inte gå så offtopic så

Är det nån schysst grafik i det här spelet?

Man kan säga såhär.. Klarar man av att hacka sig in på datorn klarar man nog av att knäcka ett

5 bokstävers lösenord. Och dessutom vad är det för farligt med att dom kommer

in på den där filen? :lol:

Vilket spel? Det är en hel spelserie ;) annars så kan du kolla grafiken på http://www.fz.se/bildarkiv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Hej och hu, Sitter och lirar Command & Conquer Generals: Zero Hour och såfort det har gått ungefär 2-3 minuter i spelet (på 4-8 player maps) så drar FPS ner i botten och blir typ 2-3, vad kan vara fel? Eftersom jag kör WoW Maxat utan att hacka någostans så borde det ju itne vara fel på datorn, men tydligen så är generals mycket mer krävande. :lol:

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej och hu, Sitter och lirar Command & Conquer Generals: Zero Hour och såfort det har gått ungefär 2-3 minuter i spelet (på 4-8 player maps) så drar FPS ner i botten och blir typ 2-3, vad kan vara fel? Eftersom jag kör WoW Maxat utan att hacka någostans så borde det ju itne vara fel på datorn, men tydligen så är generals mycket mer krävande. :rolleyes:

Konstig jag har ej det problemet. Om jag hadde det så skulle jag hjälpt dig med det. har du kollat din FPS da om det nu går.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstig jag har ej det problemet. Om jag hadde det så skulle jag hjälpt dig med det. har du kollat din FPS da om det nu går.

Det är såklart FPS som är problemet ligger på ungefär 3-4, vad jag undrar är VARFÖR? det är ju helt ologiskt när jag kan köra WoW maxat utan att ens ha under 50 fps....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej och hu, Sitter och lirar Command & Conquer Generals: Zero Hour och såfort det har gått ungefär 2-3 minuter i spelet (på 4-8 player maps) så drar FPS ner i botten och blir typ 2-3, vad kan vara fel? Eftersom jag kör WoW Maxat utan att hacka någostans så borde det ju itne vara fel på datorn, men tydligen så är generals mycket mer krävande. :rolleyes:

Jag kan maxa generals på min dator som inte ens klarar WoW halvägs till full grafik på 1024 x 720... Fast det beror troligtvis på mitt ram. Lägg upp dina systemspecs så kanske jag kan hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor