Suicune Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Kör i full fart med en Faggio, (om inte det funkar så testa med en Pizza boy faggio, men det är väll ingen skildnad, för jag ahr bara testat med en pizza boy) hur som hellst, Kör i full fart med en Faggio, och sedan bromsa lätt samtidigt som du lutar dig fram, släpp bromsen men fortsätt att luta dig fram, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 OK, om ni håller inne X och gasar med faggion så kan ni köra upp till 150 sek med stoopie... jag lyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 OK, om ni håller inne X och gasar med faggion så kan ni köra upp till 150 sek med stoopie... jag lyckades Det spelar ingen roll om man gasar eller inte.......eftersom den e bakhjulsdriven.......... Vart var du när du fick 150 sekunder ?......d krävs ganska lång sträcka d å! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 den längst sträckan på flyplatsen.om det är det längsta där men det är där planen landar... och om man håller inne gasknappen så tappar den aldrig fart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Den stannar tappar ändå inte fart.........testa så får du se ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 (redigerad) den längst sträckan på flyplatsen.om det är det längsta där men det är där planen landar... och om man håller inne gasknappen så tappar den aldrig fart JAA! det funkade.. men f*n va sjukt att man kan köra fast bakhjulet är i luften! Redigerad 16 februari, 2003 av Tommy.Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 klart det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 JAA! det funkade.. men f*n va sjukt att man kan köra fast bakhjulet är i luften! Men fattar ni ingenting ? även fast du inte håller in gasen så tappar den aldrig fart !!!! testa själva.....gas eller inte spelar ingen roll....bara att d låter.........e d så svårt å förstå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 (redigerad) Men fattar ni ingenting ? även fast du inte håller in gasen så tappar den aldrig fart !!!! testa själva.....gas eller inte spelar ingen roll....bara att d låter.........e d så svårt å förstå ??? ok, det var faktiskt lättare när man inte gasade :"> Redigerad 16 februari, 2003 av Tommy.Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Men asså nu måste jag ge mig :"> .........jag testade å inte gasa......å den tappade alldrig fart ......men sen tappa jag moppen ner i vattnet :"> ......jag hämtade en ny......och med den så fick man lov att gasa om den inte skulle tappa fart.......d var tydligen nå bug me första moppen...... en till bug : jag har en taxi utan taxiskyllt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Men asså nu måste jag ge mig :"> .........jag testade å inte gasa......å den tappade alldrig fart ......men sen tappa jag moppen ner i vattnet :"> ......jag hämtade en ny......och med den så fick man lov att gasa om den inte skulle tappa fart.......d var tydligen nå bug me första moppen...... en till bug : jag har en taxi utan taxiskyllt ja, det har hänt mig också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 hur fick ni syn på den och var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 menar du taxin ??? den åkte runt på gatan bara.......antar att d bara är en bug..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 den taxin ser jag mer än dom som det står "kaufman" på... tror inte det är en bug... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 hur många buggar finns det igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 den taxin ser jag mer än dom som det står "kaufman" på... tror inte det är en bug... har dom ingen skyllt på taket det står taxi på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts