Jump to content

20+ sek, stoopie

Suicune
 Share

Recommended Posts

Kör i full fart med en Faggio, (om inte det funkar så testa med en Pizza boy faggio, men det är väll ingen skildnad, för jag ahr bara testat med en pizza boy)

hur som hellst,

Kör i full fart med en Faggio, och sedan bromsa lätt samtidigt som du lutar dig fram, släpp bromsen men fortsätt att luta dig fram,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den längst sträckan på flyplatsen.om det är det längsta där men det är där planen landar... och om man håller inne gasknappen så tappar den aldrig fart

JAA! det funkade.. men f*n va sjukt att man kan köra fast bakhjulet är i luften!

Redigerad av Tommy.Vercetti
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fattar ni ingenting ? även fast du inte håller in gasen så tappar den aldrig fart !!!! testa själva.....gas eller inte spelar ingen roll....bara att d låter.........e d så svårt å förstå ???

ok, det var faktiskt lättare när man inte gasade :">

Redigerad av Tommy.Vercetti
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men asså nu måste jag ge mig :"> .........jag testade å inte gasa......å den tappade alldrig fart :D ......men sen tappa jag moppen ner i vattnet :"> ......jag hämtade en ny......och med den så fick man lov att gasa om den inte skulle tappa fart.......d var tydligen nå bug me första moppen...... :D

en till bug : jag har en taxi utan taxiskyllt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men asså nu måste jag ge mig :"> .........jag testade å inte gasa......å den tappade alldrig fart :D ......men sen tappa jag moppen ner i vattnet :"> ......jag hämtade en ny......och med den så fick man lov att gasa om den inte skulle tappa fart.......d var tydligen nå bug me första moppen...... :D

en till bug : jag har en taxi utan taxiskyllt :D

ja, det har hänt mig också..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor